Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 16:58 
 
Artiest

Ebbie schreef:
Nog een toevoeging:

D'StylerZ produceren met hulp van Martin Boswinkel.

Bron: http://www.discogs.com

lijkt me logisch, dat is hun label manager ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Ebbie schreef:
Nog een toevoeging:

D'StylerZ produceren met hulp van Martin Boswinkel.

Bron: http://www.discogs.com

lijkt me logisch, dat is hun label manager ;)


Dat is toch niet geheel logisch? Ik zie Dov toch ook niet meehelpen aan Scantraxx releases van andere artiesten?
En ik zie zijn Martin zijn naam ook niet staan bij Hyperdrive releases o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Van Crypsis weet ik bijna zeker dat Danny van Angerfist daar mee zit te doen. Als je de Crypsis-tracks pakt en vervolgens een willekeurige Angerfist-track dan hoor je niet alleen precies dezelfde sounds, maar soms ook nog eens precies dezelfde opbouw. Een goed voorbeeld is The Demand. Alles komt iig rechtstreeks vanuit de Angerfist-studio.
Hij maakt dus (al dan niet gedeeltelijk) ook de tracks voor Chain Reaction.


Crypsis zat eerder bij de live act van Angerfist, denk dat hij daardoor de zelfde manier van produceren heeft ontwikkeld. Ik denk dus wel dat Crypsis zelfstandig produceert... (en ook voor chain reaction).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 17:08 
 
Artiest

Ebbie schreef:
Pithune schreef:
Ebbie schreef:
Nog een toevoeging:

D'StylerZ produceren met hulp van Martin Boswinkel.

Bron: http://www.discogs.com

lijkt me logisch, dat is hun label manager ;)


Dat is toch niet geheel logisch? Ik zie Dov toch ook niet meehelpen aan Scantraxx releases van andere artiesten?

geloof me

dat gebeurd bij elk label

een goede labelmanager helpt z'n artiesten beter te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 18:40 
 

Bazzleggerz = AVIO
Sylenth & Glitch = A-Lusion & Jones
Dutch Master - Showtek
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 18:41 
 
Artiest

Ebbie schreef:
Pithune schreef:
Ebbie schreef:
Nog een toevoeging:

D'StylerZ produceren met hulp van Martin Boswinkel.

Bron: http://www.discogs.com

lijkt me logisch, dat is hun label manager ;)


Dat is toch niet geheel logisch? Ik zie Dov toch ook niet meehelpen aan Scantraxx releases van andere artiesten?
En ik zie zijn Martin zijn naam ook niet staan bij Hyperdrive releases o.i.d.


wij produceren niet met hulp van Martin, Martin is labelmanager van Torque Beats en staat alleen bij de credits, dat heeft niets te maken met het productie-proces :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
dawasiknie schreef:
Van Crypsis weet ik bijna zeker dat Danny van Angerfist daar mee zit te doen. Als je de Crypsis-tracks pakt en vervolgens een willekeurige Angerfist-track dan hoor je niet alleen precies dezelfde sounds, maar soms ook nog eens precies dezelfde opbouw. Een goed voorbeeld is The Demand. Alles komt iig rechtstreeks vanuit de Angerfist-studio.
Hij maakt dus (al dan niet gedeeltelijk) ook de tracks voor Chain Reaction.


Crypsis zat eerder bij de live act van Angerfist, denk dat hij daardoor de zelfde manier van produceren heeft ontwikkeld. Ik denk dus wel dat Crypsis zelfstandig produceert... (en ook voor chain reaction).


Wat ik hier van weet is dat crypsis het produceren van Danny heeft geleerd/ mee op gang geholpen, en dat hij het nu echt zelf moet uitzoeken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Bazzleggerz = AVIO

Volgens mij is dit een alias, en daar gaat het hier niet om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Rik schreef:
dawasiknie schreef:
Van Crypsis weet ik bijna zeker dat Danny van Angerfist daar mee zit te doen. Als je de Crypsis-tracks pakt en vervolgens een willekeurige Angerfist-track dan hoor je niet alleen precies dezelfde sounds, maar soms ook nog eens precies dezelfde opbouw. Een goed voorbeeld is The Demand. Alles komt iig rechtstreeks vanuit de Angerfist-studio.
Hij maakt dus (al dan niet gedeeltelijk) ook de tracks voor Chain Reaction.


Crypsis zat eerder bij de live act van Angerfist, denk dat hij daardoor de zelfde manier van produceren heeft ontwikkeld. Ik denk dus wel dat Crypsis zelfstandig produceert... (en ook voor chain reaction).


Wat ik hier van weet is dat crypsis het produceren van Danny heeft geleerd/ mee op gang geholpen, en dat hij het nu echt zelf moet uitzoeken ;)

Dat lijkt mij ook meest waarschijnlijk idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Bazzleggerz = AVIO
Sylenth & Glitch = A-Lusion & Jones
Dutch Master - Showtek


Het gaat niet om de aliassen van artiesten, maar wie voor ze produceert..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Johan010 schreef:

wij produceren niet met hulp van Martin, Martin is labelmanager van Torque Beats en staat alleen bij de credits, dat heeft niets te maken met het productie-proces :)


Wel raar dat er dan vermeld staat: Producer, Written-By. Waarom staat hij er dan wel bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 18:56 
 
Artiest

Ebbie schreef:
Johan010 schreef:

wij produceren niet met hulp van Martin, Martin is labelmanager van Torque Beats en staat alleen bij de credits, dat heeft niets te maken met het productie-proces :)


Wel raar dat er dan vermeld staat: Producer, Written-By. Waarom staat hij er dan wel bij?


Omdat dat zo de regeling is qua betalingen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 19:07 
 
Artiest

vraag me trouwes wel af, Machine produced voor Sasha F, maar waarom zit The Machine dan ook niet gewoon bij tillt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
vraag me trouwes wel af, Machine produced voor Sasha F, maar waarom zit The Machine dan ook niet gewoon bij tillt...

Ja vaag verhaal. Sasha F draait ook al best lang mee. En ik geloof het wel, aangezien PNMRMX 't zelf gevraagd heeft. Maar er zal wel geen inbreng van Sasha F aanwezig zijn, aangezien die in Finland woont. En niet even op en neer reist naar Litouwen of Holland voor een productie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Dutch Master - Showtek


die moet ook in de beginpost!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 23:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe zit het trouwens precies met Luna? Heeft toch ook nooit zelf geproduceerd?
Kwam toch altijd van DHHD of een van z'n collab-partners af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 06:54 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Hoe zit het trouwens precies met Luna? Heeft toch ook nooit zelf geproduceerd?
Kwam toch altijd van DHHD of een van z'n collab-partners af?


Mindspace van Luna was volgens mij met Deepack geproduceerd. Verder weet ik t ook niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 08:04 
 
Artiest

klein detail:

als producer kan je een aantal aliassen gebruiken bij de buma. Dus als producer A het gemaakt heeft en producer B staat aangegeven als de maker. Kan het zijn dat onder tafel A en B gekoppeld zijn dus 1 en dezelfde persoon zijn.

bijvoorbeeld... zoek Kantini maar is op, op discogs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 08:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jongens beter sluiten jullie dit topic.. op deze manier werkt het toch niet want niemand weet hoe het zit en als ik het zo lees lijkt er best veel verzonnen..
Hoe komen jullie er nou weer bij dat wildstylez voor alpha2 produceert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 09:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
jongens beter sluiten jullie dit topic.. op deze manier werkt het toch niet want niemand weet hoe het zit en als ik het zo lees lijkt er best veel verzonnen..
Hoe komen jullie er nou weer bij dat wildstylez voor alpha2 produceert?

Ze zitten (zaten?) wel veel samen maar dat hij alles voor hun zou doen is ook nieuw voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 09:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik geloof idd wel dat Wildstylez de tracks maakt maar dat A2 de stijl overbrengt en zegt hoe het in mekaar moet zitten. Op discogs staat ook:

Written-By - A. Timmerman* , A. Timmerman*
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Deeltjesversneller schreef:
RobertV schreef:
jongens beter sluiten jullie dit topic.. op deze manier werkt het toch niet want niemand weet hoe het zit en als ik het zo lees lijkt er best veel verzonnen..
Hoe komen jullie er nou weer bij dat wildstylez voor alpha2 produceert?

Ze zitten (zaten?) wel veel samen maar dat hij alles voor hun zou doen is ook nieuw voor mij.


Daarom zei ik in het begin al dat dit een kansloos topic is... zulke dingen kan je gewoon niet weten tot je een keer bij een productie aanwezig geweest bent. Ben je dat niet... is het gewoon speculeren of baseren op de informatie die op Discogs staat. Dus degene die benieuwd zijn wie achter welke producer zit.... http://www.discogs.com ;)


Hoezo is een topic met speculatie kansloos. Dat iets niet 100% zeker is, wil niet zeggen dat het niet zo is, of zelfs onwaarschijnlijk is. Of is het kansloos om te zeggen dat Wildstylez zeer waarschijnlijk voor A2 produceert, maar dat de inbreng van A2 niet precies bekend is? Lijkt me gewoon nuttige informatie :-/
En dan hoeft het ook niet 2000x in verschillende topics gevraagd en uitgelegd te worden...

Bovendien is Discogs alleen een bron voor de informatie die labels willen geven. Het gaat in dit topic vooral om informatie die niet gepubliceerd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 10:03 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Hoezo is een topic met speculatie kansloos. Dat iets niet 100% zeker is, wil niet zeggen dat het niet zo is, of zelfs onwaarschijnlijk is. Of is het kansloos om te zeggen dat Wildstylez zeer waarschijnlijk voor A2 produceert, maar dat de inbreng van A2 niet precies bekend is? Lijkt me gewoon nuttige informatie :-/
En dan hoeft het ook niet 2000x in verschillende topics gevraagd en uitgelegd te worden...

Ja vandaar dit topic ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Er is al zovaak is 'mis gegaan' omdat mensen speculeren, bijvoorbeeld nieuwe tracks waar een titel voor gespeculeerd word... vervolgens denkt iedereen dat die track ook echt zo heet. Als dan die producer de track uitbrengt onder een andere naam krijgt het weer minder aandacht.


Vind ik een totaal ongerelateerd probleem. Zolang mensen weten dat ze niet alle informatie in dit topic aan moeten nemen als keiharde feiten is er niks aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 13:06 
 
Artiest

Blazed schreef:
Showtek
Dutch master maakt(e) de nummers voor showtek.

Zodra er dit soort dingen in de openingpost terecht komen gaat het fout.... :x
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen