Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 19:04 
 

Qre8ive schreef:
Held op Sokken schreef:
Brennan Heart = Code Black

Waarom zou je als artiest twee studios voor jezelf laten bouwen als iemand anders voor je produceert? :x

Socializerz schreef:
Kijk voor de grap is op Requiem's FB, 1 jaar geleden stond er niks over producen en/of DJ, en in 1 klap zit ie bij fusion en draait ie op alle events. :huh:


Nooit gehoord van een nieuwe naam verzinnen en deze samen met je nieuwe label lanceren? Je hoeft echt niet gelijk vanaf het begin van je producers carrière 1 vaste naam te hebben :)


Audiotricz kwamen toevallig ook in één keer boven drijven met kwalitatief hoogstaande platen.

Brennan kan wel produceren denk ik. Heb van horen zeggen dat ie zich ook weer graag met house bezig houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Held op Sokken wat ben jij een pannekoek zeg, RR die voor CR produceert >.< Waar haal je het vandaan.

Wat een internet held, allemaal aannames op het internet gooien en pas achteraf checken of het klopt, dat Avana verhaal zegt al weer genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
Miss Hysteria doet sowieso alles zelf, kan ik je verzekeren :P

Huh!? Zijn First Contact & Creatures niet door Ophidian gemaakt?

Nope, en ik zou ook niet weten hoe je daarbij komt :P Ophidian is wel degene die ze naar Enzyme gepraat heeft trouwens, maar L&MH waren daarvoor ook al jaren bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
Miss Hysteria doet sowieso alles zelf, kan ik je verzekeren :P

Huh!? Zijn First Contact & Creatures niet door Ophidian gemaakt?

Nope, en ik zou ook niet weten hoe je daarbij komt :P Ophidian is wel degene die ze naar Enzyme gepraat heeft trouwens, maar L&MH waren daarvoor ook al jaren bezig.


Ik snap wel de verwarring want de tracks van L&MH lijken erg veel op de oude Ophidian tracks.
Ik denk ook dat ze hulp hebben gehad van Ruffneck & Ophidian want de tracks zijn in eens een stuk beter dan op Bassmachine Records. Zal me niet verbazen in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
Miss Hysteria doet sowieso alles zelf, kan ik je verzekeren :P

Huh!? Zijn First Contact & Creatures niet door Ophidian gemaakt?

Nope, en ik zou ook niet weten hoe je daarbij komt :P Ophidian is wel degene die ze naar Enzyme gepraat heeft trouwens, maar L&MH waren daarvoor ook al jaren bezig.


Sowieso had Ophidian heeeeel veel directe invloed op First Contact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Heb het idee dat Dailucia inmiddels gewoon zelf produceert, kwaliteit van de tracks is totaal anders vergeleken met de Sub Sonik tracks.


Dailucia produceert inderdaad gewoon zelf :)

stefan_helmond schreef:
Daveytl schreef:
Platen van Titan worden/werden door Slim Shore geproduceerd hoorde ik.
Heb ook eens gehoord dat de platen van Jason Payne door Thera worden gemaakt. Kan iemand deze geruchten bevestigen of ontkrachten?

Volgens mij heeft Thera een hekel aan dj's die ghost producers gebruiken, dus lijkt mij sterk :P



Volgens mij eerder dj's die het ontkennen dan daadwerkelijk dat de producer ook erkenning krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En als je niet beter zou weten dan denk je dat 'What Really Matters' ook door Ophidian gemaakt is. Toen ik dit nummer hoorde voor het eerst dacht ik gelijk aan Ophidian :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 09:42 
 
Hardtraxxer

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 09:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Platen van Titan worden/werden door Slim Shore geproduceerd hoorde ik.

Niet, of niet meer. Wel hulp gehad bij bijvoorbeeld de melo van My Angel. Hoor vooral in de screech die hij sinds Hooked ofzo gebruikt wel veel gelijkenis. Lijken op dezelfde manier opgebouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 10:10 
 
Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Daveytl schreef:
Platen van Titan worden/werden door Slim Shore geproduceerd hoorde ik.
Heb ook eens gehoord dat de platen van Jason Payne door Thera worden gemaakt. Kan iemand deze geruchten bevestigen of ontkrachten?

Volgens mij heeft Thera een hekel aan dj's die ghost producers gebruiken, dus lijkt mij sterk :P



Volgens mij worden zij alleen maar geholpen, Thera zou op bepaalde punten naast die jongen zitten en wat tips en tricks geven. Wat volgens mij heel normaal is als collegas onder elkaar. Als je vastloopt is een frisse kijk nooit verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Ik vindt' ... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 15:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dave schreef:
En als je niet beter zou weten dan denk je dat 'What Really Matters' ook door Ophidian gemaakt is. Toen ik dit nummer hoorde voor het eerst dacht ik gelijk aan Ophidian :P


Ophidian is een grote inspiratie voor ze ja, vertelde Lunatic me op Ophidian z´n label night.
Maar voordat ze op Enzyme zaten maakten ze al platen met wat hardere kicks met wat meer van die atmosferische melodieën, lijkt me een flinke belediging dat hun opeens daar komen en iemand ze gaat vertellen hoe het moet.
Gebrek aan een goede studio was dit gewoon, want hun stijl is er echt niet anders op geworden.

Iemand die wel een ghostproducer heeft is Amada, Nosferatu heeft Pillowfight gemaakt.

Day-Mar heeft nooit een ghostproducer gehad, Predator & Outblast hebben haar in het begin alleen geholpen met de mastering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht ook iets in dit topic te lezen over korsakoff (?), produceert zij nou zelf of? :huh: :huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@HeldopSokken, sorry dat ik je pannekoek noemde, dat gaat ook veel te ver natuurlijk >.< Het lijkt me als producer zijnde gewoon waardeloos als er anonieme internethelden geruchten de wereld in gaan slingeren die serieus nergens op gebaseerd zijn puur om een topic wat leven in te blazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 16:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
stefan_helmond schreef:
Volgens mij heeft Thera een hekel aan dj's die ghost producers gebruiken, dus lijkt mij sterk :P

Volgens mij eerder dj's die het ontkennen dan daadwerkelijk dat de producer ook erkenning krijgt.


Dat laatste inderdaad! Ik kan me goed situaties met ghost producers voorstellen, maar ga als dj dan niet net doen alsof je t allemaal zelf hebt gedaan. Bij Theracords geven we elkaar altijd veel feedback, dus iedereen helpt elkaar een beetje dmv tips en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof dat je er weer bent Thera :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ik dacht ook iets in dit topic te lezen over korsakoff (?), produceert zij nou zelf of? :huh: :huh: :huh:


Catscan en Outblast toch? Zeker in de eerste paar jaren dat ze begon. Nu zal ze het inmiddels wel zelf doen, hoop ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
dave schreef:
En als je niet beter zou weten dan denk je dat 'What Really Matters' ook door Ophidian gemaakt is. Toen ik dit nummer hoorde voor het eerst dacht ik gelijk aan Ophidian :P


Ophidian is een grote inspiratie voor ze ja, vertelde Lunatic me op Ophidian z´n label night.
Maar voordat ze op Enzyme zaten maakten ze al platen met wat hardere kicks met wat meer van die atmosferische melodieën, lijkt me een flinke belediging dat hun opeens daar komen en iemand ze gaat vertellen hoe het moet.
Gebrek aan een goede studio was dit gewoon, want hun stijl is er echt niet anders op geworden.

Iemand die wel een ghostproducer heeft is Amada, Nosferatu heeft Pillowfight gemaakt.

Day-Mar heeft nooit een ghostproducer gehad, Predator & Outblast hebben haar in het begin alleen geholpen met de mastering.


