Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:07 
 

Vincent_ schreef:
Oxbow schreef:
headhunterz -> gostosa


Cold rockking remix is wel overduidelijk Wildstylez :)

Bedankt voor de bump, smartass :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Bedankt voor de bump, smartass :')

Komt omdat ik dit topic heb doorgelinkt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuk om deze dingen te lezen, maar welke dingen zijn 100% waar en zijn er feiten van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb de beginpost nog 's doorgelezen. Alles wat daar staat zijn voor 't grootste gedeelte keiharde feiten idd, maar volgens mij produceert Chain Reaction nu zelf.. (voor 't grootste gedeelte dan).

Los hiervan respecteer ik bijna geen 1 dj die niet zelf produceert. Ze hebben bijna niks zelf bereikt, dat hebben anderen voor hun gedaan. Grootste voorbeeld hiervan is nog wel Brennan Heart, niet mixen, niet produceren en toch in een Porsche rijden.. Kan gewoon niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie produceert er dan voor Brennan Heart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
Wie produceert er dan voor Brennan Heart?

In het verleden stond er vaak F. Bohn & C. van Dijk of een andere naam op de vinyls.

Tegenwoordig weet ik niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Heb de beginpost nog 's doorgelezen. Alles wat daar staat zijn voor 't grootste gedeelte keiharde feiten idd, maar volgens mij produceert Chain Reaction nu zelf.. (voor 't grootste gedeelte dan).

Los hiervan respecteer ik bijna geen 1 dj die niet zelf produceert. Ze hebben bijna niks zelf bereikt, dat hebben anderen voor hun gedaan. Grootste voorbeeld hiervan is nog wel Brennan Heart, niet mixen, niet produceren en toch in een Porsche rijden.. Kan gewoon niet..


ah oke thanx!

over je tweede punt geen ik compleet gelijk! Slaat natuurlijk nergens op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Heb de beginpost nog 's doorgelezen. Alles wat daar staat zijn voor 't grootste gedeelte keiharde feiten idd, maar volgens mij produceert Chain Reaction nu zelf.. (voor 't grootste gedeelte dan).

Ik zeg niet dat hij wel of niet zelf produceert, maar zijn nummers lijken altijd al gruwelijk veel op die van Crypsis.
Nu ook met die nieuwe kicks die voor het eerst in Type Face zaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
HE-Fan schreef:
Wie produceert er dan voor Brennan Heart?

In het verleden stond er vaak F. Bohn & C. van Dijk of een andere naam op de vinyls.

Tegenwoordig weet ik niet...


Nou met vocals als 1.2.3 denk ik nu toch echt dat is zelf aan het produceren is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:19 
 
Hardtraxx Addict

Rik schreef:
HE-Fan schreef:
Wie produceert er dan voor Brennan Heart?

In het verleden stond er vaak F. Bohn & C. van Dijk of een andere naam op de vinyls.

Tegenwoordig weet ik niet...


Is er een betrouwbare bron dat hij niet mee produceert dan? Want dat producers samen met andere produceren die niet als artiestennaam staat vermeld is niet raar. Dat gebeurt ook bij onder andere armin van buuren, marcel woods en sied van riel. Zij hebben gewoon iemand extra erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

Sasha F Produceert tegenwoordig alleen.

bron: hij zelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blazed schreef:
Label: Fusion
The Pitcher:
Michel Pollen heeft altijd de platen zelf gemaakt. Sinds Luc er als DJ bij is gekomen, zit hij er wel eens bij voor input en ideeen. Hoe vaak dit is, weet ik niet (ik gok niet vaak).


Is inmiddels al veranderd toch? Tenminste dat Luc voor een deel nu zelf produceert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Sasha F Produceert tegenwoordig alleen.

bron: hij zelf :)

Godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Sasha F Produceert tegenwoordig alleen.

bron: hij zelf :)


dus New System E.P is door hemzelf geproduceert?
geloof er niks van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Jurheinen schreef:
Sasha F Produceert tegenwoordig alleen.

bron: hij zelf :)


dus New System E.P is door hemzelf geproduceert?
geloof er niks van :P


Bij die weet ik het nog niet, het is alleen dat een maat van mij hem op MSN heeft. En hij heeft daar aan gegeven zelf te produceren tegenwoordig (was 3 weken geleden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Jurheinen schreef:
Sasha F Produceert tegenwoordig alleen.

bron: hij zelf :)


dus New System E.P is door hemzelf geproduceert?
geloof er niks van :P

New System is nog gewoon van The Machine.
Die Last Chance zou dan van zichzelf zijn, of misschien van The Arrivalz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Intervention schreef:
Jurheinen schreef:
Sasha F Produceert tegenwoordig alleen.

bron: hij zelf :)


dus New System E.P is door hemzelf geproduceert?
geloof er niks van :P

New System is nog gewoon van The Machine.
Die Last Chance zou dan van zichzelf zijn, of misschien van The Arrivalz.


dat geloof ik idd want Last Chance is ook gelijk van een stuk lager niveau, laat The Machine maar lekker voor hem produceren, dubbel zoveel lekkere platen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat The Machine zich maar focussen op zijn eigen dingen. Heb liever dat hij op grotere feesten staat dan Sasha F :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
G1LL schreef:
Heb de beginpost nog 's doorgelezen. Alles wat daar staat zijn voor 't grootste gedeelte keiharde feiten idd, maar volgens mij produceert Chain Reaction nu zelf.. (voor 't grootste gedeelte dan).

Ik zeg niet dat hij wel of niet zelf produceert, maar zijn nummers lijken altijd al gruwelijk veel op die van Crypsis.
Nu ook met die nieuwe kicks die voor het eerst in Type Face zaten.

Chain Reaction produceert overduidelijk zelf.. bron Hijzelf @ Hurricane Returns 2011.. heb het hem zelf gevraagd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet topic juist dit, blaas maar weer nieuw leven in. :thumbup:

Hoe zit het met Titan, produceert die nou zelf? Zo ja; waarom zie je hem dan nooit op die Fusion label filmpjes oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vet topic juist dit, blaas maar weer nieuw leven in. :thumbup:

Hoe zit het met Titan, produceert die nou zelf? Zo ja; waarom zie je hem dan nooit op die Fusion label filmpjes oid?


Solo tracks zijn van zany tot nu toe, collabs in principe van de collab partner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Chain Reaction produceert overduidelijk zelf.. bron Hijzelf @ Hurricane Returns 2011.. heb het hem zelf gevraagd ;)

Het klinkt misschien heel gek dat ik dit zeg, maar heel betrouwbaar is dat nou ook weer niet. Zijn producties lijken altijd al zo gigantisch veel op die van Crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Laat The Machine zich maar focussen op zijn eigen dingen. Heb liever dat hij op grotere feesten staat dan Sasha F :D

Ben ik het niet mee eens, zijn eigen nummers zijn vaak iets rustiger/ melodieuzer.
Ik vond Sasha F juist een mooie uitweg voor hem om wat harder te produceren. Misschien dat hij dat soort tracks nu wel zelf uit gaat brengen, maar denk dat dat gaat tegenvallen.

Zijn album is nou ook niet bepaald 'hard & rauw'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Chain Reaction produceert overduidelijk zelf.. bron Hijzelf @ Hurricane Returns 2011.. heb het hem zelf gevraagd ;)

Het klinkt misschien heel gek dat ik dit zeg, maar heel betrouwbaar is dat nou ook weer niet. Zijn producties lijken altijd al zo gigantisch veel op die van Crypsis.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Daveytl schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Chain Reaction produceert overduidelijk zelf.. bron Hijzelf @ Hurricane Returns 2011.. heb het hem zelf gevraagd ;)

Het klinkt misschien heel gek dat ik dit zeg, maar heel betrouwbaar is dat nou ook weer niet. Zijn producties lijken altijd al zo gigantisch veel op die van Crypsis.

:thumbup:


Volgens mij is omgekeerde raw ook nog geproduceerd door Crypsis, althans, het zou idd een Crypsis track kunnen zijn :p
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen