Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 12:59 
 
Artiest

Ja dat blijft wel super om te zien! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 13:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zonde. :) Goed om te horen dat het OK gaat en gefeliciteerd met het trouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 13:47 
 
Artiest

TiMOTHYb schreef:
gefeliciteerd met het trouwen.


Dank je :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scope DJ schreef:
Ja dat blijft wel super om te zien! :drool:


Poah zeker vet om weer eens te zien. Niet om er nu een soort mini Q&A van te maken, maar zijn er nog feesten/podiums waarvan je zoiets hebt "shit, toch jammer dat ik daar nooit gestaan heb" of heb je alle podia wel gehad die op je lijstje stonden? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nightfall? En dan voornamelijk geïnteresseerd in de producer
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Nightfall? En dan voornamelijk geïnteresseerd in de producer

Leonidas schreef:
En ook Nightfall stopt er mee...

Citaat:
Dear hardstyle lovers/ Nightfall fans,
Let me start by thanking you all for your trust, support and positive vibration over the years
Since the beginning of Nightfall, we have done everything we can to make it happen and keep you entertained.
Nightfall was my dream and my passion. Everyday i woke up with hardstyle on my mind, and I went to bed with it.
This month, in consultation with Fusion, I decided to pull the plug out Nightfall.
I am going to focus on my work and my studies in the near future. In my free time, I will still make music but maybe a different genre than you are used to ;)
Thank you again for the support !! It was an honor to entertain you and to be part of the hardstyle family.
Jeffrey

https://hardtraxx.com/algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-66850.html?hilit=Nightfall#p1736528
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 02:51 
 
Artiest

Rickzel schreef:
Scope DJ schreef:
Ja dat blijft wel super om te zien! :drool:


Poah zeker vet om weer eens te zien. Niet om er nu een soort mini Q&A van te maken, maar zijn er nog feesten/podiums waarvan je zoiets hebt "shit, toch jammer dat ik daar nooit gestaan heb" of heb je alle podia wel gehad die op je lijstje stonden? :)



Vroeger zou ik hebben gezegd dat ik graag Qlimax had willen doen of Defqon mainstage. Maar verder heb ik bijna alles wel gehad, en ook Gelredome met Hardbass, en Defqon 10x waarvan 1x Australië. Veel leuke stages in het buitenland. Nu ik er op terugkijk heb ik niet het gevoel iets gemist te hebben, juist enorm veel gezien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 09:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat jammer dat je helemaal gestopt bent met draaien. Snap het wel, als je interesse er niet meer ligt dan doe je jezelf er gewoon geen plezier meer mee. Kon altijd erg genieten van je sets en het goede mixwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scope DJ schreef:
Rickzel schreef:
Scope DJ schreef:
Ja dat blijft wel super om te zien! :drool:


Poah zeker vet om weer eens te zien. Niet om er nu een soort mini Q&A van te maken, maar zijn er nog feesten/podiums waarvan je zoiets hebt "shit, toch jammer dat ik daar nooit gestaan heb" of heb je alle podia wel gehad die op je lijstje stonden? :)



Vroeger zou ik hebben gezegd dat ik graag Qlimax had willen doen of Defqon mainstage. Maar verder heb ik bijna alles wel gehad, en ook Gelredome met Hardbass, en Defqon 10x waarvan 1x Australië. Veel leuke stages in het buitenland. Nu ik er op terugkijk heb ik niet het gevoel iets gemist te hebben, juist enorm veel gezien :)


Dat is een hele vette conclusie om te kunnen trekken aan het eind van je carriere(hardstyle carriere?) lijkt me :thumbsup: . Thanks voor het antwoorden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scope DJ schreef:
Log ff in met deze ouwe account om te antwoorden:

Ik ben al meer dan een jaar volledig gestopt met draaien. Produceren al eerder idd.
Deed inderdaad nog wel eens wat classic gigs. Verder geen interesse meer in de scene en het optreden of het produceren. Er waren eerst nog plannen voor een eigen platform (in 2015 ofzo) maar merkte dat ik er eigenlijk geen zin meer in had. Er gebeurde veel in die tijd (niet negatief ofzo). Inmiddels een "normale" baan en pas getrouwd. Wel weer creatief bezig, maar vooralsnog gewoon hobbymatig. :)

Dus hopelijk beantwoordt dat de vragen rondom Scope DJ


Gggast... vrindje...kerel....
Ik wil nog even zeggen dat zeg maar, heel subjectief gezien, Rock Hypnotic zeg maar, in mijn ogen, heel persoonlijk... de beste hardstyle plaat ooit gemaakt is. Al meer dan 10 jaar lang.
Dus dat. Bedankt daarvoor.

Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

Dan zet ik nog even Lockdown, Hypersonic, Stargazer en de hele Second Identity discografie op :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Take On Me bootleg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 17:18 
 
Artiest

Bedankt gasten! :D (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scope DJ schreef:
kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Scope DJ schreef:
kick

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Dan zet ik nog even Lockdown, Hypersonic, Stargazer en de hele Second Identity discografie op :loving:

En Wave Pattern (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2019 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Scope DJ schreef:
kick


Dit blijft zo geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2019 17:55 
 
Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
Dan zet ik nog even Lockdown, Hypersonic, Stargazer en de hele Second Identity discografie op :loving:


Lockdown (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2019 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
Jordi schreef:
Scope DJ schreef:
kick

:lol: :lol:


:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het nieuwe project van Prefix (& Density)? Nog geen nieuws van gekomen na hun aankondiging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Het nieuwe project van Prefix (& Density)? Nog geen nieuws van gekomen na hun aankondiging.


Zijn ze mee bezig, komt er rond december aan waarschijnlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunt niet allemaal meteen 20 tracks uitpoepen na een break up, zoals Sickmode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

P&D hebben natuurlijk nog een boeking staan volgende week als duo. Denk dat er gewacht wordt tot dat helemaal is afgerond voordat er meer info komt over de solo carriere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Kunt niet allemaal meteen 20 tracks uitpoepen na een break up, zoals Sickmode.


Maar die had die natuurlijk al ver van tevoren liggen he!1?1!!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scope DJ schreef:
Ik heb er ook totaal geen behoefte meer aan om nog op een feest te staan, zowel als bezoeker als als dj.


Mwehh, dus ook geen Second Identity boekingen meer :cry:
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen