Basshunterzz wrote:Hij plaatst dit zojuist:
Dus nietWell this is awkward.. but i'm not quitting hardstyle. Wasnt expecting that much of a response from everyone. I make music for you not for me. It's easy to get caught up in weird shit sometimes.. actually it's all the time it feels like recently but never the less. There will be more hardstyle from me.. i have too much to share.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Prima marketingstunt haha, die post van 'm heeft ook meer likes dan 'ie ooit gezien heeft vgm
Wat een extreem trieste actie...
Wanneer kunnen we van jou een marketingstunt verwachten Rick?Rickzel wrote:Wat een extreem trieste actie...
Je was me voorRomanAnthony wrote:De balle, ik kap er mee
Nou moet je ook gewoon doorzetten he.Basshunterzz wrote:Hij plaatst dit zojuist:
Well this is awkward.. but i'm not quitting hardstyle. Wasnt expecting that much of a response from everyone. I make music for you not for me. It's easy to get caught up in weird shit sometimes.. actually it's all the time it feels like recently but never the less. There will be more hardstyle from me.. i have too much to share.
Ik vond z'n originele post ook al best wel beknopt voor een artiest die stopt, vaak bedanken ze hun fans en het label toch nog wel even voor alle support. Zal wel nooit de intentie gehad hebben om te stoppen. Aardig triest.
Wat een idioot. Die wordt ook niet meer serieus genomen nu.
Zeer sneu ja, hij had in de laatste weken ook al een aantal keer iets gepost van 'Sylence, # 1 hardstyle producer in the world' beetje onzinnige posts de hele tijd.Joey wrote:Wat een idioot. Die wordt ook niet meer serieus genomen nu.
Maarja, blijkbaar denkt deze man dat de aarde plat is (geen garp)
Negatieve aandacht is ook aandacht
Sylence woont in de USA, dat helpt niet mee qua boekingen.
Qua releases zijn er wel mindere goden. Je moet van zn stijltje houden, ik vind t wel fijne luistermuziek.
Feit is dat ik bijna nog nooit een plaat van hem op een feest heb gehoord.
Anyway goed dat hij blijft, maar dit had hij beter niet kunnen doen.
Sylence woont in de USA, dat helpt niet mee qua boekingen.
Qua releases zijn er wel mindere goden. Je moet van zn stijltje houden, ik vind t wel fijne luistermuziek.
Feit is dat ik bijna nog nooit een plaat van hem op een feest heb gehoord.
Anyway goed dat hij blijft, maar dit had hij beter niet kunnen doen.
Ik ga zo een plaat van Sylence kopen
edit: hahahah toch niet lol this is so awkard im caught in weird shit. Met die lelijke dweil op je harses. Horsedick
edit: hahahah toch niet lol this is so awkard im caught in weird shit. Met die lelijke dweil op je harses. Horsedick
TiMOTHYb wrote:Ik ga zo een plaat van Sylence kopen
Ik ben trots, Tim.TiMOTHYb wrote:Ik ga zo een plaat van Sylence kopen
Beetje niveautje Outlander als ik me dat goed herinner.
TiMOTHYb wrote:Ik ga zo een plaat van Sylence kopen
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Nog niet voorbij zien komen;
DJ Thera zijn profielfoto's op zwart op zijn Socials. Met de tekst erbij:
19-09-2017 15:00
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
DJ Thera zijn profielfoto's op zwart op zijn Socials. Met de tekst erbij:
19-09-2017 15:00
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
OMG hij gaat stoppen!Casey wrote:Nog niet voorbij zien komen;