Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 16:33 

Hardtraxx Veteran

b-plan schreef:
Ik ben opzoek naar een desktop Pc voor 3D CAD/tekenwerk.

Met alle voorgebouwde PC's is er wel iets dat niet klopt aan het plaatje. Zoals in dit geval de SSD. Deze zou minstens 120GB groot moeten zijn. Liefst 240/250GB.

Als je iemand kent die je kan helpen met het ineen steken van een PC kun je best zelf alle onderdelen zelf apart kopen. Kom je een stuk goedkoper uit en je hebt een PC exact zoals je hem zelf wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 19:54 

Hardtraxx Addict

Bedankt voor de tip, het zal idd wel zo iets gaan worden want qua voorgebouwde pc's is er idd niet veel te vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 00:32 

Hardtraxx Addict

Is er een algemeen Nike Air Max topic?
Om een breed aanbod te kunnen zien? Heb er al zoveel voorbij zien komen alleen geen mooie kleurencombo of materiaalgebruik so far. :x :$
Misschien handig om te zien welke sites weer nieuwe air max op hun site hebben gezet? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 00:46 

Hardtraxx Veteran

Niet specifiek voor airmax;
off-topic/sneaker-topic-t46924.html
off-topic/je-laatste-aankoop-t5822-3750.html
off-topic/kleding-t8510.html?hilit=kleding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 01:24 

Hardtraxx Elite

SAIN7 schreef:
Is er een algemeen Nike Air Max topic?
Om een breed aanbod te kunnen zien? Heb er al zoveel voorbij zien komen alleen geen mooie kleurencombo of materiaalgebruik so far. :x :$
Misschien handig om te zien welke sites weer nieuwe air max op hun site hebben gezet? :)

http://www.thedropdate.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 01:44 

Hardtraxx Veteran

In hoeverre klopt de houdbaarheidsdatum van pepermuntjes? Heb net namelijk super lekkere pepermuntjes gevonden maar zijn 8 maanden over datum. :lol: Zal vast niks uitmaken maar ben wel benieuwd. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 01:47 

Hardtraxx Addict

Joey schreef:
In hoeverre klopt de houdbaarheidsdatum van pepermuntjes? Heb net namelijk super lekkere pepermuntjes gevonden maar zijn 8 maanden over datum. :lol: Zal vast niks uitmaken maar ben wel benieuwd. :')

Ligt er aan hoe ze er uit zien.
Verpakking nog dicht? Geen schimmel op de pepermunt? Zal vast wel goed zijn dan.
Is voornamelijk suiker en munt als ik me niet vergis en beide gaan moeilijk over datum als het goed bewaard word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 01:55 

Hardtraxx Veteran

Zit in een ongeopend plastic zakje. Ik weet niet eens hoe ik er aan kom. :') Ik ga de gok nemen. Mocht ik het niet redden, wil iemand dan mijn as uitstrooien op Defqon? Bij voorbaat dank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:37 

Hardtraxx Veteran

Pepermuntjes... Jaja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 16:14 

Hardtraxx Elite

Ramirez schreef:
Pepermuntjes... Jaja

:lol: :lol:
Kan geen kwaad, als ze nog fatsoenlijk smaken is er niks mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 19:55 

Hardtraxx Elite

Al weer een beetje aan het kijken waar we aankomende zomervakantie naar toe willen gaan met de vriendengroep, het wordt waarschijnlijk mallorca. Iemand tips qua hotels/appartementen (via GOGO of Beachmasters)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 20:01 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Ramirez schreef:
Pepermuntjes... Jaja

:lol: :lol:
Kan geen kwaad, als ze nog fatsoenlijk smaken is er niks mis mee.

Ik leef nog, dus het kan inderdaad geen kwaad. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 20:02 

Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
Al weer een beetje aan het kijken waar we aankomende zomervakantie naar toe willen gaan met de vriendengroep, het wordt waarschijnlijk mallorca. Iemand tips qua hotels/appartementen (via GOGO of Beachmasters)?

Oehhh Mallorca, dat gaat een top vakantie worden.
Ik was er 5 jaar geleden en ik had toen dit hotel:
http://www.gogo.nl/spanje/mallorca/play ... en_hur.htm

Waren heel veel jongeren in het hotel toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 20:08 

Bierkoning

Ik ben er ook 2 keer geweest, maar de meeste hotels zijn wel ongeveer vergelijkbaar als je niet te goedkoop gaat zoeken. 1 tip, ga niet all in zitten want die zooi is echt niet te vreten, appartementje is veel chiller.

Oja en tip 2, ga zo vaak mogelijk naar Mega Park.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 17:34 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik ben er ook 2 keer geweest, maar de meeste hotels zijn wel ongeveer vergelijkbaar als je niet te goedkoop gaat zoeken. 1 tip, ga niet all in zitten want die zooi is echt niet te vreten, appartementje is veel chiller.

Oja en tip 2, ga zo vaak mogelijk naar Mega Park.

Precies wat Pommer zegt, niet all in gaan zitten!!
Mega Park is zeker een aanrader, het liefst 's middags al op tijd zodat je een dagje kan doorzakken :worship:
Ohja, een dagje rondvaren op zo'n party boot is ook lachen. Je kan ook bijna overal wel quads huren, als je even goed zoekt van tevoren kan je wel leuke plekken vinden waar je goed kan crossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 18:09 

Project 141 schreef:
Ik ben op zoek naar goeie headphones voor het luisteren van muziek (niet per se onderweg hoewel ik hem wel mee wil nemen naar werk), wil er max 200 euro aan uitgeven. Over-ear heeft de voorkeur.

Iemand goeie ervaringen met een bepaald merk/model? :)

ik heb de Philips SHP8000 en ik ben er erg tevreden mee, ze kosten bij bol.com ook maar 75 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 18:17 

Hardtraxx Addict

Heb zelf een Audio Technica ATH-M50X en ben er ontzettend tevreden mee. Een paar studiegenoten hebben er ook een en ik heb ook van hun eigenlijk alleen maar positieve reacties gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 20:30 

Hardtraxx Elite

Sennheiser HD25-II blijft ook altijd een goede keuze. Heb zelf de HDJ2000 maar die valt net buiten jouw budget. De Sennheiser is een on-ear headphone en dat vind ik normaal gesproken ook net zo fijn, maar doordat 'ie superlicht is voel je amper druk op je oren. Verder zijn alle onderdelen vervangbaar waardoor je er veel jaar mee kan doen. Samen met HDJ2000 ook de populairste DJ-Headphone voor Harderstyles. Hij ziet er alleen niet super mooi uit imo, maarja dat is smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 14:45 

Bierkoning

Weet niet of iemand me hierin kan adviseren, maar ik doe toch een poging.

Ik ga morgenavond naar Golden Earring in het Ziggo Dome. Nu ben ik al meerdere keren in het Ziggo geweest, maar nog nooit met een concert. Ik vroeg me dus af hoe dat er (vooral met het binnenkomen) aan toe gaat bij zulke concerten. De deuren gaan open om half 7 en het concert begint om 8 uur. Moet je dan echt al smiddags daar voor de deur gaan staan om een goeie plaats te kunnen bemachtigen (we hebben staanplaatsen), of kun je ook gewoon om 8 uur binnen wandelen en jezelf naar voren werken net als op een feest?

En verdere tips/adviezen zijn ook welkom :)

Alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 14:51 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
jezelf naar voren werken net als op een feest

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 21:39 

Hardtraxx Veteran

Ik ben nog steeds op zoek naar een stage voor begin februari, op het gebied van marketing/communicatie. Zoek een stage het liefst in de buurt van de hardere stijlen, bij een organisatie bijvoorbeeld. Social media beheer is ook iets wat me leuk lijkt om te doen. Iemand nog suggesties? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 22:09 

Hardtraxx Addict

sonnebloem schreef:
Ik ben nog steeds op zoek naar een stage voor begin februari, op het gebied van marketing/communicatie. Zoek een stage het liefst in de buurt van de hardere stijlen, bij een organisatie bijvoorbeeld. Social media beheer is ook iets wat me leuk lijkt om te doen. Iemand nog suggesties? :)

Hardnews had hier laatst een artikel over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 23:18 

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 00:11 

Hardtraxx Elite

Ik heb nog een verschuldigd bedrag op iTunes. M'n account was gekoppeld aan een credit card, maar die is nu verlopen. Wat nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2016 21:45 

Hardtraxx Veteran

Iemand hier die een Bluetooth speaker kan aanraden in een prijsklasse tot en met 150 euro? Mag draagbaar zijn maar hoeft niet. Graag wel met een lekker krachtig geluid :)
Vorige  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic