Het is u vergeven, heer Rhebergen, maken we wel weer goed met een dansje ergens 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Vamper? Hoor er niet zoveel meer van
Inner Heat, The Anarchist, JDX,?
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
Gostosa, in die after van HZZ in Ziggo komt ze nog voor maar leeft die nog?
enige dat ik weet is dat ze, sinds ze ervoor hebben gekozen om veel buiten Q te gaan draaien, ook niet meer op Q-feestjes welkom zijn afgezien van een suprise act op XQ Wildywrote:DBSTF en Q-Dance/Platinum Agency?
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Inner Heat en The Anarchist hebben beide nog gewoon gigs?wrote:Inner Heat, The Anarchist, JDX,?
JDX heb ik geen idee van.
-
S
Doet iets met websites/muziek/edia etc in Hollywood.wrote:JDX heb ik geen idee van.
Maakt als het goed is ook al die intro's en andere geluiden voor Q-Dance evenementen.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dat was/is zijn vrienden, maar ze is geen artiest meer. Gestopt nadat ze keihard faalde...wrote:Gostosa, in die after van HZZ in Ziggo komt ze nog voor maar leeft die nog?
JDX produceert enkel nog intro's voor Q-Dance.wrote:Inner Heat en The Anarchist hebben beide nog gewoon gigs?wrote:Inner Heat, The Anarchist, JDX,?
JDX heb ik geen idee van.
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
The Anarchist is nog gewoon bezig, heeft alleen nog geen releases op de planning.wrote:Inner Heat, The Anarchist, JDX,?
Inner Heat moet voortaan zelf produceren dus is het nog aan het leren
JDX maakt voortaan filmmuziek
-
MHardtraxxer
- last seen Sep 2022
Dat was/is zijn vrienden, maar ze is geen artiest meer. Gestopt nadat ze keihard faalde...wrote:wrote:Gostosa, in die after van HZZ in Ziggo komt ze nog voor maar leeft die nog?
Ja die faal weet ik nog wel
-
J
Ik denk niet dat ze nog samen zijn na het gebeuren met een andere chick bij Chuckie's birthday celebration @ Marquee.
? wie wat wanneer hoe?wrote:Ik denk niet dat ze nog samen zijn na het gebeuren met een andere chick bij Chuckie's birthday celebration @ Marquee.
-
J
http://www.be-at.tv/brands/marquee/marq ... on/chuckie
Let vanaf 02:49:00 op Headhunterz en de dame die links van hem staat. Ze hebben naarmate de avond vordert steeds meer fysiek contact en rond 02:59:50 wisselen ze zelfs nummers uit. Niet veel daarna verdwijnen ze uit beeld om waarschijnlijk vunzige dingen te doen backstage. Vijf (+/-) minuten later zijn ze weer terug.
Let vanaf 02:49:00 op Headhunterz en de dame die links van hem staat. Ze hebben naarmate de avond vordert steeds meer fysiek contact en rond 02:59:50 wisselen ze zelfs nummers uit. Niet veel daarna verdwijnen ze uit beeld om waarschijnlijk vunzige dingen te doen backstage. Vijf (+/-) minuten later zijn ze weer terug.
-
MHardtraxxer
- last seen Sep 2022
haha mooi verhaal weer
-
S
Gast 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
moet je bij 02:49:00 eens kijken hoe Willem voor zich uit staat te kijken, je zou bijna denken dat..

EDIT: En hoe hij het mengpaneel bedient
Aan de snoepjes zit?wrote:moet je bij 02:49:00 eens kijken hoe Willem voor zich uit staat te kijken, je zou bijna denken dat..![]()
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Of dat of anders heeft hij te diep in het glaasje gekeken 
Dat grietje is Amanda Cerny, playboy model.
Even gegoogled, maar ze heeft wel echte borsten gelukkig.
Ik zou de Privé, Story én de Linda bellen! Je hebt een primeur!
-
J
Jullie kunnen niet ontkennen dat er een speciale chemie was/is tussen Headhunterz en Amanda Cerny. Ook wel begrijpelijk dat Headhunterz minder bezig was met de dj apparatuur.
Wouter van Q-Dance; als ik op een feest van jullie kom en Headhunterz draait daar, dan zou ik hem wel graag nuchter willen zien draaien.
Wouter van Q-Dance; als ik op een feest van jullie kom en Headhunterz draait daar, dan zou ik hem wel graag nuchter willen zien draaien.
ik kan het niet vindenwrote:Gostosa, in die after van HZZ in Ziggo komt ze nog voor maar leeft die nog?
enige dat ik weet is dat ze, sinds ze ervoor hebben gekozen om veel buiten Q te gaan draaien, ook niet meer op Q-feestjes welkom zijn afgezien van een suprise act op XQ Wildywrote:DBSTF en Q-Dance/Platinum Agency?
Volgens mij hou jij van roddelenwrote:Jullie kunnen niet ontkennen dat er een speciale chemie was/is tussen Headhunterz en Amanda Cerny. Ook wel begrijpelijk dat Headhunterz minder bezig was met de dj apparatuur.
-
MHardtraxxer
- last seen Sep 2022
View on YouTubewrote:ik kan het niet vindenwrote:Gostosa, in die after van HZZ in Ziggo komt ze nog voor maar leeft die nog?
enige dat ik weet is dat ze, sinds ze ervoor hebben gekozen om veel buiten Q te gaan draaien, ook niet meer op Q-feestjes welkom zijn afgezien van een suprise act op XQ Wildywrote:DBSTF en Q-Dance/Platinum Agency?welk filmpje bedoel je? gewoon de aftermovie??
6:49