Mark With A Tarrel schreef:
Oké. Het zou me namelijk niet verbazen als Frontliner het gewoon zelf heeft ingesproken
.
Die feeling is dan ook alleen voor jou belangrijk hé. Je kan het gewoon proberen zelf in te (laten) spreken en vervormen en dan kijken of je er gewoon een leuke plaat van kan maken. Misschien vind je als je er even mee bezig bent je eigen versie dan toch wel prima.
Is ook zo. Maar stiekem hoop ik toch dat onze grote vriend Frontliner reageert op mijn berichtje op Instagram. In het verleden al vaker tegen een soortgelijk 'probleem' aangelopen en nooit de feeling kunnen creëren die ik dan bij het eerste idee kreeg. En hoewel die feeling misschien alleen voor mij belangrijk is; dat is het hele ding van zelf iets maken, toch?
stiebie schreef:
Waarom pak je niet de schone clap van discorecord en phase invert je hem vanaf ongv 1.10 min? In dat gedeelte zit letterlijk alleen de clap onder de vocal en heb je die vocal helemaal clean.
Hoi, bedankt voor de tip. Ik had geen problemen met het clean krijgen van de vocal, maar meer met de mogelijke copyright van de sample
. Vocal ligt prima in de plaat nu.