Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Veel mensen denken dat killer clown een Arjen alias is en SMD een Bas alias. Maar Killer clown tracks zijn ook gewoon door bas geproduceerd >.< Verder heeft bas geloof ik 1 of 2 pavo releases gedaan dus dat valt nog wel mee.

Maar ik blijf het opmerkelijk vinden dat the prophet zijn naam bij bring me down en 10 years of scantraxx anthem zet. En ook een solo track door audiofreq laat maken.


waar staat dat, dat wist ik namelijk niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 09:38 
 

ttthijss schreef:
tja, ach het maakt me ook niet zoveel uit eerlijk gezegd, zolang de muziek en de feestjes maar vet blijven toch ;)

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 18:13 
 
Hardtraxxer

emmerick schreef:
Veel mensen denken dat killer clown een Arjen alias is en SMD een Bas alias. Maar Killer clown tracks zijn ook gewoon door bas geproduceerd >.< Verder heeft bas geloof ik 1 of 2 pavo releases gedaan dus dat valt nog wel mee.

Maar ik blijf het opmerkelijk vinden dat the prophet zijn naam bij bring me down en 10 years of scantraxx anthem zet. En ook een solo track door audiofreq laat maken.

Ja, dat kan jij denken ja. maar het valt mij vooral op dat SMD platen of zijn pavo platen altijd de noisecontrollers kick hebben en technisch heel sterk in elkaar zit.

Dit is Killer clown


Dit is Raven:


Rond dezelfde tijd gemaakt maar lijkt me toch duidelijk dat Bas silentium niet gemaakt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Veel mensen denken dat killer clown een Arjen alias is en SMD een Bas alias. Maar Killer clown tracks zijn ook gewoon door bas geproduceerd >.< Verder heeft bas geloof ik 1 of 2 pavo releases gedaan dus dat valt nog wel mee.

Maar ik blijf het opmerkelijk vinden dat the prophet zijn naam bij bring me down en 10 years of scantraxx anthem zet. En ook een solo track door audiofreq laat maken.


Pavo - Raven
Pavo - Communicate
Pavo - Back In Time
Pavo - Classic
Pavo - From Scratch

zijn door Bas geproduceerd, 3 releases dus.

Pavo & Blutonium Boy - Echoes 2009 weet ik niet wie wat geproduceerd heeft.
Sinds Let's Go is het door een ander gemaakt. (Ik denk zelf Frontliner)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arjan produceert niet en op de credits van Killer Clown staat Bas ook (terwijl Arjan niet bij SMD etc. staat). Echoes 2009 zal van DJ Neo zijn gok ik of een andere producer bij dat label. Let's Go is van Frontliner, zie mijn eerdere bericht hierover :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de release van Pavo - Elektronik en Tekno Musik?
Ik denk namelijk dat Elektronik van Bas afkomt en Tekno Musik van Zany.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
En de release van Pavo - Elektronik en Tekno Musik?
Ik denk namelijk dat Elektronik van Bas afkomt en Tekno Musik van Zany.


Klopt ook:
http://www.discogs.com/Pavo-Elektronik- ... se/1158051
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien is deze vraag al heel vaak voorbijgekomen maar ik snap gewoon nog steeds niet waarom - om maar een willekeurig voorbeeld te noemen - B-Front het anthem maakt van Last World maar het nummer wordt gepromoot alsof Dozer het heeft gemaakt.

Dus, waarom wordt dit zoveel gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet alleen B-Front heeft dat nummer gemaakt hoor, misschien had Dozer meer het idee en heeft B-Front het grotendeels uitgevoerd ja. ;)

En om voor de rest op je vraag in te gaan, sommige artiesten zijn nou eenmaal alleen DJ en laten anderen voor zich produceren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap dat echt niet, het is toch geen fijn gevoel om te zeggen dat je een bepaalde plaat hebt gemaakt terwijl dat niet zo is? Op die manier kun je complimentjes over "jouw" track ook nooit persoonlijk opvatten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 21:30 
 
Hardtraxx Newbie

Stan schreef:
Ik snap dat echt niet, het is toch geen fijn gevoel om te zeggen dat je een bepaalde plaat hebt gemaakt terwijl dat niet zo is? Op die manier kun je complimentjes over "jouw" track ook nooit persoonlijk opvatten...


Kun je ook niet. Maar om als DJ boekingen te krijgen, zul je toch goede tracks moeten hebben. En als je die zelf niet kan produceren laat je dat anderen doen, zodat je aan de bak kan blijven. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo had ik er inderdaad nog niet over nagedacht, dat is inderdaad wel een goede reden. Zelf zou ik het in ieder geval nooit doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja wollah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stan schreef:
Zo had ik er inderdaad nog niet over nagedacht, dat is inderdaad wel een goede reden. Zelf zou ik het in ieder geval nooit doen.


Het komt ook vaak voor de de wat 'oudere' generatie tracks laten produceren door andere, omdat de beste producers denk ik nu wel tussen de 20-30 zijn, die krijgen veel meer mee van het produceren, die zijn ook bekend daardoor geworden. En dan namen zoals Pavo enzo dat is nog bekend geworden door het draaien. Maar die moet in deze tijd nu ook producties hebben om beetje bij de tijd te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 11:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als ik zelf release-waardige producties zou kunnen maken, dan zal ik hoogstwaarschijnlijk ook iemand anders regelen voor het DJ aspect. Weliswaar wel iemand met een soortgelijke smaak, maar ik ga er denk ik zelf niet staan. Want ik ben er ten eerste niet zo goed in, ten tweede vind ik er niet zoveel aan en ten derde focus ik me liever op het maken van muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 12:11 
 
Hardtraxx Elite

Er bestaat ook zoiets als discogs.com etc., als je daar eventjes op kijkt en zoekt weet je al veel meer.

Voorbeeld:

Bas Oskam
Real Name: Bas Oskam
Profile: Dutch Hardstyle/Hardcore/Dubstyle Producer & DJ.
Aliases: Kasparov, Pavelow, Roughstyler, SMD (2), Williams Syndrome
In Groups: Noisecontrollers

Arjan Terpstra
Real Name: Arjan Terpstra
Profile: Arjan Terpstra aka Killer Clown is a Dutch Hardstyle/Hardcore DJ & producer, born in 1981.
Aliases: Chaeljo, Killer Clown
In Groups: Fusion Allstars, Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 13:11 
 

jambekkie schreef:
Er bestaat ook zoiets als discogs.com etc., als je daar eventjes op kijkt en zoekt weet je al veel meer.

Dat kan ik ook aanpassen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Er bestaat ook zoiets als discogs.com etc., als je daar eventjes op kijkt en zoekt weet je al veel meer.



Jambekkie denkt dat die zoooveel weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 10:54 
 
Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
jambekkie schreef:
Er bestaat ook zoiets als discogs.com etc., als je daar eventjes op kijkt en zoekt weet je al veel meer.



Jambekkie denkt dat die zoooveel weet.


Dakpan denkt dat ie alleeees is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Dakpan schreef:
jambekkie schreef:
Er bestaat ook zoiets als discogs.com etc., als je daar eventjes op kijkt en zoekt weet je al veel meer.



Jambekkie denkt dat die zoooveel weet.


Dakpan denkt dat ie alleeees is :P


Maar dat is ook zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
jambekkie schreef:

Dakpan denkt dat ie alleeees is :P


Maar dat is ook zo


True.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Dakpan schreef:
jambekkie schreef:
Er bestaat ook zoiets als discogs.com etc., als je daar eventjes op kijkt en zoekt weet je al veel meer.



Jambekkie denkt dat die zoooveel weet.


Dakpan denkt dat ie alleeees is :P

...hij denkt dat die alles is? Ben jij 14 ofzo? Ga es naar kidstop20traxx.nl :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 17:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Er bestaat ook zoiets als discogs.com etc., als je daar eventjes op kijkt en zoekt weet je

Als jij nou eens lekker op discogs.com etc. blijft en niet hier overal de betweter uit begint te hangen zijn we ook een stuk verder. Stuk verdriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
jambekkie schreef:
Er bestaat ook zoiets als discogs.com etc., als je daar eventjes op kijkt en zoekt weet je

Als jij nou eens lekker op discogs.com etc. blijft en niet hier overal de betweter uit begint te hangen zijn we ook een stuk verder. Stuk verdriet.

deze man blijft me verbazen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als ik zelf release-waardige producties zou kunnen maken, dan zal ik hoogstwaarschijnlijk ook iemand anders regelen voor het DJ aspect. Weliswaar wel iemand met een soortgelijke smaak, maar ik ga er denk ik zelf niet staan. Want ik ben er ten eerste niet zo goed in, ten tweede vind ik er niet zoveel aan en ten derde focus ik me liever op het maken van muziek.

Dus jij zou niet in een volle zaal iedereen willen zien stampen op jouw muziek? Dat vind ik nou juist hét mooiste er aan. En daarbij is draaien veel makkelijker te leren (zeker nu met al die technische 'verbeteringen') dan producen.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen