Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ok, er zouden dingen waar kunnen zijn, maar technoboy en zelf NIET produceren gaat er bij mij niet in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er is Technoboy in het verleden wel eens naar technische dingen van het produceren gevraagd en hij ontwijkt telkens die vragen. Het is bij SAIFAM 2-3 mensen die voor alle aliassen produceren volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 20:20 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Waarom zou Technoboy niet zelf produceren dan?

En hier was toch iemand die F8trix persoonlijk kent, en vroeg het hem toch zelf meende ik te lezen.


f8trix doet het samen met dbstf. Waarschijnlijk in de studio van dbstf ( de duidelijkde dbstf sounds die je hoort)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
f8trix doet het samen met dbstf. Waarschijnlijk in de studio van dbstf ( de duidelijkde dbstf sounds die je hoort)


Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 20:26 
 
Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
emmerick schreef:
f8trix doet het samen met dbstf. Waarschijnlijk in de studio van dbstf ( de duidelijkde dbstf sounds die je hoort)


Bron?


Sorry weet ik niet meer precies , volgensmij stond het een keer op facebook. Ik probeer nog even te achterhalen waar ik het vandaan heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Jurheinen schreef:
emmerick schreef:
f8trix doet het samen met dbstf. Waarschijnlijk in de studio van dbstf ( de duidelijkde dbstf sounds die je hoort)


Bron?


Sorry weet ik niet meer precies , volgensmij stond het een keer op facebook. Ik probeer nog even te achterhalen waar ik het vandaan heb.


Graag, want het lijkt me sterk dat ze zoiets op facebook zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Ook Clock Kid focust zich op producen tegenwoordig, want met alleen DJ zijn kom je niet tussen de grote jongens. Of het moet zoals bij The Pitcher geregeld zijn.


Klopt, hij zit voornamelijk veel in de studio met Thera :) Betekent overigens niet dat zijn tracks door Pieter geproduceerd gaan worden, maar Pieter hem helpt met het leren producen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Daveytl schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Chain Reaction produceert overduidelijk zelf.. bron Hijzelf @ Hurricane Returns 2011.. heb het hem zelf gevraagd ;)

Het klinkt misschien heel gek dat ik dit zeg, maar heel betrouwbaar is dat nou ook weer niet. Zijn producties lijken altijd al zo gigantisch veel op die van Crypsis.

Ja de Alpha Twins zeggen ook van zichzelf dat ze hun nummers zelf produceren :P

Afgelopen zaterdag nog Crypsis gevraagd of Angerfist Miss K8 helpt met produceren. Krijg je zo'n vaag antwoord in de trant van "het is een goede vriendin van Angerfist" :P
Kom nou xd

Als ik het gister goed heb gehoord, IS K8 zelfs de vriendin van Danny. Tja... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 23:31 
 
Hardtraxx Newbie

Als het maar geen hardcore versie van gostosa wordt vind ik alles best :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 00:13 
 

Ik ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Qre8ive schreef:
Je hebt blijkbaar geen idee wat ik bedoel omdat je denk ik voor geen enkel 'merk' (zoals Hardtraxx) een crew-rol vervuld? Het lijkt mij dat je als drager van de naam Hardtraxx (wat een crewlid is) geen schade wil toe richten door zulke statements te maken zonder enig bewijs.

Komop zeg het is een forum, en omdat G1LL in plaats van een zwart een groen kleurtje heeft zou hij niet een beetje mogen speculeren?


Ik speculeer niet, het produceren doet hij niet zelf :) . Het mixen mag je dan wel als speculeren beschouwen, dit heb ik idd via via gehoord :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:

Graag, want het lijkt me sterk dat ze zoiets op facebook zetten.


waarschijnlijk word de afmix bedoelt als ze het op facebook hebben geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Code Black produced voor Atmozfears >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
PNXRMX schreef:
Solo tracks zijn van zany tot nu toe, collabs in principe van de collab partner.

Waar heb je die informatie vandaan? Titan heeft zijn producties gewoon zelf gemaakt, alleen heeft Zany hem bij zijn eerste release geholpen de puntjes op de i te zetten. De laatste release heeft hij volgens mij gewoon helemaal zelf gemaakt, samen met B-Front en Jack of Sound uiteraard.


Omdat de solo's als Zany tracks klinken maar de collabs als gewone B-Front en Jack of Sound tracks, hij op 2 van de releases niet bij de credits staat en ik ook van 'bronnen' weet dat het zo zit, iig voor de meeste tracks. Ik beweer niet dat hij totaal geen input heeft, maar niet alles waar Titan bij staat zijn 'echt' tracks van hem.


Jurheinen schreef:
http://www.discogs.com/Technoboy-Vita/release/1007925

Kijk eens bij Vita, is 1 voorbeeld van de velen :P


Fail xd Dat zijn de auteurs van de originele track waarvan Vita de break samplet. Ook staat er dit voor de gehele release:
Mixed By – Antonio "DO" Donà*
Producer – Technoboy
Maar goed, of die credits kloppen, weet ik dus niet ;) Maar je kunt iig niet op basis van de credits zeggen dat TBY niet produceert.


Maar goed, de reden dat ik dit topic opende: Ben ik de enige die Let's Go van Pavo een beetje als Scope DJ track vind lijken? De kicks zijn iets te netjes voor Frontliner, en het is al aangegeven dat het niet Bas Oskam zou zijn. Dan vind ik Scope de meest waarschijnlijke kandidaat als je naar de track luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

TP-Project schreef:
Code Black produced voor Atmozfears >.<

bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 15:21 
 

Noisekick voor Wildstylez :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 15:23 
 
Hardtraxx Addict

The Prophet voor Thera :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 15:49 
 
Hardtraxx Addict

OK, nu gaat het dus nergens meer over xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 16:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
G1LL schreef:
Ik speculeer niet, het produceren doet hij niet zelf :) . Het mixen mag je dan wel als speculeren beschouwen, dit heb ik idd via via gehoord :P .

Ben ik toch benieuwd waar je dat vandaan hebt ... heb hem vaak genoeg gewoon zelf zien produceren :)

Haha oh nu is het opeens geen onzin meer? Dacht dat je zo verschrikkelijk zeker van je zaak was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Persoon 1; hij produceert niet zelf
Persoon 2; hij produceert wel zelf

Beide personen weten het zeker en speculeren niet.

Rara.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
TP-Project schreef:
Code Black produced voor Atmozfears >.<

bron?

Kijk even naar mijn avatar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TP-Project schreef:
Wout1997 schreef:
TP-Project schreef:
Code Black produced voor Atmozfears >.<

bron?

Kijk even naar mijn avatar >.<

Vind ik niet echt een duidelijk bron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahaha Theon :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 20:26 
 
Hardtraxxer

de kerstman produceert voor de paashaas..

who gives a fuck :/
zolang die gasten maar doorgaan met produceren vind ik het wel prima
fair of unfair get over it >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 02:22 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Er is Technoboy in het verleden wel eens naar technische dingen van het produceren gevraagd en hij ontwijkt telkens die vragen. Het is bij SAIFAM 2-3 mensen die voor alle aliassen produceren volgens mij.


Wat ik ervan weet is dat voor alle Saifam aliassen een aantal mensen verantwoordelijk is voor de releases inderdaad. Onder andere A. Dona (huidige Tuneboy), R. Tesini (Ricky T), Luca Antolini en nog wat mensen. C. Giusberti (Technoboy dus) is in het verleden meer van het draaien geweest. Nu weet ik niet hoe het zit, zou kunnen dat Cristiano meer inbreng heeft.

Het is altijd een team geweest achter de producties, nogmaals weet niet hoe het nu zit, maar er is wel het een en ander verandert binnen Saifam, ik meen iets gehoord te hebben met eigenaren...
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen