Hier, lekker open gewoon down-to-earth reactie geven op wat er gevraagd wordt door je fans. Zo kan het dus ook dames en heren DJ's (en labels).wrote:wrote:Ik ben heel druk bezig met een nieuw album dat meer gericht is op de mainstream, zodat ik niet alleen vaker, maar ook op grotere feesten kan optreden.
Maar wees niet gevreesd, met de vermelding mainstream, betekent het absoluut niet dat ik 13 in een dozijn hardcore ga maken, want het blijft allemaal zowel melancholisch als onheilspellend klinken van 150 tot 180 bpm.
Album release zal wel pas ergens in festival seizoen 2015 worden vermoed ik. Kwaliteit over kwantiteit
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Die info kwam overigens van zijn artiestenpage op partyflock, als reactie op iemand die zich inderdaad afvroeg waarom deze man niet meer draait.wrote:Hier, lekker open gewoon down-to-earth reactie geven op wat er gevraagd wordt door je fans. Zo kan het dus ook dames en heren DJ's (en labels).wrote:wrote:Ik ben heel druk bezig met een nieuw album dat meer gericht is op de mainstream, zodat ik niet alleen vaker, maar ook op grotere feesten kan optreden.
Maar wees niet gevreesd, met de vermelding mainstream, betekent het absoluut niet dat ik 13 in een dozijn hardcore ga maken, want het blijft allemaal zowel melancholisch als onheilspellend klinken van 150 tot 180 bpm.
Album release zal wel pas ergens in festival seizoen 2015 worden vermoed ik. Kwaliteit over kwantiteit
Weet iemand wat er gebeurd is met de track van E-Force met de Harry Potter vocalen?
View on YouTube
View on YouTube
weggetoverdwrote:Weet iemand wat er gebeurd is met de track van E-Force met de Harry Potter vocalen?
View on YouTube
Zin? Normaal zie je hem overal en nu is hij al 3 weken niet meer op Hardtraxx 
Staat hier allemaalwrote:Zin ook.wrote:Alternative is gebanned omdat hij al met oudere accounts bans hadwrote:Waar zijn Alternative en Zin gebleven?
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
The I's?
wrote:weggetoverdwrote:Weet iemand wat er gebeurd is met de track van E-Force met de Harry Potter vocalen?
View on YouTube
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Adrenalize? Hoor je ook niet zo veel meer van toch?
Geen zin meer.wrote:Zin? Normaal zie je hem overal en nu is hij al 3 weken niet meer op Hardtraxx
Pubertijdwrote:Adrenalize? Hoor je ook niet zo veel meer van toch?
wrote:Geen zin meer.wrote:Zin? Normaal zie je hem overal en nu is hij al 3 weken niet meer op Hardtraxx
Stel je vraag..... off-topic (page 189)wrote:Hij had denk ik gewoon geen zin meer.
Ik was eerder BUYAA godverdomme stoer van mij.
Ik kijk nooit in het stel je vraag off topic.
Maar he, leuke humor heb je!
En dat compliment van Parvuz...wrote:Ik kijk nooit in het stel je vraag off topic.![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Meer bezig met deephouse en techno zo te zien op zijn fb pagina:wrote:The I's?
https://www.facebook.com/barrystabij?fref=ts
Laatste release in mei:
http://www.beatport.com/release/liberat ... 14/1287955
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
Haha toch raar dat ze ineens dan hele andere muziek makenwrote:Meer bezig met deephouse en techno zo te zien op zijn fb pagina:wrote:The I's?
https://www.facebook.com/barrystabij?fref=ts
Laatste release in mei:
http://www.beatport.com/release/liberat ... 14/1287955
Wat een baas.wrote:wrote:Geen zin meer.wrote:Zin? Normaal zie je hem overal en nu is hij al 3 weken niet meer op HardtraxxStel je vraag..... off-topic (page 189)wrote:Hij had denk ik gewoon geen zin meer.
Ik was eerder BUYAA godverdomme stoer van mij.
Ps. je kan naar een specifieke post linken door op het icoontje voor 'geplaatst op' te klikken en die te kopiëren: Stel je vraag..... off-topic (page 189)
Scheelt mij weer scrollen enzo.
The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix) (2013 Edit)
Nou, als ik het goed heb produceerde The I's sowieso nietwrote: Haha toch raar dat ze ineens dan hele andere muziek maken
Kan zijn dat ik het mis heb hoor, maar dan moet je me maar ff verbeteren
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Heeft wel weer een track met Delete, volgens Thera's Facebookpost.
... Olcay van Toneshifterz? Dacht dat hij solo verder ging na de split-up, maar blijft wel erg stil rondom hem. Of ging ie iets anders dan hardstyle produceren?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Doet vrij weinig met muziek, las pas ergens op Facebook dat hij was opgepakt. Is tegenwoordig drukker met Galataseray dan met muziek. https://www.facebook.com/olcay.evila?fref=ts
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Die andere helft van Atmozfears dan, die ging toch ook door?
Is wel bezig met nieuwe hardstyle.wrote:Die andere helft van Atmozfears dan, die ging toch ook door?
View on Instagram
die andere woont toch ook nog in nederland? was toch de bedoeling dat 1de boekingen in Nederland deed en de andere die in Australië en bijzondere boekingen met z'n 2enwrote:Is wel bezig met nieuwe hardstyle.wrote:Die andere helft van Atmozfears dan, die ging toch ook door?
View on Instagram