Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 16:00 

Hardtraxx Veteran

Davide Sonar - Natural :sick: vreselijk nummer

en ik ben echt een grote fan van de Noisecontrollers alleen
Noisecontrollers - Yellow Minute vind ik ook zo'n vreselijke scheitplaat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 16:07 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

Waaat is er met jouw aan de hand :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 16:58 

Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:

Als ik t goed heb is Yellow Minute de anthem van InQontrol? (niet 100% zeker en te lui om t nu op te gaan zoeken) vink juist wel een lekkere plaat.
Mijn minst favorieten zijn:

Headhunterz - The Lost Soul
The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
The Machine - Lucid Dreams
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 17:05 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Oxbow schreef:

Als ik t goed heb is Yellow Minute de anthem van InQontrol? (niet 100% zeker en te lui om t nu op te gaan zoeken) vink juist wel een lekkere plaat.
Mijn minst favorieten zijn:

Headhunterz - The Lost Soul
The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
The Machine - Lucid Dreams

IQ anthem is noisecontrollers - ctrl alt delete

en rap das armas :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 17:24 

Aan het typen...

Da Tweekaz - Daydre4m + vrijwel alles van da tweekaz
Zany & Beholder - Bleeding for the harderstylez
Luna & Deepack - Biological Insainity
Showtek - Apologize
kan wel uren doorgaan, heb echt een hekel aan die "13-in-een-dozijn-tracks" en "zoveel-mogelijk-hoge-noten-melodietjes" Doe mij maar gewoon een reversed bass met simpele pounding climaxen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 17:42 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
kan wel uren doorgaan, heb echt een hekel aan die "13-in-een-dozijn-tracks" en "zoveel-mogelijk-hoge-noten-melodietjes" Doe mij maar gewoon een reversed bass met simpele pounding climaxen

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 17:55 

Hardtraxx Veteran

Southstylers - Knock joe down.

Niet echt haten, maar vind m niet echt top
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 17:59 

Hardtraxx Elite

Oh die vind ik wel freaky >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 18:03 

Hardtraxx Veteran

Frankert schreef:
Oh die vind ik wel freaky >.<

me 2 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 18:13 

Hardtraxx Addict

Bleeding for the Harder Styles is idd ook een verselijke rukplaat.. En waarom KYHU? Nou, omdat het gewoon het toppunt is van commerciele hardstyle (of hoe je het ook wilt noemen). Vind 't meer een plaat voor Patrick Jumpen ofzo, net zoals Holiday..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 18:34 

Hardtraxx Addict

Oh my god
en ook rap das armas
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 19:29 

Hardtraxxer

Oxbow schreef:

:cry:, hoe kun je dat nou zeggen?!?!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 19:30 

Donateur

Ik haat geen nummers (buiten patrick jumpen en ook rap das armas). Van hardstyle haat ik geen nummers, er zijn natuurlijk wel nummer die ik niet goed vind, maar haten, nee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 21:23 

Hardtraxx Veteran

Coone - Words from The Gang (vlaamse versie)

Belachelijke vocals.

Showtek - Apologize

Persoonlijk vind ik het geen hardstyle. Vind het meer onder de noemer 'hands up/club' vallen.

En dan zal er vast nog wel een nummer waar ik niks van moet hebben. Ik vind haten trouwens ook het verkeerde woord. De DJ/Producer heeft er toch werk van gemaakt. Dus respecteren moet je altijd vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 22:00 

Hardtraxx Addict

Arthurhoihoi schreef:
Bleeding for the Harder Styles is idd ook een verselijke rukplaat.. En waarom KYHU? Nou, omdat het gewoon het toppunt is van commerciele hardstyle (of hoe je het ook wilt noemen). Vind 't meer een plaat voor Patrick Jumpen ofzo, net zoals Holiday..

dus een track is volgens jou commercieel en daarom gelijk kut? tuurlijk het is geen godelijke track, maar het is er wel eentje die lekker het publiek opzweept en voor mij de absolute zomerknaller is. ik waardeer het heel erg als artiesten een thema gebruiken zoals in dit geval de zomer. Dan maakt het mij niet uit of het nou commercieel,euforisch,rauw, nu-style( die naam :')), Italian hardstyle en noem het allemaal maar op is. Als ik het maar goed vind klinken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 22:01 

Hardtraxx Addict

Commerciele tracks kunnen ook lekker zijn. Het maakt mij geen zak uit of ze commercieel zijn of niet. Als ze goed zijn luister ik ze xd

Tracks waar ik echt een hekel aan heb vind ik van die gare remix/edits

neem nou b.v. die Ivan Carsten Vocal Edit van Angel... WTF!?! Originele break is VEEL beter...

of AL die ''versies'' van nummers . Neem nou b.v. Ti Sento / 4 Days. Had veel beter gwn Ti Sento / Put Some Grace moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 22:06 

Hardtraxx Elite

Arthurhoihoi schreef:

Heh? Wat zeg je nou? Commercieel?

Ik hoor anders geen enkele sample erin van weet ik het wat, ik hoor geen véél te zachte bassen a la Showtek om de toegankelijkheid te verhogen.

Ik hoor gewoon een fucking originele, innovatieve plaat die qua geluidskwaliteit echt perfect in elkaar zit (wat een volle kicks!), een vet thema heeft en tja, wat mij betreft echt één van de vetste platen van dat jaar was. Ik vraag me echt af wat je er commercieel aan vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 22:20 

Hardtraxx Addict

Sunboom schreef:
Ik vraag me echt af wat je er commercieel aan vind.

Het spreekt een zeer groot publiek aan.. Als je een willekeurige Joop op straat vraagt wat 'ie liever heeft, Apologize of KYHU dan kiest 'ie geheid voor KYHU. Waarom? Omdat de melodie ongelovelijk vrolijk is, die hele track kan gezien worden als happy hardstyle (of jump..). Dit soort nummers zorgen er uiteindelijk voor dat hardstyle populairder en populairder wordt, en dat we het binnenkort misschien wel op TMF mogen bezichtigen. Nja, zal wel aan mij liggen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 22:49 

Hardtraxx Addict

dat denk ik niet, ik denk dat het nog wel even gaat duren voordat er weer een keer een hardstyle nummer op tmf komt. de track die het dichtste bij was is nog steeds Stampuh, en die heeft het (volgens mij ook nooit gemaakt).
maar ik snap jou mening ff niet: je zegt dat een plaat commercieel is als het een groot publiek aan spreekt? maar hoe moet een artiest nou weten of een plaat wel of niet populair word, en dan nog? mogen de mensen die niet veel van hardstyle afweten per definitie alleen slechte hardstyle luisteren? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 22:55 

Donateur

Sunboom schreef:
Arthurhoihoi schreef:

Heh? Wat zeg je nou? Commercieel?

Ik hoor anders geen enkele sample erin van weet ik het wat, ik hoor geen véél te zachte bassen a la Showtek om de toegankelijkheid te verhogen.

Ik hoor gewoon een fucking originele, innovatieve plaat die qua geluidskwaliteit echt perfect in elkaar zit (wat een volle kicks!), een vet thema heeft en tja, wat mij betreft echt één van de vetste platen van dat jaar was. Ik vraag me echt af wat je er commercieel aan vind.

Ik hoor ook niet veel commercieels aan bleeding for the harder styles, het kan me trouwens eigenlijk niet veel schelen of een plaat commercieel/non-commercieel is of origineel/on-origineel. Als ik een nummer lekker vind klinken, en er goed op los kan gaan of er zelfs kippenvel van kan krijgen, dan vind ik dat je als hardstyle liefhebber niet om die commerciele dingen moet kunnen zeiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 23:00 

Hardtraxx Veteran

Haten vind ik weer zo'n groot woord, de muziek moet je wel respecteren vind ik dan weer. Maar er zijn wel nummers die niet uit hadden mogen komen, daar is Southstylers - Nok you down een goed voorbeeld van, wat een vreselijke plaat. En ik vind Technoby Ft. Shayla - Oh My God ook echt een vreselijk nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 23:05 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Haten vind ik weer zo'n groot woord, de muziek moet je wel respecteren vind ik dan weer. Maar er zijn wel nummers die niet uit hadden mogen komen, daar is Southstylers - Nok you down een goed voorbeeld van, wat een vreselijke plaat. En ik vind Technoby Ft. Shayla - Oh My God ook echt een vreselijk nummer!

Nok you douwn is juist wel vet... het is een keer wat anders :)

maar D-Block & S-te-Fan - Kingdom & Total Eclips... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 23:48 

Hardtraxx Addict

Stokbrood schreef:
G1LL schreef:

Nok you douwn is juist wel vet... het is een keer wat anders :)

maar D-Block & S-te-Fan - Kingdom & Total Eclips... :sick:

van Kingdom ben ik ook geen fan.
maar... no offence: waarom Total Eclipz (L) ? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 08:48 

Aan het typen...

Commerciele tracks zijn toegankelijk -> plaat is teveel op de climax melo gefocust, met veel hoge noten bevat vaak weinig drive, heeft (gay) breaks a kay a nu-style. Lijken mij genoeg redenen om een gemiddelde commerciele track te haten.

Tracks zijn niet commercieel omdat ze door veel mensen geluisterd worden...
Ze worden juist veel geluisterd omdat de tracks gemaakt zijn om zo'n groot mogelijke groep aan te spreken. Altijd makkelijk trouwens, deze grote groep heeft nauwelijks een eigen mening, en vraagt zich af waarom wij altijd maar haten. Dat is kritiek, ken je vast niet, als je altijd maar mooi vind wat de rest ook mooi vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 09:55 

Tracks met Top 40 vocals en melodietjes als; Just Like You en de Brennan Heart covers. :sick:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen