Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2009 11:39 
 
Hardtraxxer

-zatox - choirs :thumbdown:

-showtek producties van afgelopen 2 jaar :sick: (behalve black en hs revolution remix)

-avio doet me trouwens ook helemaal niets.

-deepack vond ik vroeger waardeloos maar zet nu de ene topset na de ander neer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2009 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
-zatox - choirs :thumbdown:

-avio doet me trouwens ook helemaal niets.


:oh:

Technoboy And The Prophet Feat. Shayla - Psycho-Ex vind ik een bar slecht nummer :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2009 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De laatste nieuwe Zany producties zoals:
- Purify Your Senses
- Monsters.
Spreken mij totaal niet aan :thumbdown:.
Vision met DV8 vind ik geweldig en dan deze producties vind ik het echt een teleurstelling :/ .
Niet dat Fusion zuigt of zo, maar de laatste tijd vind ik de Headhunterz producties ook te eentonig worden.
Dus ik ben neutraal ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2009 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Q-Dominic schreef:
-zatox - choirs :thumbdown:

-avio doet me trouwens ook helemaal niets.


:oh:

Technoboy And The Prophet Feat. Shayla - Psycho-Ex vind ik een bar slecht nummer :sick:

Die vind ik live persoonlijk erg fijn knallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2009 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Choirs vind ik zelf ook best vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2009 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die A-Drive release's :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2009 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
-zatox - choirs :thumbdown:

-showtek producties van afgelopen 2 jaar :sick: (behalve black en hs revolution remix)

-avio doet me trouwens ook helemaal niets.

-deepack vond ik vroeger waardeloos maar zet nu de ene topset na de ander neer


:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
- Choirs is één van de beste producties van 2009 als je het mij vraagt!!!

- Showtek komt wel. Heb geduld!!!

- AVIO, dat moet wat met je doen :P

- Deepack is altijd een legende geweest :clap:

-------------------------------------------------------------------------------

De nieuwe release van A-Drive valt mij idd ook tegen! Beetje jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2009 18:47 
 
Hardtraxxer

FRArnold schreef:
:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
- Choirs is één van de beste producties van 2009 als je het mij vraagt!!!


ik vind t echt een afschuwelijke kutplaat, ieder z'n ding ;)
nieuwe zatox producties heerlijk trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2009 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alles van Fusion en consorten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 11:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het is niet nodig om meerdere keer dezelfde post te plaatsen in dit topic odyssee :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het niet zo op Donkey Rollers. Niet dat die tracks slecht zijn , maar het spreekt mij niet aan. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Ik heb het niet zo op Donkey Rollers. Niet dat die tracks slecht zijn , maar het spreekt mij niet aan. :whistle:


Donkey Rollers zijn da :bomb: :D
Vooral die oudere: Hardstyle Rockers, Thunderbeats, Strike Again :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Immeasurbly!! (L) Mooiste track van Donkey Rollers ooit, maar zitten ook mindere producties tussen inderdaad:D!

En mijn lijstje met vreselijke tracks wordt aangevuld met DBSTF - Ride With Uz (Max Enforcer Remix), zeg nou eerlijk, de orrigineel is toch veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter!!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 18:50 
 
Hardtraxxer

Alles van Dutch Master Works.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Kaptain schreef:
Alles van Dutch Master Works.


Alles? lijkt me sterk.

2 sidez - afraid/listen/magic spell :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 19:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
Alles van Fusion en consorten.

Hehe terwijl jij de set van Zany en Vince als favoriet hebt op lsdb...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Odyssee schreef:
Alles van Fusion en consorten.

Hehe terwijl jij de set van Zany en Vince als favoriet hebt op lsdb...


Je kan aan iemand zn tracks een hekel hebben maar zn liveset wel heel goed vinden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Odyssee schreef:
Alles van Fusion en consorten.

Hehe terwijl jij de set van Zany en Vince als favoriet hebt op lsdb...


Het hardcoregedeelte? Hardstylegedeelte sla ik altijd over in deze set.
Ik start bij Butterfly VIP :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 20:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hehe ik wou al zeggen, zou anders flink vreemd zijn...
Set wordt pas echt geniaal vanaf Shadowlands-anthem-remix :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hehe ik wou al zeggen, zou anders flink vreemd zijn...
Set wordt pas echt geniaal vanaf Shadowlands-anthem-remix :yay:

Ik vond die set helemaal drama, maar dat kan aan mij liggen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 21:27 
 
Hardtraxxer

Timmer schreef:
Kaptain schreef:
Alles van Dutch Master Works.


Alles? lijkt me sterk.

2 sidez - afraid/listen/magic spell :(


De laatste tijd toch wel.
A&J zijn m'n ding niet en Showtek kan me niet bekoren.
Dutch Master producet altijd gelijkaardige tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2009 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Kaptain schreef:
Alles van Dutch Master Works.


Alles? lijkt me sterk.

2 sidez - afraid/listen/magic spell :(



Listen! Aah die is geweldig...

Ik heb een hekel aan Proppy & Heady - BenFFDeTitelKwijt.

Vind ik werkelijk helemaal niks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2009 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

summer of hardstyle dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2009 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Summer is of hardstyle !! Maar die wordt saai als je 'm vaak hoort, das waar;). En met 2-Sidez heb ik ook niks hoor, vind dat waardeloze tracks die listen en magic spell, totaal niet mijn stijl :yawn: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2009 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Summer of hardstyle vind ik vooral vet als ik die backstage movie bekijk van die Scantraxx Tour in Zwitserland . :love: :love:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen