Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 13:09 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Ok mij best, het komt omdat het niet mooi staat. :/

je begrijpt wat ik bedoel neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 15:48 

Donateur

Ja maar het lijkt me een non-reden, een reden als te weinig geld lijkt me veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 16:49 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
lijkt me eerder dat ze het gewoon niet mooi vinden staan? 3 is ook gewoon te veel. 1 mixt en 2 staan er naast. . Denk aan psyko punkz of dbstf. 1 mixt meestal en de ander zwaait wat met de handen. Als je met 3 bent zijn er 2 die wat rondzwaaien en 1 mixt. Dat is teveel.

Het is maar net wat je ervan maakt, sommige staan als een zoutzak te wachten dat ze een plaatje kunnen mixen andere zwepen het publiek op en gebruiken de effecten op de mixer terwijl deander aant mixen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 17:00 

Hardtraxx Addict

klopt wel wat je zegt, met z'n tweeën valt er ook nog wel te mixen. maar met z'n drieën wordt het wel wat moeilijker, helemaal voor 'n vaste act, dus snap ik het aan de ene kant wel van scamtreks. Maar dan is de vraag ook weer, waarom ze uberhaupt aan alle drie gasten een contract aanbieden. Komen ze er dan nu in één keer achter dat t toch niet zo verstandig was? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 23:44 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
klopt wel wat je zegt, met z'n tweeën valt er ook nog wel te mixen. maar met z'n drieën wordt het wel wat moeilijker, helemaal voor 'n vaste act, dus snap ik het aan de ene kant wel van scamtreks. Maar dan is de vraag ook weer, waarom ze uberhaupt aan alle drie gasten een contract aanbieden. Komen ze er dan nu in één keer achter dat t toch niet zo verstandig was? :P

de producties worden nog wel met drieën gedaan. En daar zal Jim dan wel een belangrijk aandeel in hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 12:59 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Ja maar het lijkt me een non-reden, een reden als te weinig geld lijkt me veel beter.

Dat vind ik ook, kijk naar de Swedish House Mafia.

Het kan dus makkelijk, en die zijn een stukje duurder dan een Scantraxx artiest. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 13:36 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
delange schreef:

de producties worden nog wel met drieën gedaan. En daar zal Jim dan wel een belangrijk aandeel in hebben.

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 13:49 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad? Het lijkt me sterk dat als je solo gaat, je nog wel onder de naam van Arkaine produceert. Dan kun je beter aan de weg timmeren met je andere artiestennaam, anders wordt je nooit geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 15:14 

Donateur

Firetrap schreef:
Inderdaad? Het lijkt me sterk dat als je solo gaat, je nog wel onder de naam van Arkaine produceert. Dan kun je beter aan de weg timmeren met je andere artiestennaam, anders wordt je nooit geboekt.

Hoezo? Charly Lownoise produceert ook gewoon nog onder Deepack toch? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 15:17 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Firetrap schreef:

Al lang niet meer volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 15:28 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij produceert deepack sowieso al een jaar lang niks meer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 17:24 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Firetrap schreef:

Als dit inderdaad waar zou zijn, doet het niets af aan het feit dat ik het opmerkelijk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
hoebedoelje schreef:
Firetrap schreef:

Als dit inderdaad waar zou zijn, doet het niets af aan het feit dat ik het opmerkelijk vind.

Was vroeger zeker zo (prophecy, here's johnny, decibel anthem dat soort tracks).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 18:31 

Hardtraxx Veteran

Haha, naar aanleiding van Heady of die andere?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 18:38 

Hardtraxx Veteran

Nee, geen idee. Bedoelde ook eigenlijk 'een andere'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 19:06 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Heady is definitief weg, welke andere ? :P

Heb ik wat gemist? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 19:49 

Hardtraxx Addict

ik heb ook mn vragen hierbij, sinds wanneer, hoe en wat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 21:11 

Hardtraxx Elite

Heady is niet definitief weg bij Scantraxx. Althans, daar is nog helemaal geen woord over gesproken, behalve door een aantal heilige goden hier op het forum.

Dus zolang je nog niks zeker eet, moet je gewoon je bek dicht houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 22:20 

Socializerz schreef:
jambekkie schreef:
Heady is niet definitief weg bij Scantraxx. Althans, daar is nog helemaal geen woord over gesproken, behalve door een aantal heilige goden hier op het forum.

Dus zolang je nog niks zeker eet, moet je gewoon je bek dicht houden.

Gast, ik weet het zeker, iemand binnen scantraxx heeft het me net verteld dat headhunterz definitief weg is, als je niks zeker weet, moet je gewoon je bek dicht houden :kiss2:
De reden daarvoor is dat hij het buiten scantraxx veel groter kan zoeken, en dat hij niet 20-25% van iedere gig aan scantraxx hoeft te betalen, hij heeft scantraxx allang niet meer nodig

Jahoor, Socializerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 22:31 

Hardtraxx Elite

Er is nog een andere artiest overgegaan naar Dirty Workz :) . Dirty workz timmert hard aan de weg.

En ik denk als hhz nog bij scantraxx zou zitten hij ook wel op die scantraxx afbeelding van de dj mag top 100 zou staan.

Deze dus:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 22:35 

Hardtraxx Veteran

Plaats de bron er dan ook even bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 23:21 

Hardtraxx Elite

Ik heb al heel lang het gevoel dat Headhunterz weggaat bij Scantraxx. We hebben al maanden niks meer van hem gehoord. Niet via Scantraxx en niet via Headhunterz zelf. Ook geen releases. Dat is gewoon zo opvallend. Ik heb ook gehoord dat het contract van Headhunterz in oktober afliep, dus hier kan je lekker over siscussieren. Ik wil alleen zeggen dat je niet zomaar alles op een forum moet plaatsen. Dan komen er allerlei geruchten en dat is gewoon waardeloos, slaat gewoon nergens op, daar heb je helemaal geen klote aan!

En je snapt toch wel waarom die artiesten weggaan? Scantraxx is zo groot dat het eigenlijk té groot is.
Scantraxx heeft teveel artiesten en al die artiesten willen natuurlijk releasen, maar daar is niet genoeg ruimte voor. Brennan Heart, A-Lusion en Frontliner hebben nu al veel meer gereleased in de tussentijd dat ze weg zijn. Hetzelfde vrees ik voor Dirty Workz, nu ze DWX Update, DWX Bounce en DWX Anarchy hebben. Toch vind ik dat Dirty Workz het beter doet dan Scantraxx, maar dat is gewoon het verschil qua visie.

Kijk bijvoorbeeld naar Theracords en Lussive. Theracords heeft een regelmaat qua releasen.
De ene maand krijgt Geck-o een release, daarna Wavoliner en daarna weer Degos & Re-Done.
Dat vind ik gewoon heel netjes en dan heb je ook nog het voordeel dat er minimaal 2 tracks opstaan.
Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom ze weggaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 23:22 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Almighty schreef:
Jahoor, Socializerz

(L)
Jullie zien het vanzelf wel, als jullie dan zo eigenwijs zijn, blijf dan vooral door speculeren

Naar welk label gaat hij dan?
Of richt hij zijn eigen label op, Hard with style records?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 10:50 

emmerick schreef:
Er is nog een andere artiest overgegaan naar Dirty Workz :) . Dirty workz timmert hard aan de weg.

En ik denk als hhz nog bij scantraxx zou zitten hij ook wel op die scantraxx afbeelding van de dj mag top 100 zou staan.

Deze dus:

Afbeelding

Wie is er dan overgegaan naar Dirty Workz, iemand van Scantraxx?

Zoja zou het me niet verbazen dat The Anarchist of Shockerz dat zijn. :P

Als Scantraxx nou gewoon is normaal ging releasen ipv om de release iets van de Atmozfears uit te brengen.
Artiesten zoals Shockerz, The Anarchist, Arkaine etc. worden daardoor gewoon weggedrukt vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 11:43 

Donateur

Er klopt sowieso geen snars van dat plaatje.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen