Omegatypez? 
Dat is nu Faizar.wrote:Omegatypez?
Dat is nu Faizar.wrote:Omegatypez?
Nee, dat is de andere helft toen ze uit elkaar gingen. Fabian is Omegatypez gebleven maar is nooit echt verdergegaan.wrote:Dat is nu Faizar.wrote:Omegatypez?
Dat laatste dus, draait hier en daar nog wat maar produceren doet hij amper of zelfs niet.wrote:Nee, dat is de andere helft toen ze uit elkaar gingen. Fabian is Omegatypez gebleven maar is nooit echt verdergegaan.wrote:Dat is nu Faizar.wrote:Omegatypez?
wrote:Wave Pressure?
Al bijna 3 jaar niks meer van gehoord
Soon™wrote:de Legends Never Die bootleg van Wildstylez?
Dan ook meteen de Keltek remix van Awaken droppen!wrote:Soon™wrote:de Legends Never Die bootleg van Wildstylez?
En de SZP remix van Piercing Lightwrote:Dan ook meteen de Keltek remix van Awaken droppen!wrote:Soon™wrote:de Legends Never Die bootleg van Wildstylez?
wrote:...met Bodyshock? Werd jaren geleden toch wel gepresenteerd als DE nieuwe HC DJ/Producer
Na 1 van zijn beste platen, imo, met Destructive Tendencies - Invictus is het muis stil
Hij heeft nog zijn Hyperdrive act nieuw leven willen geven maar ook dat is een stille dood gestorven
Dit postte hij vorig jaar op z'n privé Facebook. Misschien dat hij z'n pc niet meer aan de praat kreeg en de moed heeft opgegeven?Steven Verboom
19 april 2019 ·
Iemand die mij uit de brand wil helpen met een PC die niet meer op wil starten? Omgeving Almelo.
wrote:Dit postte hij vorig jaar op z'n privé Facebook. Misschien dat hij z'n pc niet meer aan de praat kreeg en de moed heeft opgegeven?Steven Verboom
19 april 2019 ·
Iemand die mij uit de brand wil helpen met een PC die niet meer op wil starten? Omgeving Almelo.
Haha ja. Qlimax livestreampje aan. Vollebak.wrote:Zou toch wat zijn hé
Dat een Wildstylez op weg is naar het Gelredome om op te treden op Qlimax, daar erachter komt dat z'n USB stick niet gelezen kan worden en dan denkt 'fuckit ik ga naar huis'. Trainingsbroekkie aan, zak chips en languit op de bank.
wrote:Zou toch wat zijn hé
Dat een Wildstylez op weg is naar het Gelredome om op te treden op Qlimax, daar erachter komt dat z'n USB stick niet gelezen kan worden en dan denkt 'fuckit ik ga naar huis'. Trainingsbroekkie aan, zak chips en languit op de bank.
JDX houdt zich op de achtergrond bezig met het produceren van muziek. Is naar mijn weten ieder jaar betrokken bij verschillende anthems en alle showmuziek rondom events als Qlimax en Defqon.wrote:Jdx iemand?
Maak je een nr 1 hardstyle nummer aller tijden en dan peer je hem