Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 02:29 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Jurheinen schreef:
http://www.discogs.com/Technoboy-Vita/release/1007925

Kijk eens bij Vita, is 1 voorbeeld van de velen :P


Fail xd Dat zijn de auteurs van de originele track waarvan Vita de break samplet. Ook staat er dit voor de gehele release:
Mixed By – Antonio "DO" Donà*
Producer – Technoboy
Maar goed, of die credits kloppen, weet ik dus niet ;) Maar je kunt iig niet op basis van de credits zeggen dat TBY niet produceert.


Kijk eens bij Angel Heart dan, dat was zo goed als de zelfde in en outro van Vita. Daar staat namelijk wel weer het hele team bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 02:53 
 
Hardtraxxer

En ik weet niet of het hier al is gemeld, maar tot 2009 werden vrijwel alle Blutonium Records releases gemaakt door DJ Neo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vincejuh schreef:
PNXRMX schreef:
Jurheinen schreef:
http://www.discogs.com/Technoboy-Vita/release/1007925

Kijk eens bij Vita, is 1 voorbeeld van de velen :P


Fail xd Dat zijn de auteurs van de originele track waarvan Vita de break samplet. Ook staat er dit voor de gehele release:
Mixed By – Antonio "DO" Donà*
Producer – Technoboy
Maar goed, of die credits kloppen, weet ik dus niet ;) Maar je kunt iig niet op basis van de credits zeggen dat TBY niet produceert.


Kijk eens bij Angel Heart dan, dat was zo goed als de zelfde in en outro van Vita. Daar staat namelijk wel weer het hele team bij

Ja, wat is je punt? Dat een team 70s producers die nooit van hardstyle gehoord hebben vita hebben gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 10:59 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
vincejuh schreef:
PNXRMX schreef:
Fail xd Dat zijn de auteurs van de originele track waarvan Vita de break samplet. Ook staat er dit voor de gehele release:
Mixed By – Antonio "DO" Donà*
Producer – Technoboy
Maar goed, of die credits kloppen, weet ik dus niet ;) Maar je kunt iig niet op basis van de credits zeggen dat TBY niet produceert.


Kijk eens bij Angel Heart dan, dat was zo goed als de zelfde in en outro van Vita. Daar staat namelijk wel weer het hele team bij

Ja, wat is je punt? Dat een team 70s producers die nooit van hardstyle gehoord hebben vita hebben gemaakt?


Zie je mij dat ergens zeggen? Jij kopieert alleen wat daar onder staat bij credits. Terwijl bij Angel heart ook credits aan het team worden gegeven. En Vita is op de break en climax na, nagenoeg hetzelfde als Angel heart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vincejuh schreef:

Zie je mij dat ergens zeggen? Jij kopieert alleen wat daar onder staat bij credits. Terwijl bij Angel heart ook credits aan het team worden gegeven. En Vita is op de break en climax na, nagenoeg hetzelfde als Angel heart.


Ik volg m nog steeds niet. Je noemt wat feiten op, maar ik weet niet welk punt je ermee probeert te maken. Vita heeft om rechtenredenen de credits van de originele track waar de break vandaan komt. Angel heart heeft dit niet omdat de break weg is, dus kunnen de 'echte' credits eronder. Maar dat hoeft ook niks te zeggen, credits zijn slechts een indicatie. Tby kan er best om imago of business redenen tussen staan zonder dat hij zelf wat doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 03:06 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
vincejuh schreef:

Zie je mij dat ergens zeggen? Jij kopieert alleen wat daar onder staat bij credits. Terwijl bij Angel heart ook credits aan het team worden gegeven. En Vita is op de break en climax na, nagenoeg hetzelfde als Angel heart.


Ik volg m nog steeds niet. Je noemt wat feiten op, maar ik weet niet welk punt je ermee probeert te maken. Vita heeft om rechtenredenen de credits van de originele track waar de break vandaan komt. Angel heart heeft dit niet omdat de break weg is, dus kunnen de 'echte' credits eronder. Maar dat hoeft ook niks te zeggen, credits zijn slechts een indicatie. Tby kan er best om imago of business redenen tussen staan zonder dat hij zelf wat doet.


Waarschijnlijk heb ik je FAIL verkeerd geïnterpreteerd en bedoelen we hetzelfde. Dat wat je in de laatste zin zegt, zei ik een bericht eerder dan waar jij op reageerde
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:40 
 
Hardtraxx Elite

the prophet - reflections of your darkside -> geproduceerd door audiofreq

maar de vraag is waarom? want one moment heeft die wel zelf gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ze kunnen allebei niet produceren, niet over nadenken dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
the prophet - reflections of your darkside -> geproduceerd door audiofreq

maar de vraag is waarom? want one moment heeft die wel zelf gedaan.

Misschien is One Moment dan wel weer door iemand anders gemaakt.
Bijvoorbeeld door Brennan Heart :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

vind het wel baas dat bas oskam produceert voor pavelow, noisecontrollers, killer clown kasparov en smd en nog die track voor pavo of zijn dat er meerdere :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Scheelt dat Killer Clown en SMD gewoon aliassen zijn van hunzelf maar goed >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Scheelt dat Killer Clown en SMD gewoon aliassen zijn van hunzelf maar goed >.<

you don't say , ik weet zeker dat niet veel mensen weten dat dat bas is hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:03 
 

Wildstylerz schreef:
Jurheinen schreef:
Scheelt dat Killer Clown en SMD gewoon aliassen zijn van hunzelf maar goed >.<

you don't say , ik weet zeker dat niet veel mensen weten dat dat bas is hoor ;)



Jij dus ook niet als je al met zo'n iets kwam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

ik zeg het gewoon? maar er word tegenwoordig niks meer serieus opgepakt.. jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:11 
 
Hardtraxx Elite

Veel mensen denken dat killer clown een Arjen alias is en SMD een Bas alias. Maar Killer clown tracks zijn ook gewoon door bas geproduceerd >.< Verder heeft bas geloof ik 1 of 2 pavo releases gedaan dus dat valt nog wel mee.

Maar ik blijf het opmerkelijk vinden dat the prophet zijn naam bij bring me down en 10 years of scantraxx anthem zet. En ook een solo track door audiofreq laat maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Maar ik blijf het opmerkelijk vinden dat the prophet zijn naam bij bring me down en 10 years of scantraxx anthem zet. En ook een solo track door audiofreq laat maken.


Als zijn naam d'r niet bij stond waren de tracks niet beter geworden denk ik.. En slecht zijn ze toch al :)

Nee, 't is een harde wereld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:49 
 
Hardtraxxer

weetje wat ik heb gehoord, uit betrouwbare bron he!

Ran-d en Adaro schijnen iets met Gunz for hire te maken te hebben!!


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:16 
 
Hardtraxx Veteran

beginnen mensen al te lachen om hun eigen stommen grappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ttthijss schreef:
weetje wat ik heb gehoord, uit betrouwbare bron he!

Ran-d en Adaro schijnen iets met Gunz for hire te maken te hebben!!


:lol:



Haha, geniaal gevonden ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik hoorde laatst wel iets over Ran-D, volgens mij had hij ook een The Prophet Track gemaakt... weet alleen niet meer welke xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
ik hoorde laatst wel iets over Ran-D, volgens mij had hij ook een The Prophet Track gemaakt... weet alleen niet meer welke xd


vocals van Pitch Black, meer niet volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Let's go van Pavo is door Frontliner gemaakt. Staat in de credits op de scantraxx sampler (wel op een rare manier, want de namen die normaal bij 'written by' staan, staan bij 'published by' op die samplers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:41 
 
Hardtraxxer

oke dan sirieus.

Ran-d schijnt bijvoorbeeld ook Kick back van de alpha2 te hebben gemaakt, en dan denk ik nog wel meer tracks, maar volgens mij produceren ze nu al wel een tijdje helemaal zelf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Let's go van Pavo is door Frontliner gemaakt. Staat in de credits op de scantraxx sampler (wel op een rare manier, want de namen die normaal bij 'written by' staan, staan bij 'published by' op die samplers.

Kan ik me echt niet voorstellen. Vooral die mid/ climax kan ik weinig herkennen van Frontliner.

ttthijss schreef:
oke dan sirieus.

Ran-d schijnt bijvoorbeeld ook Kick back van de alpha2 te hebben gemaakt

Kan ik me ook niet voorstellen. Volgens mij is dit gewoon weer door Wildstylez gemaakt.
Net zoals alle recente platen van de Alpha Twins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:44 
 
Hardtraxxer

tja, ach het maakt me ook niet zoveel uit eerlijk gezegd, zolang de muziek en de feestjes maar vet blijven toch ;)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen