Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 20:10 

Hardtraxx Addict

Edit: Helemaal gefixed alweer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 00:50 

Hardtraxx Veteran

Iemand van jullie die een creditkaart heeft? Zo ja voor en nadelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 00:53 

Kraak... Piep...

Voor: Geld

Na: Blut
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 10:45 

Hardtraxx Veteran

Casey schreef:
Meer mensen al eens een keer naar de HDE geweest? Ik zit er aan te denken om te gaan.

Ja ik o.a... Is wel het gaan waard, ik ga ook weer. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 11:06 

Hardtraxx Veteran

Heb er één sinds ik 18 ben (nu 22). Het is super handig en wordt over de hele wereld gebruikt maar om één of andere reden staan de mensen in NL er weigerachtig tegenover.

Als je niet fatsoenlijk met geld kunt omgaan kun je beter voor een soort prepay kaart gaan. Als je het wel kunt is het echt makkelijk want je kunt zo goed als overal betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 11:11 

Hardtraxx Veteran

Heb zelf ook gewoon een prepaid. Mocht ik wat uit het buitenland bestellen, is het handig en met ideal staat het er in een paar minuten op.

Hier in NL is het gebruik van een pinpas net zo makkelijk, vind ik, dus voor mij heeft het geen waarde om een creditcard te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 12:36 

Hardtraxx Veteran

Iemand een goede tip hoe ik het beste een GIF animatie kan maken van een filmpje (mp4, avi bestand)?
Welke software heb ik precies nodig en is er misschien handige tutorial voor die niet al te omslachtig is?

Steek er het liefste zo min mogelijk werk in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 13:00 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Iemand een goede tip hoe ik het beste een GIF animatie kan maken van een filmpje (mp4, avi bestand)?
Welke software heb ik precies nodig en is er misschien handige tutorial voor die niet al te omslachtig is?

http://ezgif.com/video-to-gif
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 13:08 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Oxbow schreef:

http://ezgif.com/video-to-gif

Werkt prima, bedankt voor de tip! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:27 

Hardtraxx Veteran

Sta ik bekend als Theracords-fanboiii? Schijnt zo te zijn (Qlimax topic) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:43 

Hardtraxx Veteran

Ja, het verbaast me dat je geen ambassadeur bent geworden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:46 

Hardtraxxer

Ik denk dat in de ogen van buitenstaanders heel Hardtraxx nog steeds bekendstaat als een TC-fanforum
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 13:56 

Hardtraxx Veteran

Voor de meer toegankelijke raw is theracords in mijn ogen ook gewoon het meest interessante label momenteel, logisch dat je daar dan positief over bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:39 

Kraak... Piep...

The Skribbler schreef:
Sta ik bekend als Theracords-fanboiii? Schijnt zo te zijn (Qlimax topic) :lol:

Volgensmij heb je ook een hekel aan techno niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 17:12 

Hardtraxx Veteran

Tyfusherrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 12:33 

Hardtraxx Veteran

Altijd zo eentonig!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 19:01 

Hardtraxx Addict

Ik wil mijn hele PC ff leegmaken, zodat ik daarna een clean install van windows 10 heb.

Echter zijn er wel 2 mappen/bestanden die ik wil behouden:
-Muziek
-Foto's

Ik vind wel manieren om de PC helemaal leeg te maken maar dan zijn die andere bestanden ook weg.

Ik kan de muziek en foto's wel op een USB-stick zetten of in de cloud zetten, maar dan is hij volgende mij een halve week bezig met die bestanden erop te zetten :/ Aangezien dat uploaden heel traag gaat.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ben echt een leek wanneer het aankomt op zoiets. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 19:06 

Kraak... Piep...

Als je t veilig wil doen zou ik gewoon een harde schijf met een USB 3.0 aansluiting aanschaffen, als je laptop dit heeft. En je shizzle daar op zetten, mijn muziek map is 216 gb en daar deed mijn skijf twee uur over of zo.

Sowieso is een back up van je belangrijke dingen op een schijf/cloud altijd handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 20:03 

Hardtraxx Addict

Hmm, het gaat om een desktop PC van 6 jaar oud, geen laptop. Die heeft dus geen USB 3.0

Zou het werken om de mappen in te pakken tot .zip bestand, die op een stickje zetten en dat dan alter weer uitpakken?

Of iemand nog anders advies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 21:15 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Zou het werken om de mappen in te pakken tot .zip bestand

Bij fotos werkt zippen wel, wordt het een flink aantal mbs minder om over te zetten

Muziek is vaak al optimaal gecomprimeerd, dus daar zal je geen winst mee behalen met zippen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 22:32 

Hardtraxx Veteran

Ik zou dan een externe harde schijf aanraden. Zet het kopiëren op voor je gaat slapen en laat je PC 's nachts draaien. Mocht het echt zo traag gaan of om zo een groot totaal aantal GB's gaan kun je de PC overdag laten verder draaien terwijl je op school/werk bent. Tegen dat je terug bent is die gegarandeerd klaar tenzij je echt TB's aan muziek/foto's hebt.

Zoek ook zeker een keertje op hoe je je instellingen moet wijzigen zodat je PC niet automatisch in standby/slaapstand gaat na x aantal minuten/uur. Anders ben je helemaal niets met het 's nachts laten draaien van je PC.

Na de herinstallatie hetzelfde maar dan van je externe schijf naar PC.

EDIT: Heb je een recentere harde schijf in je PC steken of is deze ook 6 jaar oud? Harde schijven worden meestal gerekend op +-5 jaar dus zorg zeker dat je een back-up hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 15:00 

Hardtraxx Addict

Ik zie dat hier aardig wat pc kennis zit dus daarom mijn vraag.
Ik ben opzoek naar een desktop Pc voor 3D CAD/tekenwerk.

Ik was aan het zoeken en kwam uit bij een Dell XPS 8700.

-Windows 8
-24 GB RAM
- I7 4de generator
- 2TB Hardeschijf
-32 GB SSD
- NVIDIA GeForce GTX 750Ti 2 GB DDR5

Prijs: 1229 euro.

Had zo iets wel in gedachten, alleen de kleine SSD en de grafische kaart vind ik wat minder.
Iemand die weet waar ik iets in deze trend kan kopen, zelf samenstellen heb ik jammer genoeg niet genoeg verstand van. Liefst geen windows 10 want dit is nog niet ondersteund door mijn tekenprogramma's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 15:12 

Kraak... Piep...

Dat is meer dan prima. Voor Autocad e.d. heb je gewoon een shitload aan werkgeheugen nodig en een goede ssd/hdd. En wat is er mis met de kaart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 22:48 

Hardtraxx Addict

Dat het een iets wat oudere kaart is, dacht misschien dat ik voor dit geld een iets recenter model ergens kon vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 13:17 

Hardtraxx Veteran

Mensen hier ervaring met spotify?

Ik wil graag alles van een artiest in een afspeellijst zetten van bijv tot en met 2011.
Dus alles van headhunterz tot en met 2011, maar als ik de artiest pagina van headhunterz zelf gebruikt mis je zoveel tracks en releases, en met de zoekfunctie linksboven kan je niet filteren op een jaartal?
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic