Sub Zero Project - Funky Shit: (2:12)
View on YouTube
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
Het is 2006 of 2007, Youtube staat nog maar net in de kinderschoenen.
Zoals zoveel lui van 16/17 zit ik de hele dag achter de pc, als ik niet zit de gamen of mp3's aan het downloaden ben dwaal ik de hele dag over Youtube. Één van mijn favoriete video's is een video compilatie met allemaal nucleaire explosies waar als audio is gekozen voor een tranceversie van de soundtrack van Braveheart.
Toen ik in 2013 Hardstyle ging luisteren hoorde ik voor het eerst Brighter Day van Code black, ik herkende de melodie meteen. Die is 1 op 1 overgenomen van die oude trance/nucleaire explosie video, maar wat ik ook deed ik kon de exacte track niet vinden. Hij staat niet in dit topic, hij staat niet als sample genoemd op de sites waarop dit normaal te vinden is. Ik wist dat DJ Sakin (o.a. van Nomansland) een trance remix van de Braveheart soundtrack had gemaakt, maar ik kon de juiste versie niet vinden. Vandaag zat ik wat oude meuk te luisteren en heb ik em eindelijk gevonden, aan het einde van DJ-Sakin - For the Love of a Princess (Braveheart 2006) (Alternative Edit) zit de melodie van Brighter Day. 7 jaar lang denken "waar is die melodie toch van?", it all ends today!! FUCK YEAH!
View on YouTube
View on YouTube
Zoals zoveel lui van 16/17 zit ik de hele dag achter de pc, als ik niet zit de gamen of mp3's aan het downloaden ben dwaal ik de hele dag over Youtube. Één van mijn favoriete video's is een video compilatie met allemaal nucleaire explosies waar als audio is gekozen voor een tranceversie van de soundtrack van Braveheart.
Toen ik in 2013 Hardstyle ging luisteren hoorde ik voor het eerst Brighter Day van Code black, ik herkende de melodie meteen. Die is 1 op 1 overgenomen van die oude trance/nucleaire explosie video, maar wat ik ook deed ik kon de exacte track niet vinden. Hij staat niet in dit topic, hij staat niet als sample genoemd op de sites waarop dit normaal te vinden is. Ik wist dat DJ Sakin (o.a. van Nomansland) een trance remix van de Braveheart soundtrack had gemaakt, maar ik kon de juiste versie niet vinden. Vandaag zat ik wat oude meuk te luisteren en heb ik em eindelijk gevonden, aan het einde van DJ-Sakin - For the Love of a Princess (Braveheart 2006) (Alternative Edit) zit de melodie van Brighter Day. 7 jaar lang denken "waar is die melodie toch van?", it all ends today!! FUCK YEAH!
View on YouTube
View on YouTube
Haha vond paul elstak en lange Frans hun nr al zoveel op bringing the funk lijken.
Herkende de vocalen in deze plaat
View on YouTube
van deze
View on YouTube
Zelfde sample
.
Ook deze (Phuture Noize - Temple)
View on YouTube
View on YouTube
van deze
View on YouTube
Zelfde sample
Ook deze (Phuture Noize - Temple)
View on YouTube
Dan vind ik dit een mooiere Drum & Bass track met dezelfde sample:
View on YouTube
Van PN was er trouwens het eerst.
View on YouTube
Van PN was er trouwens het eerst.
-
BHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2020
- last seen Jul 2026
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 1 day ago
De tekst komt van een gedicht en komt ook voor in:Martin Waus wrote:Act of Rage - Outrageous
View on YouTube
De tekst uit Delete - Pulse komt uit Grey's Anatomy seizoen 2 aflevering 16
http://meredithgraymonologues.blogspot. ... d.html?m=1
http://meredithgraymonologues.blogspot. ... d.html?m=1
Kwam deze tegen. Zelfde vocal als DBSTF - Louder.
View on YouTube
wat weer een remix is van
View on YouTube
View on YouTube
wat weer een remix is van
View on YouTube
Asys - acid nightmare, break is afgeleid van de melodie van Freddy Kruger
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Die vocals zitten wel in meer tracks, dus lijkt me niet dat ie daar van afgeleid is
Lijkt me gewoon een vocal uit een pack?
View on YouTubeJeffrey2107 wrote:heeft phuture noize ook niet een track gemaakt met deze vocals?
TU TU TUDU TUUUU
Nee dat denk ik ook niet. Zal idd wel uit een pak komen.MYTZE wrote:Die vocals zitten wel in meer tracks, dus lijkt me niet dat ie daar van afgeleid isLijkt me gewoon een vocal uit een pack?
View on YouTube
View on YouTube
Vanaf 54 seconden uit Miss K8 video is begin van Breaking Bad video.
En dan vanaf 1:20 uit Miss K8 komt overeen met 1:17 Breaking Bad video.
View on YouTube
Vanaf 54 seconden uit Miss K8 video is begin van Breaking Bad video.
En dan vanaf 1:20 uit Miss K8 komt overeen met 1:17 Breaking Bad video.
Dat zagende geluid in de opbouw van deze plaat (rond 2:17):
View on YouTube
Zit ook precies zo in Ricky T - Generation T
View on YouTube
Zit ook precies zo in Ricky T - Generation T
Ik was laatst weer eens GTA V aan het spelen en in de single player zit een stukje wat in een hardstyle/hardcore nummer zit, maar ik kan er dus niet opkomen. Kan iemand mij helpen?
Vanaf +/- 40 seconden
View on YouTube
Vanaf +/- 40 seconden
View on YouTube