Qre8ive schreef:
Deeltjesversneller schreef:
RobertV schreef:
jongens beter sluiten jullie dit topic.. op deze manier werkt het toch niet want niemand weet hoe het zit en als ik het zo lees lijkt er best veel verzonnen..
Hoe komen jullie er nou weer bij dat wildstylez voor alpha2 produceert?
Ze zitten (zaten?) wel veel samen maar dat hij alles voor hun zou doen is ook nieuw voor mij.
Daarom zei ik in het begin al dat dit een kansloos topic is... zulke dingen kan je gewoon niet weten tot je een keer bij een productie aanwezig geweest bent. Ben je dat niet... is het gewoon speculeren of baseren op de informatie die op Discogs staat. Dus degene die benieuwd zijn wie achter welke producer zit....
http://www.discogs.com Hoezo is een topic met speculatie kansloos. Dat iets niet 100% zeker is, wil niet zeggen dat het niet zo is, of zelfs onwaarschijnlijk is. Of is het kansloos om te zeggen dat Wildstylez zeer waarschijnlijk voor A2 produceert, maar dat de inbreng van A2 niet precies bekend is? Lijkt me gewoon nuttige informatie :-/
En dan hoeft het ook niet 2000x in verschillende topics gevraagd en uitgelegd te worden...
Bovendien is Discogs alleen een bron voor de informatie die labels willen geven. Het gaat in dit topic vooral om informatie die niet gepubliceerd is.