Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 18 hours ago
patrickjeb wrote:
Fusionmania wrote:Noisecontrollers
Maken Hardstyle en House. Verder, tja, sommige HS tracks die ze nu maken (Trick or Treat, Feel so Good) vind ik best oké. Ook sommige House platen (Apollo remix) kunnen ermee door, maar ze zullen toch doen wat ze zelf willen. Dat zal in dit geval zowel HS als House worden
Aha oké! maar ik bedoel eigenlijk meer kwa releasen, feel so good, trick or treat, why so serious? etc
Moeten ze niet een keer daarmee opschieten?
S
Fusionmania wrote: Aha oké! maar ik bedoel eigenlijk meer kwa releasen, feel so good, trick or treat, why so serious? etc
Moeten ze niet een keer daarmee opschieten?
Ze zijn net van label geswitched.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
gewoon ff aan stan vragen of die promo wil geven
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Haha Feel so Good circuleert zo hier en daar al rond :P Verder wachten op de releases
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
patrickjeb wrote:Haha Feel so Good circuleert zo hier en daar al rond :P Verder wachten op de releases
PROMO ALERT~!
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
Wat is er eigenlijk met Arkaine gebeurd? Weet dat ze een tijdje geleden te horen kregen dat ze niet meer met z'n 3en op mochten treden? Maar sindsdien ook geen release ofzo meer gehad.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dat laatste is nieuws voor mij.

https://www.facebook.com/arkainemusic
Als je dit ziet lijken ze gewoon nog te produceren. Misschien dat de platen op het moment niet goed genoeg zijn om uitgebracht te worden? Of gewoon tijdelijk wat opsparen om op een bepaalde tijd iets meer uit te brengen om de boekingen op gang te brengen?
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
Het Scantraxx leegloop topic (page 24)

Hier staat er wat meer over (echter geen betrouwbare bron). Hun laatste release is van 10 December vorig jaar, dus misschien zijn ze idd wat op aan het sparen.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
wootum wrote:Wat is er eigenlijk met Arkaine gebeurd? Weet dat ze een tijdje geleden te horen kregen dat ze niet meer met z'n 3en op mochten treden? Maar sindsdien ook geen release ofzo meer gehad.
Ik luisterde vandaag Lost in Eternity, en dacht toen precies hetzelfde als jij hier...

Ze hebben wel een track met Adrenalize gemaakt incl. reverse bass
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Volgens mij produceren ze nog gewoon. Weet dat ze in ieder geval nog een nieuwe collab open hebben staan.
J
Hardtraxxer
79 posts member since 2012
last seen Jan 2017
DBSTF en Q-Dance/Platinum Agency?
Hardtraxxer
113 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
patrickjeb wrote:Haha Feel so Good circuleert zo hier en daar al rond :P Verder wachten op de releases
Staat op de hardbass 2013 WEB release :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Borcheld11 wrote:Staat op de hardbass 2013 WEB release :P
Radio Edit staat daar idd op :P
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
The Beholder?
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Hardheadz? Dat project zou toch terugkomen?
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Grozny wrote:The Beholder?
Heeft zich meer gericht op het hardcore gebeuren. Verder doet die nog wel alle mastering bij TILLT wat daar nog van over is.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
jordifcg wrote:
Heeft zich meer gericht op het hardcore gebeuren. Verder doet die nog wel alle mastering bij TILLT wat daar nog van over is.
Niet alleen van TiLLT volgens mij, The Challenge van Coone heeft hij onder andere ook gemasterd, dus hij zal nog steeds wel meer dan alleen TiLLT tracks masteren.
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
Digital Age???
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Marketing stuntje icm Wildstylez & NC + Qlimax.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
jordifcg wrote:
Jammer, mag van mij wel weer een Welcome the Darkness komen :)

Plus High Voltage is weer aan het terugkomen..
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
urbandesigner wrote:
jordifcg wrote:
Jammer, mag van mij wel weer een Welcome the Darkness komen :)

Plus High Voltage is weer aan het terugkomen..
Wat bedoel je met dat laatste? Beholder heeft nooit iets te maken gehad met high voltage?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
vincejuh wrote:Wat bedoel je met dat laatste? Beholder heeft nooit iets te maken gehad met high voltage?
Enige wat ik kan bedenken is dat het beide HS aliassen van HC producers zijn die er een tijd uit zijn geweest, en nu hoopt dat na HV ook The Beholder terug komt. Misschien (net als Nossie) na het album?
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Misschien bedoelt hij dat er nog een hardcore artiest met hardstyle bezig is...? Ookal is High Voltage volgens mij niet aan het terug- maar aan het opkomen :x
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
The Skribbler wrote:Misschien bedoelt hij dat er nog een hardcore artiest met hardstyle bezig is...? Ookal is High Voltage volgens mij niet aan het terug- maar aan het opkomen :x
HV is ook al jaren oud :P alleen toen was het alias ook nog van Ruffneck en Endymion als ik me goed herinner. Tegenwoordig alleen Nosferatu nog.V
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik dacht dat ze alleen maar Bombs Away hadden gemaakt en verder niks... :x Het spijt me, weledel geboren heer Drenth. Het was op geen enkele wijze mijn bedoeling u te beledigen.