Nu L&MH bij Enzyme zitten vind ik de platen een stuk beter, dus ik vermoed dat ze wel een stukje op weg geholpen zijn. Hun stijl van het oude label zetten ze inderdaad voort bij Enzyme maar wel met een dikke Enzyme saus er overheen. Wat niet verkeerd is, ik vind het zelfs beter :thumbsup:
Ze zijn een aanwinst voor Enzyme Records!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergeet niet dat Ruffneck's mastering alle tracks nog eens 10% beter maakt, die man is een legende daarin ;) zal hebben geholpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 18:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dave schreef:
Broken Balance schreef:
dave schreef:
En als je niet beter zou weten dan denk je dat 'What Really Matters' ook door Ophidian gemaakt is. Toen ik dit nummer hoorde voor het eerst dacht ik gelijk aan Ophidian :P


Ophidian is een grote inspiratie voor ze ja, vertelde Lunatic me op Ophidian z´n label night.
Maar voordat ze op Enzyme zaten maakten ze al platen met wat hardere kicks met wat meer van die atmosferische melodieën, lijkt me een flinke belediging dat hun opeens daar komen en iemand ze gaat vertellen hoe het moet.
Gebrek aan een goede studio was dit gewoon, want hun stijl is er echt niet anders op geworden.

Iemand die wel een ghostproducer heeft is Amada, Nosferatu heeft Pillowfight gemaakt.

Day-Mar heeft nooit een ghostproducer gehad, Predator & Outblast hebben haar in het begin alleen geholpen met de mastering.


Nu L&MH bij Enzyme zitten vind ik de platen een stuk beter, dus ik vermoed dat ze wel een stukje op weg geholpen zijn. Hun stijl van het oude label zetten ze inderdaad voort bij Enzyme maar wel met een dikke Enzyme saus er overheen. Wat niet verkeerd is, ik vind het zelfs beter :thumbsup:
Ze zijn een aanwinst voor Enzyme Records!


Maar omdat jij dat zo vind betekend niet dat het zo is.
+ Wat Steff zegt.
De mastering is bij verre veel beter op Enzyme dan op hun andere releases, wat heel veel scheelt

En Lindsay doet het nu alleen inderdaad, eerst was het Catscan, en nadat ze beiden weg gingen bij T3RDM hielp Outblast ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik geef allleen MIJN mening Dennis. Ik zeg niet dat het DE waarheid is.
En wat Steffnov zegt is true. Enzyme heeft een uitstekende mastering, maar ook Max Monopoli kan er wat van.
Op Vinyl was Traxtorm de beste. Beter nog dan Enzyme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 02:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dave schreef:
Nu L&MH bij Enzyme zitten vind ik de platen een stuk beter, dus ik vermoed dat ze wel een stukje op weg geholpen zijn. Hun stijl van het oude label zetten ze inderdaad voort bij Enzyme maar wel met een dikke Enzyme saus er overheen. Wat niet verkeerd is, ik vind het zelfs beter :thumbsup:
Ze zijn een aanwinst voor Enzyme Records!


dave schreef:
Ik geef allleen MIJN mening Dennis. Ik zeg niet dat het DE waarheid is.
En wat Steffnov zegt is true. Enzyme heeft een uitstekende mastering, maar ook Max Monopoli kan er wat van.
Op Vinyl was Traxtorm de beste. Beter nog dan Enzyme.


Dat is geen mening maar een constatering gr.
Kan wel, toen lette ik er niet zo op, maar als hij het nog steeds doet voor Traxtorm mag hij wel weer teruggaan naar z'n oude niveau want het lijkt alsof de lage frequenties expres worden weggehaald bij een groot deel van de nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 10:01 
 

D-Block & S-te-Fan voor F8trix? Dacht dat ik dat toen ook een keer mee had gekregen. Iemand die hier misschien meer van weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 11:21 
 
Hardtraxxer

Hoorde een tijdje geleden dat Hard Driver voor Goliath producties heeft gedaan.
Iemand die hier iets meer van weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 13:40 
 

Kiloknaller schreef:
D-Block & S-te-Fan voor F8trix? Dacht dat ik dat toen ook een keer mee had gekregen. Iemand die hier misschien meer van weet?


Ik denk dan f8trix grotendeels zelf de compositie verzorgt met de soundbank / in de studio van dbstf
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen