Ja idd, haal dat er is uitwrote:Zodra er dit soort dingen in de openingpost terecht komen gaat het fout....wrote:Showtek
Dutch master maakt(e) de nummers voor showtek.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Headhunterz maakt jouw tracks toch ook?wrote:Zodra er dit soort dingen in de openingpost terecht komen gaat het fout....wrote:Showtek
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ja sorry,wrote:Zodra er dit soort dingen in de openingpost terecht komen gaat het fout....wrote:Showtek
Als dit er staat neem ik aan dat het waar is, als er iets niet klopt moeten jullie het gewoon zeggen.wrote:die moet ook in de beginpost!wrote:Dutch Master - Showtek
Dit topic boeit met dus helemaal geen ene ruk, I don't care wie voor wie maakt. Als het maar goed is 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
rest mij toch 1 vraag... als het je niet boeit waarom kijk je dan op t topic...?wrote:Dit topic boeit met dus helemaal geen ene ruk, I don't care wie voor wie maakt. Als het maar goed is
Jij reageert toch ook wel eens op releases die je niet zo aan staan?wrote:rest mij toch 1 vraag... als het je niet boeit waarom kijk je dan op t topic...?wrote:Dit topic boeit met dus helemaal geen ene ruk, I don't care wie voor wie maakt. Als het maar goed is
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
dat betekend niet dat het topic mij niet boeitwrote:Jij reageert toch ook wel eens op releases die je niet zo aan staan?wrote:rest mij toch 1 vraag... als het je niet boeit waarom kijk je dan op t topic...?wrote:Dit topic boeit met dus helemaal geen ene ruk, I don't care wie voor wie maakt. Als het maar goed is
wrote:Dit onderwerp boeit met dus helemaal geen ene ruk, I don't care wie voor wie maakt. Als het maar goed is
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
juist... laten we t hier maar bij latenwrote:wrote:Dit onderwerp boeit met dus helemaal geen ene ruk, I don't care wie voor wie maakt. Als het maar goed is
Stefan postte alleen een link tussen 2 namen, en jij maakt er ineens een verhaal vanwrote:Ja sorry,wrote:Zodra er dit soort dingen in de openingpost terecht komen gaat het fout....wrote:Showtek
Als dit er staat neem ik aan dat het waar is, als er iets niet klopt moeten jullie het gewoon zeggen.wrote:die moet ook in de beginpost!wrote:Dutch Master - Showtek
Dutch Masters = Showtek
Oude Dutch Master = Henry Sneijders = Slim Shore (producties zelf - misschien ooit door Showtek geholpen?)
Nieuwe Dutch Master = Olaf Veldkamp, producties (mede?) door Showtek.
en dan zeggen ze dat je alleen bekend word als je eigen producties maakt terwijl 85% ze nummers niet eens zelf maakt 
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Oh pardon, dat begreep ik het gewoon verkeerd.wrote: Stefan postte alleen een link tussen 2 namen, en jij maakt er ineens een verhaal van
Dutch Masters = Showtek
Oude Dutch Master = Henry Sneijders = Slim Shore (producties zelf - misschien ooit door Showtek geholpen?)
Wat PNXRMX zegt klopt inderdaad.wrote:Oh pardon, dat begreep ik het gewoon verkeerd.wrote: Stefan postte alleen een link tussen 2 namen, en jij maakt er ineens een verhaal van
Dutch Masters = Showtek
Je vergeet in je post het woordje tegenwoordig.wrote:en dan zeggen ze dat je alleen bekend word als je eigen producties maakt terwijl 85% ze nummers niet eens zelf maakt
Tegenwoordig is het zo dat je niets bereikt zonder producties.
De namen waar vóór geproduceerd worden, zijn artiesten die al veel langer in de scene zitten.
Zij hebben (denk ik) niet het productie-talent wat anderen wel hebben. Punt is dat deze namen (pavo bijvoorbeeld) dermate ver in de scene zitten dat ze niet meer kunnen afhaken. Ze hebben een naam opgebouwd! Daar voor worden dus tracks geproduceerd.
Als je nieuw bent en bekendheid wilt verwerven moet je dat tegenwoordig dus doen met producties
+ het feit dat de mannen uit de oude Garde kunnen mixen als de beste..wrote:Je vergeet in je post het woordje tegenwoordig.wrote:en dan zeggen ze dat je alleen bekend word als je eigen producties maakt terwijl 85% ze nummers niet eens zelf maakt
Tegenwoordig is het zo dat je niets bereikt zonder producties.
De namen waar vóór geproduceerd worden, zijn artiesten die al veel langer in de scene zitten.
Zij hebben (denk ik) niet het productie-talent wat anderen wel hebben. Punt is dat deze namen (pavo bijvoorbeeld) dermate ver in de scene zitten dat ze niet meer kunnen afhaken. Ze hebben een naam opgebouwd! Daar voor worden dus tracks geproduceerd.
Als je nieuw bent en bekendheid wilt verwerven moet je dat tegenwoordig dus doen met producties
Jij gaat toch ook producen voor mij?wrote:en dan zeggen ze dat je alleen bekend word als je eigen producties maakt terwijl 85% ze nummers niet eens zelf maakt
Okee... Dus Wildstylez produceert voor A2 (naar alle waarschijnlijkheid) Maar hoe zit het dan met dat nummer Infectious van Outsiders.. er is een Wildstylez én een A2 remix van.... Ook gewoon allebei door Wildstylez gemaakt ofzo? En bestaat er ook een 'originele' versie van dit nummer?
De helft klopt niet.
Over Dozer:
Pollen heeft idd tot de release van Drop The Bomb/In Full Effect alles gemaakt. Maar Tony is nu alleen verder.
The Pitcher:
Heeft zelf meegewerkt aan zn eigen album.
Alpha Twins:
Hebben tracks zelf gemaakt, en de rest word als het goed is door Wildstylez gedaan. Tracks die zelf gemaakt hebben: In Time/Nowhere To Hide, Unleashed/Fragile. En misschien nog wel wat meer.
Gostosa:
idd door HHZ. Maar Cold Rockin Remix is door Wildstylez gedaan.
Het boeit mij eigenlijk niet echt wie de tracks maakt. Maar als je dan zo'n topic maakt, geef dan wel de goede info
Over Dozer:
Pollen heeft idd tot de release van Drop The Bomb/In Full Effect alles gemaakt. Maar Tony is nu alleen verder.
The Pitcher:
Heeft zelf meegewerkt aan zn eigen album.
Alpha Twins:
Hebben tracks zelf gemaakt, en de rest word als het goed is door Wildstylez gedaan. Tracks die zelf gemaakt hebben: In Time/Nowhere To Hide, Unleashed/Fragile. En misschien nog wel wat meer.
Gostosa:
idd door HHZ. Maar Cold Rockin Remix is door Wildstylez gedaan.
Het boeit mij eigenlijk niet echt wie de tracks maakt. Maar als je dan zo'n topic maakt, geef dan wel de goede info
Voor iemand die t niet boeit weetje er bijster veel vanaf xDwrote:Het boeit mij eigenlijk niet echt wie de tracks maakt. Maar als je dan zo'n topic maakt, geef dan wel de goede info
Ja ik lees gewoon veel info van artietsen enzo en dan kom je dit soort dingen welis tegen hewrote:Voor iemand die t niet boeit weetje er bijster veel vanaf xDwrote:Het boeit mij eigenlijk niet echt wie de tracks maakt. Maar als je dan zo'n topic maakt, geef dan wel de goede info
Je bedoelt je haalt het van discogs? Want zover ik weet hebben alphatwins unleashed etc ook niet zelf gemaakt.
Ik vind juist unleashed duidelijk als wildstylez klinken iddwrote:Je bedoelt je haalt het van discogs? Want zover ik weet hebben alphatwins unleashed etc ook niet zelf gemaakt.
Kwam er per toeval achter dat Richard Katuin (bekend als Ricky Raw, Rico in ZAK, of Russo in de trance), de tracks voor Stephy heeft gemaakt, of aan mee gewerkt heeft.
Dit is dus voordat Stephy naar SAIFAM ging (en Stephanie werd)
http://www.discogs.com/artist/Stephy
Dit is dus voordat Stephy naar SAIFAM ging (en Stephanie werd)
http://www.discogs.com/artist/Stephy