Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2019 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard With Style? Laatste podcast was 3 maanden geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2019 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Facebook HWS, op 26 juli:
Citaat:
Dear HARD with STYLE fans,

As you may have noticed, the show has been “under construction” for some time. Although the initial intention was to rebuild the studio and to bring back the show in a video format, as time went on, it became clear that this process would get in the way of producing and releasing new music, which is Willem’s top priority.

However, the show must go on. HARD with STYLE will continue to bring you the music that comes from within in a non-video format. The show will happen on a less frequent basis to ensure that each episode maintains the musical quality standard the show set for itself in the past.

In the meantime, we will keep looking for ways to reinvent the show in the future in a way so that Willem will be able to express his passion and enthusiasm, but that will allow him to also stay focused on producing music.

The next episode will be announced in the coming weeks. Thank you for your support and understanding, HARD with STYLE fam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2019 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ie nou eens wat minder in die sportschool stond had ie allang een episode kunnen maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2019 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Als ie nou eens wat minder in die sportschool stond had ie allang een episode kunnen maken xd


Als ie nou eens wat minder episodes maakte had ie al veel meer gains kunnen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2019 17:50 
 
Hardtraxx Addict

Ironite & Goliath?

Wel weet ik dat Goliath onder een nieuwe alias verder is gegaan

https://www.instagram.com/wickedwonze/

Hij upload videos waar hij ze sounddesigns etc laat zien maar verder released hij niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien is het al eens gevraagd, maar: Authentic? Zijn die gewoon gestopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Ironite & Goliath?

Wel weet ik dat Goliath onder een nieuwe alias verder is gegaan

https://www.instagram.com/wickedwonze/

Hij upload videos waar hij ze sounddesigns etc laat zien maar verder released hij niks.

Ironite zei tegen mij dat hij nieuw werk had liggen en binnen 6 maanden nog wat liet horen onder een andere naam. Maar dit bericht is alweer uit 2017 geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 00:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Misschien is het al eens gevraagd, maar: Authentic? Zijn die gewoon gestopt?


Interesse verloren in hardstyle.

Maar lijkt me leuk om nog eens een plaatje met ze te maken, wie weet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2019 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo Neilio, die was ik even vergeten. Zn releases op monstercat waren ook erg lekker.

(L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2019 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, mis Neilio ook echt. Had het 'm in 2016 ofzo nog via FB gevraagd en hij zei dat hij met andere dingen bezig was, maar er snel weer releases aan zouden komen. Meh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 01:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kan ook zo een hele waslijst opnoemen van artiesten die zouden gaan releasen maar dat vervolgens tot op heden nog steeds niet gedaan hebben :P
Hier een aantal:

Olcay Ertek ex van Toneshifterz
Kevin Keiser ex van Atmozfears
Jordy Dekker ex van Energyzed
Xander Maurits van Energyzed (op dit moment actief onder NRGZD)
Fabian Schmidt van Omegatypez
Scope DJ (Wat is er met hem gebeurt eigenlijk?)
Arkaine
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 02:25 
 
Hardtraxx Crew

Fusionmania schreef:
Ik kan ook zo een hele waslijst opnoemen van artiesten die zouden gaan releasen maar dat vervolgens tot op heden nog steeds niet gedaan hebben :P
Hier een aantal:

Olcay Ertek ex van Toneshifterz
Kevin Keiser ex van Atmozfears
Jordy Dekker ex van Energyzed
Xander Maurits van Energyzed (op dit moment actief onder NRGZD)
Fabian Schmidt van Omegatypez
Scope DJ (Wat is er met hem gebeurt eigenlijk?)
Arkaine

Olcay was 'actief' onder Jai (https://www.facebook.com/Jai.Hardstyle/) maar nu ook niet meer? xd Geen idee wat daar gebeurd is.
Jordy doet nu fotografie (voor artiesten volgens mij?) onder ARK E TECT (https://www.facebook.com/rk.e.tect/)
Xander is nu Div3rge, maar nog geen releases: https://www.facebook.com/Div3rge-294310744465926/ en nouja ook geen posts in een jaar.
Rest kan ik niet echt beantwoorden, want geen idee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 10:45 
 
Hardtraxxer

Arkaine is op een gegeven moment opgesplitst van 3 man naar 2. De tweeling bleef over en de ander is niet meer actief in de hardstyle. Ze zijn nog even door gegaan met producen en hier en daar nog een feestje gedraaid maar dat is uiteindelijk weggevaagd. Had gehoord dat de interesse in hardstyle verloren was gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thanks voor de opheldering beiden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 15:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow dat is toevallig, we hadden het net over Jai.
Post hij nu net wat vanmiddag op Facebook een jaar later xd

Jai
Citaat:
Ok, so I've been very quiet on all socials for a long time. It's about time I explain why.

Lately I've been doing it tough what with all my personal problems, mental health and family duties.. It's also come to my attention that my "failure" as some may call it seems to satisfy others, even ones who I considered my friends. Betrayal is a motherfucker.

Anyway,

After a lot of thinking, I've decided to leave Australia and start over. Thanks to all who supported me through thick and thin, big thanks the day ones (especially the boys I grew up with: David, Lottey)

I'll speak more on the matter some time next week and will keep you posted on the details.

Also, please see below my final Australian performance. Nightvisions Sydney presents The SATAN

Much love and all the best homies!

- Olcay
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Scope DJ (Wat is er met hem gebeurt eigenlijk?)

Treed nog weleens op bij classicfeesten, produceert iig niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 17:15 
 
Artiest

Log ff in met deze ouwe account om te antwoorden:

Ik ben al meer dan een jaar volledig gestopt met draaien. Produceren al eerder idd.
Deed inderdaad nog wel eens wat classic gigs. Verder geen interesse meer in de scene en het optreden of het produceren. Er waren eerst nog plannen voor een eigen platform (in 2015 ofzo) maar merkte dat ik er eigenlijk geen zin meer in had. Er gebeurde veel in die tijd (niet negatief ofzo). Inmiddels een "normale" baan en pas getrouwd. Wel weer creatief bezig, maar vooralsnog gewoon hobbymatig. :)

Dus hopelijk beantwoordt dat de vragen rondom Scope DJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begrijpelijk. Lijkt me heerlijk om dan 1 of 2 keer per jaar op een classic stage te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor het antwoorden. Een handjevol per jaar zou nog wel leuk zijn inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja inderdaad. Dan heb je én een normaal leven met normale werktijden (en normaal sociaal leven) én af en toe op 'grotere' feesten draaien en waar mensen jou en je muziek nog kennen. Lekker man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg jammer, ik kon jouw stijl (net als die van A-lusion) altijd erg waarderen. :worship:

Snap wel dat het DJ/producerleven niet voor iedereen weggelegd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 12:43 
 
Artiest

ULTIMO schreef:
Erg jammer, ik kon jouw stijl (net als die van A-lusion) altijd erg waarderen. :worship:

Snap wel dat het DJ/producerleven niet voor iedereen weggelegd is.


Thx :) Ja het is vooral een kwestie van verandering van interesse. Ik heb er ook totaal geen behoefte meer aan om nog op een feest te staan, zowel als bezoeker als als dj. Heb zeker wel een mooie tijd gehad waar ik ook enorm veel van heb geleerd en genoten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scope DJ schreef:
ULTIMO schreef:
Erg jammer, ik kon jouw stijl (net als die van A-lusion) altijd erg waarderen. :worship:

Snap wel dat het DJ/producerleven niet voor iedereen weggelegd is.


Thx :) Ja het is vooral een kwestie van verandering van interesse. Ik heb er ook totaal geen behoefte meer aan om nog op een feest te staan, zowel als bezoeker als als dj. Heb zeker wel een mooie tijd gehad waar ik ook enorm veel van heb geleerd en genoten


Volg/luister je de muziek nog wel, of is zelfs die interesse helemaal verdwenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 12:48 
 
Artiest

ULTIMO schreef:
Volg/luister je de muziek nog wel, of is zelfs die interesse helemaal verdwenen?



Ik check af en toe nog wel wat nieuwe muziek, vooral de HHZ, Wildstylez en Noisecontrollers dingetjes. En bijv. Qlimax zal ik vast wel een stukje op de stream meekijken, maar daarmee houdt t wel op ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scope DJ schreef:
Qlimax



@1:24

Krijg hier nog steeds kippenvel van :loving:
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen