Haha, vind deze wel vet, denk dat Titan hier idd wel een lekkere ragversie van kan maken!wrote:Southstylers - Pwoap (Titan Remix)
S
Hardtraxxer
last seen Dec 2018
514 postssince 2012
The R3Bels - Straight To Da Beat (Degos & Re-Done Remix) 
Last edited by Sensive on , edited 1 time in total.
Gewoon nietwrote:Haha, vind deze wel vet, denk dat Titan hier idd wel een lekkere ragversie van kan maken!wrote:Southstylers - Pwoap (Titan Remix)
S
Hardtraxxer
last seen Dec 2018
514 postssince 2012
Project Omega - Morphine Attack (Titan Remix) 
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
Titan - Born To Fight (Vazard Remix)
omdat die toch best wel iets van vazard zijn stijl heeft zou vazard dus denk ik de beste zijn die deze kan remixen
omdat die toch best wel iets van vazard zijn stijl heeft zou vazard dus denk ik de beste zijn die deze kan remixen
Ja dan krijg je Who I Really Am 2, goed idee man.wrote:Titan - Born To Fight (Vazard Remix)
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
gaat er toch om wat IK graag geremixt ziewrote:Ja dan krijg je Who I Really Am 2, goed idee man.wrote:Titan - Born To Fight (Vazard Remix)
Goed idee man, dan wordt hij er trager en slapper op, dat willen we!wrote:Project Omega - Morphine Attack (Titan Remix)
S
Hardtraxxer
last seen Dec 2018
514 postssince 2012
jawrote:Goed idee man, dan wordt hij er trager en slapper op, dat willen we!wrote:Project Omega - Morphine Attack (Titan Remix)
Jordy Dazz Ft Mightyfools – Drum Fail (Wasted Penguinz Remix)
wrote:Goed idee man, dan wordt hij er trager en slapper op, dat willen we!wrote:Project Omega - Morphine Attack (Titan Remix)
In dit geval 'hij' duswrote:gaat er toch om wat IK graag geremixt zie
Wasted Penguinz - Resistance geremixed door Scope DJ of TnT.
De melodie is echt geweldig, maar alles eromheen is echt vreselijk. En dan hoop ik dat de vocalen compleet weggelaten worden
De melodie is echt geweldig, maar alles eromheen is echt vreselijk. En dan hoop ik dat de vocalen compleet weggelaten worden
G
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
167 postssince 2012
Alle hardstyle van tegenwoordig mag wel terug in de tijd meegenomen worden en dan door de helden in 2009/2010 geremixt worden 
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
B-Front - Musical Analysis (Titan/Jack Of Sound Remix)
denk dat die wel iets beters met de kick kunnen doen
denk dat die wel iets beters met de kick kunnen doen
D
Hardtraxx Veteran
4,965 postssince 2012
Digital Punk - Oblivion (B-Front Remix)
D
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2017
2,349 postssince 2012
Ja zou deze ook graag willen zien! Zeker na de geslaagde remix van Burnwrote:Digital Punk - Oblivion (B-Front Remix)
D
Hardtraxx Veteran
4,965 postssince 2012
Precies! Ik zie dat B-Front sfeertje ook zeker zitten in Oblivion!wrote:Ja zou deze ook graag willen zien! Zeker na de geslaagde remix van Burnwrote:Digital Punk - Oblivion (B-Front Remix)
Wavolizer - Debt of Blood (Sei2ure Remix)
Lekker op een laag bpm'etje, of zeg ik nu iets heel geks
Ja, vind ik wel een beetje gek... Als ik aan de stijl van Wavo denk en aan industrial artiesten, kom ik eerder bij TOA uit ofzo, niet echt bij Sei2ure.wrote:Wavolizer - Debt of Blood (Sei2ure Remix)
Dit is echt wel een goed ideewrote:Digital Punk - Oblivion (B-Front Remix)
Ditherwrote:Ja, vind ik wel een beetje gek... Als ik aan de stijl van Wavo denk en aan industrial artiesten, kom ik eerder bij TOA uit ofzo, niet echt bij Sei2ure.wrote:Wavolizer - Debt of Blood (Sei2ure Remix)
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2018
852 postssince 2012
Alpha² - From The Rain (Adaro Remix)
Solutio & The I's vs Prefix & Density - Tanya (Chris One Remix)