Idd, die MOET (liefst, haha!) zowieso ooit een keer uitkomen!
Mooie herinneringen aan.
Idd, die MOET (liefst, haha!) zowieso ooit een keer uitkomen!
Deze vroeger echt abnormaal veel geluisterd. Jammer dat ze er niks mee doenwrote: Ik moet deze zo ontzettend hebben. Maar d'Stylerz zeggen dat ik bij Frequencerz moet zijn en die vertelden me dat ze er niets meer mee gingen doen.
Toulouse remix is al full.wrote:Kijk er niet echt super erg naar uit, maar ik zou deze platen toch wel full willen hebben![]()
Kaskade - Lessons In Love (Headhunterz Remix)
Nicky Romero - toulouse (Headhunterz Remix)
Die jawrote:View on YouTubewrote:Deze is echt heerlijk! Die melodie doet me wel denken aan een bootleg die Brennan Heart een keer had gemaakt weet de naam er alleen niet meer van,
Dit komt toch nooit meer, is alweer te lang geleden.wrote: View on YouTube
Ja vraag me echt af waarom die niet gereleast is, zeer dikke trackwrote:Dit komt toch nooit meer, is alweer te lang geleden.wrote: View on YouTubeMaar zeker dikke track!
wrote:Toulouse remix is al full.wrote:Kijk er niet echt super erg naar uit, maar ik zou deze platen toch wel full willen hebben![]()
Kaskade - Lessons In Love (Headhunterz Remix)
Nicky Romero - toulouse (Headhunterz Remix)
Lessons in Love duurd ook triest lang ja.
Gaat ook nooit komen. Tillt zelf vond hem niet goed genoeg om te releasen.wrote:Chris One - No Tomorrow
Daarom zou hij hem zelf wel weg kunnen gevenwrote:Gaat ook nooit komen. Tillt zelf vond hem niet goed genoeg om te releasen.wrote:Chris One - No Tomorrow
wrote:Daarom zou hij hem zelf wel weg kunnen gevenwrote:Gaat ook nooit komen. Tillt zelf vond hem niet goed genoeg om te releasen.wrote:Chris One - No Tomorrow
Eens, alleen toen ik vroeg wat hij ermee ging doen tijdens een livestream wist hij niet meer dat hij een remix hiervan gemaakt heeft.. Zal wel niks mee gebeuren dus, jammer genoeg..wrote:View on YouTube
Goed nummer.wrote:Idd, die MOET (liefst, haha!) zowieso ooit een keer uitkomen!![]()
Mooie herinneringen aan.
Jij snapt het.wrote:Wasted Penguinz - Falling![]()
![]()
Dat album moet echt opschieten, alleen al voor die track!
Alleen vraag ik me af of de Wildstylez remix nog komt, hoe oud is dat kreng wel nietwrote:JDX ft. Kelly-Q - You & Me (Wildstylez Remix)
&
Different Kind Of Therapy van The Machine & C1