Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
A
Vincent_ wrote:
Oxbow wrote:headhunterz -> gostosa
Cold rockking remix is wel overduidelijk Wildstylez :)
Bedankt voor de bump, smartass :')
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Almighty wrote: Bedankt voor de bump, smartass :')
Komt omdat ik dit topic heb doorgelinkt :D
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
leuk om deze dingen te lezen, maar welke dingen zijn 100% waar en zijn er feiten van?
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Heb de beginpost nog 's doorgelezen. Alles wat daar staat zijn voor 't grootste gedeelte keiharde feiten idd, maar volgens mij produceert Chain Reaction nu zelf.. (voor 't grootste gedeelte dan).

Los hiervan respecteer ik bijna geen 1 dj die niet zelf produceert. Ze hebben bijna niks zelf bereikt, dat hebben anderen voor hun gedaan. Grootste voorbeeld hiervan is nog wel Brennan Heart, niet mixen, niet produceren en toch in een Porsche rijden.. Kan gewoon niet..
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Wie produceert er dan voor Brennan Heart?
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
HE-Fan wrote:Wie produceert er dan voor Brennan Heart?
In het verleden stond er vaak F. Bohn & C. van Dijk of een andere naam op de vinyls.

Tegenwoordig weet ik niet...
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
G1LL wrote:Heb de beginpost nog 's doorgelezen. Alles wat daar staat zijn voor 't grootste gedeelte keiharde feiten idd, maar volgens mij produceert Chain Reaction nu zelf.. (voor 't grootste gedeelte dan).

Los hiervan respecteer ik bijna geen 1 dj die niet zelf produceert. Ze hebben bijna niks zelf bereikt, dat hebben anderen voor hun gedaan. Grootste voorbeeld hiervan is nog wel Brennan Heart, niet mixen, niet produceren en toch in een Porsche rijden.. Kan gewoon niet..
ah oke thanx!

over je tweede punt geen ik compleet gelijk! Slaat natuurlijk nergens op...
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
G1LL wrote:Heb de beginpost nog 's doorgelezen. Alles wat daar staat zijn voor 't grootste gedeelte keiharde feiten idd, maar volgens mij produceert Chain Reaction nu zelf.. (voor 't grootste gedeelte dan).
Ik zeg niet dat hij wel of niet zelf produceert, maar zijn nummers lijken altijd al gruwelijk veel op die van Crypsis.
Nu ook met die nieuwe kicks die voor het eerst in Type Face zaten.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Rik wrote:
In het verleden stond er vaak F. Bohn & C. van Dijk of een andere naam op de vinyls.

Nou met vocals als 1.2.3 denk ik nu toch echt dat is zelf aan het produceren is :P
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Rik wrote:

Is er een betrouwbare bron dat hij niet mee produceert dan? Want dat producers samen met andere produceren die niet als artiestennaam staat vermeld is niet raar. Dat gebeurt ook bij onder andere armin van buuren, marcel woods en sied van riel. Zij hebben gewoon iemand extra erbij.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Sasha F Produceert tegenwoordig alleen.

bron: hij zelf :)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Blazed wrote:Label: Fusion
The Pitcher:
Michel Pollen heeft altijd de platen zelf gemaakt. Sinds Luc er als DJ bij is gekomen, zit hij er wel eens bij voor input en ideeen. Hoe vaak dit is, weet ik niet (ik gok niet vaak).
Is inmiddels al veranderd toch? Tenminste dat Luc voor een deel nu zelf produceert?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Jurheinen wrote:Sasha F Produceert tegenwoordig alleen.

Godverdomme.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024

dus New System E.P is door hemzelf geproduceert?
geloof er niks van :P
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Intervention wrote:

Bij die weet ik het nog niet, het is alleen dat een maat van mij hem op MSN heeft. En hij heeft daar aan gegeven zelf te produceren tegenwoordig (was 3 weken geleden)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Intervention wrote:

New System is nog gewoon van The Machine.
Die Last Chance zou dan van zichzelf zijn, of misschien van The Arrivalz.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Daveytl wrote:
Intervention wrote:

New System is nog gewoon van The Machine.
Die Last Chance zou dan van zichzelf zijn, of misschien van The Arrivalz.
dat geloof ik idd want Last Chance is ook gelijk van een stuk lager niveau, laat The Machine maar lekker voor hem produceren, dubbel zoveel lekkere platen :P
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Laat The Machine zich maar focussen op zijn eigen dingen. Heb liever dat hij op grotere feesten staat dan Sasha F :D
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Daveytl wrote:
Ik zeg niet dat hij wel of niet zelf produceert, maar zijn nummers lijken altijd al gruwelijk veel op die van Crypsis.
Nu ook met die nieuwe kicks die voor het eerst in Type Face zaten.
Chain Reaction produceert overduidelijk zelf.. bron Hijzelf @ Hurricane Returns 2011.. heb het hem zelf gevraagd ;)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vet topic juist dit, blaas maar weer nieuw leven in. :thumbup:

Hoe zit het met Titan, produceert die nou zelf? Zo ja; waarom zie je hem dan nooit op die Fusion label filmpjes oid?
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
TiMOTHYb wrote:Vet topic juist dit, blaas maar weer nieuw leven in. :thumbup:

Hoe zit het met Titan, produceert die nou zelf? Zo ja; waarom zie je hem dan nooit op die Fusion label filmpjes oid?
Solo tracks zijn van zany tot nu toe, collabs in principe van de collab partner.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Forbidden Phobia wrote: Chain Reaction produceert overduidelijk zelf.. bron Hijzelf @ Hurricane Returns 2011.. heb het hem zelf gevraagd ;)
Het klinkt misschien heel gek dat ik dit zeg, maar heel betrouwbaar is dat nou ook weer niet. Zijn producties lijken altijd al zo gigantisch veel op die van Crypsis.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Jolle wrote:Laat The Machine zich maar focussen op zijn eigen dingen. Heb liever dat hij op grotere feesten staat dan Sasha F :D
Ben ik het niet mee eens, zijn eigen nummers zijn vaak iets rustiger/ melodieuzer.
Ik vond Sasha F juist een mooie uitweg voor hem om wat harder te produceren. Misschien dat hij dat soort tracks nu wel zelf uit gaat brengen, maar denk dat dat gaat tegenvallen.

Zijn album is nou ook niet bepaald 'hard & rauw'.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Daveytl wrote:
Forbidden Phobia wrote: Chain Reaction produceert overduidelijk zelf.. bron Hijzelf @ Hurricane Returns 2011.. heb het hem zelf gevraagd ;)
Het klinkt misschien heel gek dat ik dit zeg, maar heel betrouwbaar is dat nou ook weer niet. Zijn producties lijken altijd al zo gigantisch veel op die van Crypsis.
:thumbup:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Rik wrote:
Daveytl wrote:
:thumbup:
Volgens mij is omgekeerde raw ook nog geproduceerd door Crypsis, althans, het zou idd een Crypsis track kunnen zijn :p