Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:20 
 

stefaneke schreef:
Kiloknaller schreef:
D-Block & S-te-Fan voor F8trix? Dacht dat ik dat toen ook een keer mee had gekregen. Iemand die hier misschien meer van weet?


Ik denk dan f8trix grotendeels zelf de compositie verzorgt met de soundbank / in de studio van dbstf


Dat zou kunnen! Maar dan zit hij wel weinig in die studio ;) Of is het omdat DBSTF nu drukker zijn i.v.m. hun nieuwe alias? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:02 
 

F8trix lijkt me naast zijn muzikale carrière ook nog een "gewone" door deweekse baan hebben. Misschien is ie ook wel bezig met een eigen sound.

Ook denk ik niet dat DBSTF nu extra druk zijn met hun nieuwe alias want zij maken al jaren house.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:09 
 

stefaneke schreef:
Ook denk ik niet dat DBSTF nu extra druk zijn met hun nieuwe alias want zij maken al jaren house.


Nooit geweten! Linkjes naar tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:48 
 

Kiloknaller schreef:
stefaneke schreef:
Ook denk ik niet dat DBSTF nu extra druk zijn met hun nieuwe alias want zij maken al jaren house.


Nooit geweten! Linkjes naar tracks?


Geen idee welke tracks. Ik geloof goed dat ze wel wat ghost geproduceerd hebben. Ze hebben iig jaren geleden wel eens aangegeven in een interview dat ze ook graag house maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 16:13 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Kiloknaller schreef:
stefaneke schreef:
Ook denk ik niet dat DBSTF nu extra druk zijn met hun nieuwe alias want zij maken al jaren house.


Nooit geweten! Linkjes naar tracks?


Geen idee welke tracks. Ik geloof goed dat ze wel wat ghost geproduceerd hebben. Ze hebben iig jaren geleden wel eens aangegeven in een interview dat ze ook graag house maken.


:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 16:24 
 

Punthoofd schreef:
:sleep:


Ja dit dus >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Shockerz krijgt het nog druk voor 't festival seizoen zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Commentaar schreef:
Shockerz krijgt het nog druk voor 't festival seizoen zo te zien.


Hoezo paar screeches en paar kicks en Sub Sonik track is klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Nuracore schreef:
stefan_helmond schreef:
Volgens mij heeft Thera een hekel aan dj's die ghost producers gebruiken, dus lijkt mij sterk :P

Volgens mij eerder dj's die het ontkennen dan daadwerkelijk dat de producer ook erkenning krijgt.


Dat laatste inderdaad! Ik kan me goed situaties met ghost producers voorstellen, maar ga als dj dan niet net doen alsof je t allemaal zelf hebt gedaan. Bij Theracords geven we elkaar altijd veel feedback, dus iedereen helpt elkaar een beetje dmv tips en dergelijke.


Volgens mij gebeurt dit bij veel labels dan zowel niet elk label. in ieder geval bij WE R veel, dit heeft Fabian meerdere malen in videos op Youtube verteld. Dit zal het gerucht van Brennan Heart en Code Black wat hier te lezen is verklaren.

Dan wil ik nog even inhaken op alle beweringen hier.

Er zijn veel artiesten die anderen helpen met produceren, ghost producers kan je dit niet noemen naar mijn idee. Radical zal Act of Rage bijvoorbeeld vast veel hebben geholpen. Maar Act of Rage zal naar mijn idee het vaak zelf hebben gedaan.

Chain Reaction produceert sowieso zelf, ik snap niet waar deze geruchten vandaan komen!
Audiotricz produceren zelf (Een vriend van mij is een keer uitgenodigd voor een Skype sessie) hun zullen misschien ook wel veel zijn geholpen door Tim in het begin.
Titan werd eerst geghost produced, nu produceert hij zelf
Bij Fusion is het een pot nat (uit betrouwbare bronnen vernomen en kan ik helaas niet vermelden)
Sub Sonik, ik heb een keer in een coment op een Facebook post van hem gevraagd wie zijn ghost producer was. ik ben gelijk verbannen van zijn Facebook. Ik neem aan dat hij er een heeft aangezien hij nooit post dat hij bezig is met een nieuwe track of een preview geeft, iets wat iedereen doet en omdat hij uit het niets komt.

Blijkbaar kent niemand hier het duo "The Outsiders" Aka Alpha Twinz en Wildstylez meer. Op http://www.discogs.com/Outsiders-Origination/release/990906 kan je zien dat de track door alle leden is gemaakt. Ik snap dat het gerucht rondgaat maar denk twee keer na voordat je conclusies trekt dat de gebroeders Timmermans nog nooit een plaat hebben gemaakt.


Nog wel een vraag: hoe gaan de ghost productie collabs? zijn die de helft van de prijs ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Relentless Bass schreef:
Chain Reaction produceert sowieso zelf, ik snap niet waar deze geruchten vandaan komen!
Audiotricz produceren zelf (Een vriend van mij is een keer uitgenodigd voor een Skype sessie) hun zullen misschien ook wel veel zijn geholpen door Tim in het begin.
Titan werd eerst geghost produced, nu produceert hij zelf
Bij Fusion is het een pot nat (uit betrouwbare bronnen vernomen en kan ik helaas niet vermelden)

Gerucht van Chain Reaction is best logisch aangezien zijn sound ook opeens verandert als Crypsis zijn sound verandert.

Infinite van Audiotricz schreeuwt Noisecontrollers, kan niet anders zijn dan dat de soundbank van Bas hiervoor gebruikt is. Of Audiotricz of NC m geproduceerd heeft/hebben laat ik in t midden.

Van Titan kan ik het eerlijk gezegd ook niet geloven dat ie alles zelf produceert. Misschien produceert ie met de soundbank van Slim Shore of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 18:35 
 
Hardtraxx Crew

Daveytl schreef:
Infinite van Audiotricz schreeuwt Noisecontrollers, kan niet anders zijn dan dat de soundbank van Bas hiervoor gebruikt is. Of Audiotricz of NC m geproduceerd heeft/hebben laat ik in t midden.

Nope, helemaal niks van NC. Simpel wat Vengeance sound packs, en wat andere dingen.

Kick komt van Skylapse - The Hunt
Climax sounds komen uit Vengeance Dubstep vol 2, dan melody loops. En verder nog wat Massive lazor screeches.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 19:35 
 

Relentless Bass schreef:
Radical zal Act of Rage bijvoorbeeld vast veel hebben geholpen. Maar Act of Rage zal naar mijn idee het vaak zelf hebben gedaan.


Fout! Is één groot (goed uitgevoerd) marketing gebeuren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 20:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Relentless Bass heeft n abonnement op in de studios kijken van alle artiesten blijkbaar. Mooi feitelijk neergezet terwijl ie ook maar aan t gokken is. In de meeste gevallen zul je t toch nooit zeker weten. Artiesten gaan echt niet posten ahh this track is produced for me in such a great way :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 20:58 
 

Act of Rage heeft jaren geleden toch ook al ooit eens een plaat uitgebracht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 21:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Titel van een Zany & The Beholder track...!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 21:10 
 

DjThera schreef:
Titel van een Zany & The Beholder track...!


Zal wel deze zijn geweest

http://www.discogs.com/artist/2471551-Act-Of-Rage



Eén groot kickrip festijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

Relentless Bass schreef:
Chain Reaction produceert sowieso zelf, ik snap niet waar deze geruchten vandaan komen!

bump

Chain Reaction heeft (of in ieder geval had) naast het draaien nog een fulltime baan als accountmanager (?) of zoiets bij een groot bedrijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 00:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Act of Rage heeft jaren geleden toch ook al ooit eens een plaat uitgebracht?


Is een andere Act of Rage waar jij het over hebt.
Die platen waren gemaakt door ene Rasmus Hjortshøj
De Act of Rage die wij kennen heet Jacques Journée
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De nieuwe solo plaat van CR lijkt echt verdomd veel op een plaat van Angerfist.
Misschien ging het niet zo lekker de laatste tijd en moesten er toch platen op tafel komen en is Angerfist er bij gaan zitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel MiM heeft toegang tot de soundbank van Angerfist. Dus zo gek is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begrijp ik, maar alles doet me er gewoon aan denken. Niet alleen de sounds.
Wel lekker plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 03:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Relentless Bass schreef:
Chain Reaction produceert sowieso zelf, ik snap niet waar deze geruchten vandaan komen!
Audiotricz produceren zelf (Een vriend van mij is een keer uitgenodigd voor een Skype sessie) hun zullen misschien ook wel veel zijn geholpen door Tim in het begin.
Titan werd eerst geghost produced, nu produceert hij zelf
Bij Fusion is het een pot nat (uit betrouwbare bronnen vernomen en kan ik helaas niet vermelden)

Gerucht van Chain Reaction is best logisch aangezien zijn sound ook opeens verandert als Crypsis zijn sound verandert.

Infinite van Audiotricz schreeuwt Noisecontrollers, kan niet anders zijn dan dat de soundbank van Bas hiervoor gebruikt is. Of Audiotricz of NC m geproduceerd heeft/hebben laat ik in t midden.

Van Titan kan ik het eerlijk gezegd ook niet geloven dat ie alles zelf produceert. Misschien produceert ie met de soundbank van Slim Shore of zo?

Titan had me toen een keer verteld dat hij veel geholpen werd door zany tijdens het maken van zijn album, de tracks die daarna zijn gekomen weet ik niet, maar zal vast nog steeds wel geholpen worden.
net als requiem waarvan ik ook niet geloof dat hij zijn tracks helemaal zelf maakt.

Maar net zoals Thera zegt, als je eenmaal bij een groot label zit krijg je veel meer feedback wat enorm helpt en waardoor dus je sounddesign/kicks dusdanig kunnen verbeteren, maar dit zal vast niet bij elke nieuwkomer het geval zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 08:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Requiemartist schreef:
Daveytl schreef:
Leuk dat je hier op t forum bent gekomen. Plaatje klinkt ook wel aardig :)
Heeft wel veel weg van de stijl van het album van Titan. Word je nog geholpen met je producties?


Hey man, dankjewel voor 't compliment!
natuurlijk heb ik me tips&tricks gekregen over de technische foefjes van 't produceren, maar dit is 100% door mij gemaakt
Het neemt nog veel tijd in beslag maar zie wel dat ik stappen maak na mijn eerste release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo ! Ik had mijn vraag eerder gesteld in de verkeerde topic, maar nu heb ik gevonden waar ik moet zijn ^^

Mijn vraag is als volgt, welke van de 'grote' namen in de hardstyle scene hebben een ghost producer voor zich werken? En hoe gaat dat in ze werk? Ze sturen een mix op en worden getekend met achterliggende gedachte dat er iemand anders gaat producen? Hoe moet ik dat zien? :x :x :x Alvast bedankt.. (graag bronnen erbij, weet vaak niet wat ik wel of niet moet geloven... :/ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 11:28 
 

Je avatar matcht wel met je vraag :lol:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen