Dat dacht ik dus ook, Vond het ook al vreemd dat ik dit tegenkwam op Discogs..wrote:Waaaat... Zou zweren dat het Technoboy was. Maar inderdaad één van die tientallen Saifam aliassen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Jongens... ietsjes verder lezen aub. DJ Phil Ty was idd qua produceren een ander SAIFAM alias... zelfde groepje producers als altijd. Die kerel die je vindt onder DJ Phil Ty hoort gewoon bij dat groepje 
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
Ran-D & B-Front ft. Dayla - Thorn?
-
CHardtraxxer
- 70 posts member since 2010
- last seen Aug 2015
Zaten laatst wel weer met elkaar is de studio als ik het goed heb. dus wie weet horen we daar binnenkort meer over
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Inderdaad!wrote:Second Identity??
Identify, Karma Circle, Atlantis, Music To Be Heard, God Of The Underworld en de liveedit van Moving Madness, pareltjes!
Maarja, van A-lusion en Scopie hoor je de laatste tijd sowieso weinig.
Scope valt toch wel mee? Rebirth anthem, Droid, Spark of life
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Dat klopt! Maar hij laat weinig op social media etc. horen, of ligt dat aan mij? 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Kold Konexion?
Droid was van een halfjaar geleden en anthem krijgen voorrangwrote:Scope valt toch wel mee? Rebirth anthem, Droid, Spark of life
Ja dat is zo, maar Scope is volgens mij een producer die nou niet het snelst produceert, geen atmozfears waar je het gevoel heb dat elke week een nieuwe track af is.
-
S
Atmozfears zijn ook 2 dewds met 2 studio's. Op zich niet vreemd dat ze zo veel produceren.wrote:Ja dat is zo, maar Scope is volgens mij een producer die nou niet het snelst produceert, geen atmozfears waar je het gevoel heb dat elke week een nieuwe track af is.
-
S
Aha, volgens jouwwrote: Volgens mij produceert er maar 1.
Maak je zin eens af.wrote:Aha, volgens jouwwrote: Volgens mij produceert er maar 1.
-
S
.
-
SHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2013
- last seen Jul 2016
Ik hoorde deze in de set van Alphaverb @ Tijdmachine: The Prohet & Zatox - Prozaxxx (Zatox Vrs)
View on SoundCloud
@50:21
http://youtu.be/slgVMlSsGgQ?t=52m44s
@52:44
Is dit gewoon een oudere versie van Prozaxxx op of is dit echt een unreleased Zatox Version?
View on SoundCloud
@50:21
http://youtu.be/slgVMlSsGgQ?t=52m44s
@52:44
Is dit gewoon een oudere versie van Prozaxxx op of is dit echt een unreleased Zatox Version?
Nu vooral druk met studie. Daarna weer aan de bak als t goed is. Dit vertelde RR mij tenminste. Klinkt logisch.wrote:Kold Konexion?
...het album van RR (TSOS)? Iemand al iets gehoord?
Zodra hij meer weet meld hij het op zijn social media accounts. Dus hij weet zelf net zo veel als jij.wrote:...het album van RR (TSOS)? Iemand al iets gehoord?
wrote:...het album van RR (TSOS)? Iemand al iets gehoord?
Nee, hoop wel dat we snel iets horen
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Gister met hem gebabbeld, hij weet het zelf ook nog niet.
Hij heeft bijna alle tracks af, daarna moet het naar de drukker.
Hij gokt zelf op Juni dus nog ff wachten
Hij heeft bijna alle tracks af, daarna moet het naar de drukker.
Hij gokt zelf op Juni dus nog ff wachten
Maken Hardstyle en House. Verder, tja, sommige HS tracks die ze nu maken (Trick or Treat, Feel so Good) vind ik best oké. Ook sommige House platen (Apollo remix) kunnen ermee door, maar ze zullen toch doen wat ze zelf willen. Dat zal in dit geval zowel HS als House wordenwrote:Noisecontrollers