Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje kort door de bocht van Gill maar rond BH is het nooit zuivere koffie geweest iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 18:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Beetje grote beschuldiging om te maken als Hardtraxx crew zijnde. Dit is namelijk gewoon onzin :)

Net of je als Hardtraxx crew member een almachtige voorbeeldrol vervuld. xd :cry: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:38 
 

TiMOTHYb schreef:
Net of je als Hardtraxx crew member een almachtige voorbeeldrol vervuld. xd :cry: xd

U riep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Solo tracks zijn van zany tot nu toe, collabs in principe van de collab partner.

Waar heb je die informatie vandaan? Titan heeft zijn producties gewoon zelf gemaakt, alleen heeft Zany hem bij zijn eerste release geholpen de puntjes op de i te zetten. De laatste release heeft hij volgens mij gewoon helemaal zelf gemaakt, samen met B-Front en Jack of Sound uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Dakpan schreef:
Beetje kort door de bocht van Gill maar rond BH is het nooit zuivere koffie geweest iig.


'Vroeger' weet ik niet ... maar kan je wel bevestigen dat het tegenwoordig (voor een lange tijd al) gewoon hem zelf is.

Is ook wel te horen, sinds Cornelis weg is, zijn zijn synths ook haast niet meer veranderd. Zo kan ik ook nog wel produceren, met een kant en klare soundbank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Je hebt blijkbaar geen idee wat ik bedoel omdat je denk ik voor geen enkel 'merk' (zoals Hardtraxx) een crew-rol vervuld? Het lijkt mij dat je als drager van de naam Hardtraxx (wat een crewlid is) geen schade wil toe richten door zulke statements te maken zonder enig bewijs.

Komop zeg het is een forum, en omdat G1LL in plaats van een zwart een groen kleurtje heeft zou hij niet een beetje mogen speculeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 23:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

bel: SAIFAM Group (Saifam/Dance Pollution/BLQ/Titanic)
Vrijwel alle producties worden gedaan door een vast productieteam, waar Antonio Dona (Tuneboy) het belangrijkste deel van is. Technoboy produceert zelf niet, maar zit er vast wel eens bij voor input etc.

oh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Chain Reaction produceert overduidelijk zelf.. bron Hijzelf @ Hurricane Returns 2011.. heb het hem zelf gevraagd ;)

Het klinkt misschien heel gek dat ik dit zeg, maar heel betrouwbaar is dat nou ook weer niet. Zijn producties lijken altijd al zo gigantisch veel op die van Crypsis.

Ja de Alpha Twins zeggen ook van zichzelf dat ze hun nummers zelf produceren :P

Afgelopen zaterdag nog Crypsis gevraagd of Angerfist Miss K8 helpt met produceren. Krijg je zo'n vaag antwoord in de trant van "het is een goede vriendin van Angerfist" :P
Kom nou xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 03:25 
 
Hardtraxxer

ff een tegenovergestelde van waar het topic eigenlijk voor doelt

Kom je ooit Isomen tegen...
Die heeft niets gedaan! Die flikker loopt rechten te claimen van (bijna) al zijn producers... op Hardcore Blasters, Hitland (voorheen Disco Magic), Aeon Tracks en weet ik welke labels er allemaal nog meer onder Ipnotika en Hitland Srl vallen.
DJ D heeft tegenwoordig daar ook een handje van om zich als auteur te melden op de hoes, waardoor de artiesten naar hun royalties kunnen fluiten.

Dus dat is eigenlijk het tegenovergestelde... want zij doen niets aan die tracks, behalve hun naam op de hoes en het auteursrechten formulier zetten.

Citaat:
bel: SAIFAM Group (Saifam/Dance Pollution/BLQ/Titanic)
Vrijwel alle producties worden gedaan door een vast productieteam, waar Antonio Dona (Tuneboy) het belangrijkste deel van is. Technoboy produceert zelf niet, maar zit er vast wel eens bij voor input etc.


Vreemd verhaal dit... sowieso is Antonio Dona niet de oorspronkelijke Tuneboy (volgens mij was dat Jimmy Gomma of Gummo ofzoiets... maar kan me hierin vergissen)
Daarnaast ben ik goed bevriend met CJ Dynamo (Impulse Factory/T-Factor) die af en toe voor afwisseling de studio van Technoboy gebruikte... en heb ik in 2004 een tijd opgetrokken met Technoboy en die gozer liet me foto's en filmpjes zien dat ie volle bak aan het produceren is...

Ik zeg niet dat het niet waar is, maar ik vind het wel vreemd...

Sowieso kun je niet echt van die italianen uitgaan... die rommelen standaard nogal met de rechten.... zie mijn verhaaltje hierboven...
in elke Italiaan zit een maffiosi blijkt vaak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 12:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
TiMOTHYb schreef:
Net of je als Hardtraxx crew member een almachtige voorbeeldrol vervuld. xd :cry: xd

U riep?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Chain Reaction produceert overduidelijk zelf.. bron Hijzelf @ Hurricane Returns 2011.. heb het hem zelf gevraagd ;)

Het klinkt misschien heel gek dat ik dit zeg, maar heel betrouwbaar is dat nou ook weer niet. Zijn producties lijken altijd al zo gigantisch veel op die van Crypsis.

denk niet dat hij zal liegen over zijn tracks.. maar ik snap dat je het niet heel betrouwbaar vind. maar dat heb ik met nog een aantal dj's/producers
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:15 
 
Hardtraxxer

Guide4U schreef:
The Anim0l schreef:
en dan zeggen ze dat je alleen bekend word als je eigen producties maakt terwijl 85% ze nummers niet eens zelf maakt :thumbdown:

Je vergeet in je post het woordje tegenwoordig.
Tegenwoordig is het zo dat je niets bereikt zonder producties.
De namen waar vóór geproduceerd worden, zijn artiesten die al veel langer in de scene zitten.
Zij hebben (denk ik) niet het productie-talent wat anderen wel hebben. Punt is dat deze namen (pavo bijvoorbeeld) dermate ver in de scene zitten dat ze niet meer kunnen afhaken. Ze hebben een naam opgebouwd! Daar voor worden dus tracks geproduceerd.
Als je nieuw bent en bekendheid wilt verwerven moet je dat tegenwoordig dus doen met producties :)

Dit is niet helemaal waar, kijk naar Clock kid. Hij heeft ook geen eigen producties maar heeft toch al heel wat grote boekingen gehad door fenomenaal mixwerk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andreas Schmidt (Ace Da Brain, Baced etc.) produceert voor Marc La Cruz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:30 
 
Artiest

Ook Clock Kid focust zich op producen tegenwoordig, want met alleen DJ zijn kom je niet tussen de grote jongens. Of het moet zoals bij The Pitcher geregeld zijn.

Er zijn ook artiesten die in dezelfde studio werken he. Dus dan vaak dezelfde soundbank tot hun beschikking hebben en daarmee produceren. Dan lijkt het alsof het allemaal van 1 iemand komt, maar is dat niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 14:12 
 
Hardtraxxer

Hij heeft al eens in een radio show (weet zo niet meer welke) aangegeven dat hij zich inderdaad bezig houd met produceren maar nog niks released omdat die dus wil kijken hoever hij met alleen draaien kan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 14:21 
 
Hardtraxx Addict

Dark Pact schreef:
Ook Clock Kid focust zich op producen tegenwoordig, want met alleen DJ zijn kom je niet tussen de grote jongens. Of het moet zoals bij The Pitcher geregeld zijn.


Of je heet Eddie Halliwell. Maar inderdaad alleen draaien is niet genoeg. Je moet gewoon produceren. Maar ik zie liever iemand die goed draait en dan producties door iemand laat maken die goed kan produceren dan iemand die allebei doet maar 1 van de 2 niet goed doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:43 
 
Hardtraxxer

Dark Pact schreef:
Er zijn ook artiesten die in dezelfde studio werken he. Dus dan vaak dezelfde soundbank tot hun beschikking hebben en daarmee produceren. Dan lijkt het alsof het allemaal van 1 iemand komt, maar is dat niet het geval.

Nu ben ik toch wel benieuwt, bij wie is dat het geval dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 17:30 
 

Fusion heeft toch een grote studio waar alles en iedereen produceerd?

Overigens produceerd Technoboy gewoon zelf.

Valt me overigens ook op dat niemand hier begint over F8trix, maar die produceerd ook zelf. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Fusion heeft toch een grote studio waar alles en iedereen produceerd?

Overigens produceerd Technoboy gewoon zelf.

Valt me overigens ook op dat niemand hier begint over F8trix, maar die produceerd ook zelf. :P

Ik dacht dat zijn producties gedaan werden door DBSTF....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Overigens produceerd Technoboy gewoon zelf.

Valt me overigens ook op dat niemand hier begint over F8trix, maar die produceerd ook zelf. :P

En ik ben de paus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 17:41 
 

Waarom zou Technoboy niet zelf produceren dan?

En hier was toch iemand die F8trix persoonlijk kent, en vroeg het hem toch zelf meende ik te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Waarom zou Technoboy niet zelf produceren dan?



http://www.discogs.com/Technoboy-Vita/release/1007925

Kijk eens bij Vita, is 1 voorbeeld van de velen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 17:54 
 

Wie weet zijn al zijn laatste tracks door hemzelf gemaakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En toch denk ik ook dat Technoboy gewoon zelf produceerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 17:59 
 

Hardphonic schreef:
En toch denk ik ook dat Technoboy gewoon zelf produceerd


Juist, gaat al zolang mee, misschien dat ze vroegere release met behulp met iemand anders zijn gemaakt, maargoed...
Dat is wel bij meer, geld voor The Pitcher ook, die produceerd ook steeds meer zelf.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen