Zany & Showtek - 2 Divine
komt deze ooit nog?
vind die kicks echt fijn
komt deze ooit nog?
vind die kicks echt fijn
Die zijn al gewoon uit hoor.wrote:A-Lusion - In every place of A-Lusion - Reverse Order.
En vast nog veel meer, maar daar kan ik nu even niet op komen.
Journey is echt heerlijkwrote:Dit moet echt snel uitkomen:
View on YouTube
oja en:
View on YouTube
en beste nr van headhunterz nog steeds
View on YouTube
Er is volgens mij nooit meer iets mee gedaan nee, ik wou toen eigenlijk The Prophet nog mailen ofzo,wrote:dat is idd wel lekker nummer maar daar is volgens mij nog niet eens een tracknaam voor of wel???...hij staat ook op lsdb in de TL als TBA
Inderdaad geniaal nummer, maar dit nummer bestaat net twee weken en wordt waarschijnlijk wel gereleased
Dat nummer was ik helemaal vergeten. Blijft een heerlijke melodie die perfect in dit nummer past.
wrote:Wat? Dat je bescheiden over je eigen werk doet is logisch, maar deze plaat is echt heeeeel dik.wrote:Waren ze toen der tijd niet tevreden over de kwaliteit van de plaat (in de zin van dat ze hem zelf niet goed genoeg vonden om uit te brengen).wrote:Thorn.Misschien wel een van de lekkerste tracks van Ran-D, dan is het echt een heldentrack. Maar die zie ik jammer genoeg niet meer komen.
maar dit bericht is ookal weer van 30 juni.wrote:Hallo Joran,
the music made me do it gaan we waarschijnlijk wat aanpassen, maar het
is wel de bedoeling deze nog te releasen. Torn niet, na mijn afstuderen
ga ik met Bob weer de studio in en maken we 2 nieuwe tracks.
Grt Randy
idd daar ben ik ook wel benieuwd naar...echt hele strakke remixwrote:Ruffneck & Miss Twilight - No Turning Back (The Machine Remix )
Gaat deze nog uitkomen?
Ik baal er gewoon van dat ik dit jaar q-base heb overgeslagen, alleen vanwege deze plaat!wrote:idd daar ben ik ook wel benieuwd naar...echt hele strakke remixwrote:Ruffneck & Miss Twilight - No Turning Back (The Machine Remix )
Gaat deze nog uitkomen?