@Lyst
Wat betreft je eerste opmerking: Over de ervaringen die je zelf hebt.
Een feest is maar een voorbeeld van dingen die op je afkomen. Maar op die leeftijd ga je ook een duidelijke eigen voorkeur ontwikkelen, dus ook voor muziek en de ervaring ervan...
Wat betreft je 2e opmerking: ik luister vrijwel alleen nog maar muziek uit de "goede oude tijd"
Ik denk dat je daar juist met de hamer perfect op de kop van de spijker slaat.
Jij bent de persoon die niet wilt veranderen puur omdat je de muziek van vroeger beter vond.
Dat is natuurlijk je goed recht, maar vergeet niet dat het niet meer terug komt.
De rollingstones zijn inmiddels ook al "vergane glorie" (lees goed voor de jeugd).
Maar waarom vind je die muziek zo mooi? Wellicht omdat je die muziek hebt leren kennen op een moment dat je er juist gevoelig voor was (hormonen etc.).
Wat ik ermee wil zeggen: vraag een 100 mensen van welk deel van hun leven ze de leukste ervaringen (neem dit breed op) hebben. Dan zul je merken dat de meeste onder ons die pubertijd als heel speciaal hebben ervaren. En vaak horen daar zaken als muziek / vriendin / brommer / vrienden / etc. wel degelijk bij.
Bij de een blijft het wat langer hangen dan bij de ander. Voor sommige mensen is deze periode zo belangrijk geweest dat ze er zelfs een gedeelte van hun leven erop aan gaan passen (denk aan jou muziekkeuze).
Wat de opmerking betreft over HHZ: Je gaf aan dat mensen onder de 18 gevoeliger zijn voor mening van anderen. Daar heb je gelijk in en daarom zullen ze wss ook zeggen dat HHZ vroeger beter vonden dan nu.
Althans tegen jou.
Nu moet ik wel lachen, want laatst zag ik jou opmerkingen maken over Fear.FM tegen ene Edwinn of Erwinn? Dat jij vond dat hij nogal positief was over Fear.FM. Echter hoe langer het gesprek met hem duurde hoe verder hij jou verhaal aan ging nemen. (je had opmerkingen geplaatst over jou show vs fearfm welke niet zou passen en dat sommige HS luisteraars Fear.FM niet mogen

).
Maar goed, ik kan zo nog wel een aantal dingen toelichten. Ik denk dat je het verhaal niet te letterlijk moet lezen wat ik heb geschreven om te begrijpen wat ik bedoel.
Zo hoef of moet jij niks natuurlijk, maar het feit dat jij overal jou mening aan het verdedigen bent over het punt dat het vroeger beter was is wel iets wat ik bedoel waarmee ik mezelf zou afvragen "voel ik mezelf wel lekker in mijn vel zitten?". Het kost namelijk veel energie en uiteindelijk is de vraag wat je ermee opschiet?
Denk je dat de rollingstones weer terug komen?
Kortom denk er over na en neem mijn woorden niet te letterlijk.