Arboza & Solutio - Warpath (Arboza & Asylum Remix)
ondergewaardeerd plaatje,, heeft wel een remix nodig vind ik
ondergewaardeerd plaatje,, heeft wel een remix nodig vind ik
Dit zou niet gek zijn neemrbubble456 wrote:Alpha² - From The Rain (Adaro Remix)
wutJEFSKIII wrote:Wildstylez - KYHU (Wasted Penguinz Remix)
NiceSensive wrote:Anagenetic - R909 (Radical Redemption Remix)
Dat zou vet zijnCyrilHS wrote:Chris One - Revelations (Hardstyle Mafia Remix)
Nee, dan blijft er gvd niks van over. Sowieso geen fan trouwens van HS Mafia afgezien van het geweldige Can't Get You Back.Bosskabouter wrote:Dat zou vet zijnCyrilHS wrote:Chris One - Revelations (Hardstyle Mafia Remix)
Hier teken ik voorTheannoyingdevil wrote:Bluntonium boy ft. Eric Bazilian - Where did I go (Phuture Noize Zaagtool remix)
Laat het dan een screech edit worden, die kicks zijn heilig!Piep wrote:The beholder & Max enforcer - Be amazed (E-force remix)
E-force (duister, koortje) sfeer zit er al in. Wat meer drive erin, z'n screeche.
Er mag wel meer drive in, zeker in de mid intro.iMark wrote:Laat het dan een screech edit worden, die kicks zijn heilig!Piep wrote:The beholder & Max enforcer - Be amazed (E-force remix)
E-force (duister, koortje) sfeer zit er al in. Wat meer drive erin, z'n screeche.
De midintro is juist gruwelijk johPiep wrote:Er mag wel meer drive in, zeker in de mid intro.iMark wrote:Laat het dan een screech edit worden, die kicks zijn heilig!Piep wrote:The beholder & Max enforcer - Be amazed (E-force remix)