"dag mama" 
Maar hoe zit het nu met de producties van J&W? Iets nieuws ala Autumn Green zou ik geweldig vinden
Laatste was Liberate op het Phuture Noize album vgm, laatste solo plaat idd Dream Planetwrote:Hun laatste productie (dream planet toch?) vond ik ook echt wel een dikke plaat. Werd ook wel goed gesupport. De vraag naar die style is er zeker nog wel.
owja tuurlijk, maar dan nog, die doet ook niet zoveel meer volgens mijwrote:Revolutionz = Re-Volt
Tegenwoordig in de hardcore onder Miosawrote:Carnifex / Abw / Rephex / Squarehead??
Huh Stef wtf, er stond toch eerst alleen Carnifex in je quote?wrote:Rephex niet toch? Miosa is dacht ik alleen Carnifex (= Abw + Squarehead)wrote:Tegenwoordig in de hardcore onder Miosawrote:Carnifex / Abw / Rephex / Squarehead??
Heeft vandaag nog een release gehad: https://www.hardstyle.com/k96-blackburn/take-thiswrote:Blackburn? Hoor je ook niet veel meer van... en ik wacht nog steeds op Embrace the Night.
Gewonnen door Notoriouzwrote:De Qapital remix contest?
wrote:Omkara Techichi? Al bijna een jaar niet meer geboekt of zo volgens mij.
wrote:Ik ben heel druk bezig met een nieuw album dat meer gericht is op de mainstream, zodat ik niet alleen vaker, maar ook op grotere feesten kan optreden.
Maar wees niet gevreesd, met de vermelding mainstream, betekent het absoluut niet dat ik 13 in een dozijn hardcore ga maken, want het blijft allemaal zowel melancholisch als onheilspellend klinken van 150 tot 180 bpm.
Album release zal wel pas ergens in festival seizoen 2015 worden vermoed ik. Kwaliteit over kwantiteit