Ok, er zouden dingen waar kunnen zijn, maar technoboy en zelf NIET produceren gaat er bij mij niet in 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Er is Technoboy in het verleden wel eens naar technische dingen van het produceren gevraagd en hij ontwijkt telkens die vragen. Het is bij SAIFAM 2-3 mensen die voor alle aliassen produceren volgens mij.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
f8trix doet het samen met dbstf. Waarschijnlijk in de studio van dbstf ( de duidelijkde dbstf sounds die je hoort)wrote:Waarom zou Technoboy niet zelf produceren dan?
En hier was toch iemand die F8trix persoonlijk kent, en vroeg het hem toch zelf meende ik te lezen.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Bron?wrote: f8trix doet het samen met dbstf. Waarschijnlijk in de studio van dbstf ( de duidelijkde dbstf sounds die je hoort)
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Sorry weet ik niet meer precies , volgensmij stond het een keer op facebook. Ik probeer nog even te achterhalen waar ik het vandaan heb.wrote:Bron?wrote: f8trix doet het samen met dbstf. Waarschijnlijk in de studio van dbstf ( de duidelijkde dbstf sounds die je hoort)
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Graag, want het lijkt me sterk dat ze zoiets op facebook zetten.wrote:Sorry weet ik niet meer precies , volgensmij stond het een keer op facebook. Ik probeer nog even te achterhalen waar ik het vandaan heb.wrote:Bron?wrote: f8trix doet het samen met dbstf. Waarschijnlijk in de studio van dbstf ( de duidelijkde dbstf sounds die je hoort)
Klopt, hij zit voornamelijk veel in de studio met Therawrote:Ook Clock Kid focust zich op producen tegenwoordig, want met alleen DJ zijn kom je niet tussen de grote jongens. Of het moet zoals bij The Pitcher geregeld zijn.
Als ik het gister goed heb gehoord, IS K8 zelfs de vriendin van Danny. Tja...wrote:Ja de Alpha Twins zeggen ook van zichzelf dat ze hun nummers zelf producerenwrote:Het klinkt misschien heel gek dat ik dit zeg, maar heel betrouwbaar is dat nou ook weer niet. Zijn producties lijken altijd al zo gigantisch veel op die van Crypsis.wrote: Chain Reaction produceert overduidelijk zelf.. bron Hijzelf @ Hurricane Returns 2011.. heb het hem zelf gevraagd![]()
Afgelopen zaterdag nog Crypsis gevraagd of Angerfist Miss K8 helpt met produceren. Krijg je zo'n vaag antwoord in de trant van "het is een goede vriendin van Angerfist"
Kom nou
-
MHardtraxx Newbie
- 35 posts member since 2011
- last seen Feb 2025
Als het maar geen hardcore versie van gostosa wordt vind ik alles best 
Last edited by Mysterion on 30 Mar 2012 00:22, edited 2 times in total.
-
A
Ik ook 
Ik speculeer niet, het produceren doet hij niet zelfwrote:Komop zeg het is een forum, en omdat G1LL in plaats van een zwart een groen kleurtje heeft zou hij niet een beetje mogen speculeren?wrote:Je hebt blijkbaar geen idee wat ik bedoel omdat je denk ik voor geen enkel 'merk' (zoals Hardtraxx) een crew-rol vervuld? Het lijkt mij dat je als drager van de naam Hardtraxx (wat een crewlid is) geen schade wil toe richten door zulke statements te maken zonder enig bewijs.
waarschijnlijk word de afmix bedoelt als ze het op facebook hebben geplaatst.wrote:
Graag, want het lijkt me sterk dat ze zoiets op facebook zetten.
Omdat de solo's als Zany tracks klinken maar de collabs als gewone B-Front en Jack of Sound tracks, hij op 2 van de releases niet bij de credits staat en ik ook van 'bronnen' weet dat het zo zit, iig voor de meeste tracks. Ik beweer niet dat hij totaal geen input heeft, maar niet alles waar Titan bij staat zijn 'echt' tracks van hem.wrote:Waar heb je die informatie vandaan? Titan heeft zijn producties gewoon zelf gemaakt, alleen heeft Zany hem bij zijn eerste release geholpen de puntjes op de i te zetten. De laatste release heeft hij volgens mij gewoon helemaal zelf gemaakt, samen met B-Front en Jack of Sound uiteraard.wrote: Solo tracks zijn van zany tot nu toe, collabs in principe van de collab partner.
Failwrote:http://www.discogs.com/Technoboy-Vita/release/1007925
Kijk eens bij Vita, is 1 voorbeeld van de velen
Mixed By – Antonio "DO" Donà*
Producer – Technoboy
Maar goed, of die credits kloppen, weet ik dus niet
Maar goed, de reden dat ik dit topic opende: Ben ik de enige die Let's Go van Pavo een beetje als Scope DJ track vind lijken? De kicks zijn iets te netjes voor Frontliner, en het is al aangegeven dat het niet Bas Oskam zou zijn. Dan vind ik Scope de meest waarschijnlijke kandidaat als je naar de track luistert.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
bron?wrote:Code Black produced voor Atmozfears
-
A
Noisekick voor Wildstylez 
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
The Prophet voor Thera 
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
OK, nu gaat het dus nergens meer over 
Haha oh nu is het opeens geen onzin meer? Dacht dat je zo verschrikkelijk zeker van je zaak was?wrote:Ben ik toch benieuwd waar je dat vandaan hebt ... heb hem vaak genoeg gewoon zelf zien producerenwrote:Ik speculeer niet, het produceren doet hij niet zelf. Het mixen mag je dan wel als speculeren beschouwen, dit heb ik idd via via gehoord
.
Persoon 1; hij produceert niet zelf
Persoon 2; hij produceert wel zelf
Beide personen weten het zeker en speculeren niet.
Rara.
Persoon 2; hij produceert wel zelf
Beide personen weten het zeker en speculeren niet.
Rara.
Kijk even naar mijn avatarwrote:bron?wrote:Code Black produced voor Atmozfears
Vind ik niet echt een duidelijk bron.wrote:Kijk even naar mijn avatarwrote:bron?wrote:Code Black produced voor Atmozfears
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
de kerstman produceert voor de paashaas..
who gives a fuck
zolang die gasten maar doorgaan met produceren vind ik het wel prima
fair of unfair get over it
who gives a fuck
zolang die gasten maar doorgaan met produceren vind ik het wel prima
fair of unfair get over it
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Wat ik ervan weet is dat voor alle Saifam aliassen een aantal mensen verantwoordelijk is voor de releases inderdaad. Onder andere A. Dona (huidige Tuneboy), R. Tesini (Ricky T), Luca Antolini en nog wat mensen. C. Giusberti (Technoboy dus) is in het verleden meer van het draaien geweest. Nu weet ik niet hoe het zit, zou kunnen dat Cristiano meer inbreng heeft.wrote:Er is Technoboy in het verleden wel eens naar technische dingen van het produceren gevraagd en hij ontwijkt telkens die vragen. Het is bij SAIFAM 2-3 mensen die voor alle aliassen produceren volgens mij.
Het is altijd een team geweest achter de producties, nogmaals weet niet hoe het nu zit, maar er is wel het een en ander verandert binnen Saifam, ik meen iets gehoord te hebben met eigenaren...