@ JP Hardstyle
Ik snap volledig wat je bedoelt want ik vind Communicate bijvoorbeeld veel beter dan de gemiddelde laatste NC-platen
PNXRMX schreef:
Klementino schreef:
Ik hoor beweringen van dat Alpha2 platen door Joram worden gedaan worden maar dan snap ik 2 dingen niet.
1. Waarvoor zijn de co-ops tussen A2 en Wildstylez nodig als het toch allemaal Joram's werk is?
2. Hoe kunnen Arjen en Anco hun label runnen terwijl ze niet zelf produceren? Het registratie en administratie deel wordt volgens mij door Scantraxx gedaan en wat kunnen zij zonder productieskills aan B-Front, Beat Providers en Ran-D leren?
1. Marketing - ze zetten de artiestennamen erbij die ze met die track willen associeren. Atrocious is overigens qua stijl een track die tussen Wildstylez en A2 in ligt, dus in die zin is het ook logisch om beide namen erbij te zetten. Ook nog logisch dat Wildstylez credit wil vangen voor bepaalde tracks
Bron hiervoor is logica
2. A2 records was eerst een label onder Digidance geloof ik. Als bekende DJs kun je prima je eigen label starten. Bijv. Dana heeft/had ook haar eigen label, terwijl zij ook niet produceert. Hetzelfde geldt ook voor Luna en Minus Is More (weet in beide gevallen niet wie het wel doet - bij Dana geloof ik Outblast, maar weet niet zeker). Het is pas bij het faillissement van Digidance door Scantraxx overgenomen - een voor de hand liggende zet bij een goed label waar Wildstylez ook nog iets mee te maken heeft. Bronnen hiervoor zijn wel andere forumposts, dus hecht er niet te veel waarde aan.
1. Hoe kan iets nou tussen Wildstylez en A2 in liggen als het feitelijk allebei Joram is, Joram heeft gewoon een brede range wat betreft produceren
Zal wel marketingstechnisch zijn zoals ik eerst al dacht... vind ik wel jammer als ze er zo bewust mee bezig zijn, want het zou mij niet boeien of die Lost in Dreams remix nou van Wildstylez was of Alpha 2, een
blijft het
2. I agree