Omdat?wrote:Atrocity(B-Front Remix)
komt 100% niet uit.
Of samen met Zany - Thugz (Noisecontrollers Remix) op een speciale uitgave!
Omdat?wrote:Atrocity(B-Front Remix)
komt 100% niet uit.
Ran-D heeft het erg druk gehad met z'n studie, hopelijk komt er nu gauw een release met:wrote:Alles van:
- B-Front
- Donkey Rollers
- Ran-D
- Frontliner
- 2-Sidez
Duurt allemaal veel te lang voordat tracks worden gereleased![]()
Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Fanatics van Ran-D bv, die hoorde ik voor het eerst op DefQon 2009, helemaal verkocht
Nu, anderhalf jaar laten nog steeds niet gereleased! Terwijjl ik nu al uitgekeken ben op die plaat omdat het zo lang duurt en ik die al grijs heb gedraaid met LQ meuk op youtube. Zal deze dus ook zeker niet meer kopen mocht die ooit nog uitkomen. Vind niet dat ze dat slim aanpakken, maar er zal best een hele slechte reden voor zijn waarom het allemaal zolang moet duren
Je vergeet Escapismwrote:Ran-D heeft het erg druk gehad met z'n studie, hopelijk komt er nu gauw een release met:wrote:Alles van:
- B-Front
- Donkey Rollers
- Ran-D
- Frontliner
- 2-Sidez
Duurt allemaal veel te lang voordat tracks worden gereleased![]()
Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Fanatics van Ran-D bv, die hoorde ik voor het eerst op DefQon 2009, helemaal verkocht
Nu, anderhalf jaar laten nog steeds niet gereleased! Terwijjl ik nu al uitgekeken ben op die plaat omdat het zo lang duurt en ik die al grijs heb gedraaid met LQ meuk op youtube. Zal deze dus ook zeker niet meer kopen mocht die ooit nog uitkomen. Vind niet dat ze dat slim aanpakken, maar er zal best een hele slechte reden voor zijn waarom het allemaal zolang moet duren
A1: Feel My Fire
A2: Better On The Otherside
B1: Fanatics
B2: Crossroads
kzou Thorn (ft. B-Front) ook graag gereleased willen zien![]()
en hij heeft ook nog o.a. In For The Kill & Until We Meet Again liggen
wrote:Er komt een A2 Records album volgens de twitter van Ran-D, dus daar zal wel heel veel unreleased Ran-D materiaal op komen denk
Echtwrote:Er komt een A2 Records album volgens de twitter van Ran-D, dus daar zal wel heel veel unreleased Ran-D materiaal op komen denk
Opzich best wel!wrote: Repelsteeltje - Set Me Free vind ik trouwens ook eentje die wel uitgebracht mag worden
Waren ze toen der tijd niet tevreden over de kwaliteit van de plaat (in de zin van dat ze hem zelf niet goed genoeg vonden om uit te brengen).wrote:Thorn.Misschien wel een van de lekkerste tracks van Ran-D, dan is het echt een heldentrack. Maar die zie ik jammer genoeg niet meer komen.
Als ik me niet vergis is dit een edit (bron: www.frontliner.nl)wrote:Vergat er nog een paar
Wildstylez - Music Or Noize ( Frontliner remix )
Angerfist - In a Million Years ( Crypsis remix )![]()
En volgens mij is er ook een nieuwe remix gemaakt van Warphole ( dacht ook frontliner maar kan het fout hebben )
Wat? Dat je bescheiden over je eigen werk doet is logisch, maar deze plaat is echt heeeeel dik.wrote:Waren ze toen der tijd niet tevreden over de kwaliteit van de plaat (in de zin van dat ze hem zelf niet goed genoeg vonden om uit te brengen).wrote:Thorn.Misschien wel een van de lekkerste tracks van Ran-D, dan is het echt een heldentrack. Maar die zie ik jammer genoeg niet meer komen.
vraag ik me ook af, het is een topplaat en zou geen problemen moeten hebben met rechten tog?wrote:Waarom is er nooit wat met ME - Stealth gedaan?