Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2009 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Who's Calling :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Southstylers - Nok You Down :sick: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 09:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

donkeyrollers schreef:
Southstylers - Nok You Down :sick: :thumbdown:


haha alweer een volgens mij is dat de meest gehaatte track hier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, en dat noemt zichzelf 'donkeyrollers' :D

Nummers die ik vreselijk vind
* Technoboy - Oh my God
* Nieuwe Releases van A-Drive
* Max Enforcer remix van Ride With Us
* Summer of Hardstyle van Proppy en Heady
* Coone vs. Deepack - Mayday Dream

En nog wel een paar.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
* Coone vs. Deepack - Mayday Dream



Die klapt er live zo keihard op juist! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leon schreef:
welk nummer mij nu echt wel de neusgaten uitkomt is, wildstylez- kyhu (nc remix)


Die komt mij neusgaten ook al uit! is zeker een goed nummer maar overal waar je komt wordt hij gedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

decibel anthem, van brennan heart,
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 18:54 
 
Hardtraxx Elite

vrijwel alles van Bioweapon spreekt me gewoon totaal niet aan, er zit te weinig gevoel/emotie in heb ik het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind juist dat Bioweapon een aparte sound heeft, gewoon anders dan anderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2009 17:15 
 

Brennan Heart - CIty Of Intensity
die vocals zijn vreselijk...
al is de beat niet zo erg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2009 19:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Showtek - Here We Fucking Go

slechtste nr ooit..... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 10:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rummel schreef:
Showtek - Here We Fucking Go

slechtste nr ooit..... :')


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 11:08 
 
Hardtraxx Elite

chuckie + headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
chuckie + headhunterz

Gast :P...

3x raden wat ik op dit moment aan het luisteren ben en echt supervet vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2009 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Just4Music schreef:
chuckie + headhunterz

Gast :P...

3x raden wat ik op dit moment aan het luisteren ben en echt supervet vind.

:sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2009 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



dit soort bullshit
ik ben niet fan van t de technoboy versie
maar dit is al helemaal drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2009 12:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scooter is sowieso kut. En alles van Chris One ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2009 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 14:14 
 
Hardtraxxer

marlons s & digital punk - bringing the funk

heb die plaat verbrandt met deo en aansteker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Scooter is sowieso kut. En alles van Chris One ook.

Niet opgegroeid met Scooter zeker? Was mijn eerste CD.

Sinds de jumphype is het minder, maar ervoor waren ze geweldig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeroen! schreef:
marlons s & digital punk - bringing the funk

heb die plaat verbrandt met deo en aansteker :D


:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 09:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeroen! schreef:
marlons s & digital punk - bringing the funk

heb die plaat verbrandt met deo en aansteker :D


haha :lol: Tja volgens mij was dat idd een kut plaat ja :P Kan me het alleen niet zo herrineren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Jeroen! schreef:
marlons s & digital punk - bringing the funk

heb die plaat verbrandt met deo en aansteker :D


haha :lol: Tja volgens mij was dat idd een kut plaat ja :P Kan me het alleen niet zo herrineren :P

Ik vind het wel een leuk plaatje eigenlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunter(4)Ever schreef:
Niet opgegroeid met Scooter zeker? Was mijn eerste CD.

Sinds de jumphype is het minder, maar ervoor waren ze geweldig :cool:


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
SoundTunerZ schreef:
Jeroen! schreef:
marlons s & digital punk - bringing the funk

heb die plaat verbrandt met deo en aansteker :D


haha :lol: Tja volgens mij was dat idd een kut plaat ja :P Kan me het alleen niet zo herrineren :P

Ik vind het wel een leuk plaatje eigenlijk!


idd ik vind het wel een sfeerplaat:P
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen