Niet met die kickwrote:Daar is echt makkelijk een climax edit voor te fixen volgens mij hoor...
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Inderdaad jammer van de pitch want die is zo vals als wat.
Ik wil godverdomme die Sound Of The Beast Edit. 
Ik ookwrote:Ik wil godverdomme die Sound Of The Beast Edit.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
A Different Type of Therapy (C1 mix)
Gunz for Hire shizzle. Mag wel een keer gereleased worden. Denk dat het in dit topic wel vaker vernoemt staat maar moest er net toevallig aan denken dat platen als Sorrow nog steeds "exclusief" gehouden worden. 
-
JHardtraxxer
- 122 posts member since 2012
- last seen Apr 2020
G4H mag inderdaad wel eens wat gaan releasen!
Ik vind het zelf wel eens tijd worden voor:
View on YouTube

Ziek veel energie in die climaxes. Heb nu een berichtje via Twitter verstuurd naar E-Force in de hoop dat hij antwoordt.
View on YouTube
Ziek veel energie in die climaxes. Heb nu een berichtje via Twitter verstuurd naar E-Force in de hoop dat hij antwoordt.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
G4H - De Weg Kwijt, of op z'n minst een HQ versie op YT gooien. 
Inderdaad zeg!wrote:Ik wil godverdomme die Sound Of The Beast Edit.
Chris One - My Revenge. Zieke track 
-
J
Gezien het november is en deze maand Sorrow en The Dopeman zouden komen volgens Twitter? 
Ben benieuwd, vrees ervoor
En die Slim Shore platen mogen ook wel komen
Ben benieuwd, vrees ervoor
En die Slim Shore platen mogen ook wel komen
wrote:G4H - De Weg Kwijt, of op z'n minst een HQ versie op YT gooien.
Zeker, en ook die midintro is supervet. Zou wel epic zijn als ie hem nog eens weggeeft (mss voor z'n XQlusive). Iemand met twitter die het eens zou willen vragen?
Edit: Ik zie overigens wel 2 versies op youtube staan, maar die ander vind ik wat minder dan deze.
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Deze is echt heerlijk! Die melodie doet me wel denken aan een bootleg die Brennan Heart een keer had gemaakt weet de naam er alleen niet meer van, zou vet zijn als hij deze weg geeft 100x beter als YOS shitwrote:Zeker, en ook die midintro is supervet. Zou wel epic zijn als ie hem nog eens weggeeft (mss voor z'n XQlusive). Iemand met twitter die het eens zou willen vragen?
Edit: Ik zie overigens wel 2 versies op youtube staan, maar die ander vind ik wat minder dan deze.
Inderdaard die E-Force en Outsiders plaat
En zal het vast al eens gezegt hebben, maar blijf er mee zitten:
Ran-D - Escapism
& SMD - Dynamite Soundz
En zal het vast al eens gezegt hebben, maar blijf er mee zitten:
Ran-D - Escapism
& SMD - Dynamite Soundz
Die zijn echt keihard gelekt. Vooral Dynamite Soundzwrote: En zal het vast al eens gezegt hebben, maar blijf er mee zitten:
Ran-D - Escapism
& SMD - Dynamite Soundz
beter draait hij deze op X-Qlusive en geeft hij hem daarna gratis weg! Epische plaat inderdaadwrote:View on YouTube
View on YouTubewrote:Deze is echt heerlijk! Die melodie doet me wel denken aan een bootleg die Brennan Heart een keer had gemaakt weet de naam er alleen niet meer van,
d'Stylerz - Just A Freak (Just A Freq Mix / Frequencerz Remix)
View on YouTube
Ik moet deze zo ontzettend hebben. Maar d'Stylerz zeggen dat ik bij Frequencerz moet zijn en die vertelden me dat ze er niets meer mee gingen doen.
View on YouTube
Ik moet deze zo ontzettend hebben. Maar d'Stylerz zeggen dat ik bij Frequencerz moet zijn en die vertelden me dat ze er niets meer mee gingen doen.