Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beatport.com:
Prijs:
- 192: nb
- 320: € 1,39
- WAV: € 2,65
Betaalmogelijkheden: Creditcard, PayPal
Opmerkingen: Levert ook in MP4 formaat.

Saifam.com:
Prijs:
- 192: € 0,99
- 320: € 1,39
- WAV: nb
Betaalmogelijkheden: Creditcard, Italiaanse bankoverschrijvingen (geen paypal).
Opmerkingen: Het eerste met alle SAIFAM releases (Technoboy ed).

Junodownload.com:
Prijs:
192 kbps - €1.28
320 kbps - €1.95
WAV - €2.54
Betaalmogelijkheden: Creditcard, PayPal
Opmerkingen: Verschillende kwaliteiten te koop: 192kbps MP3, 320kbps MP3 en WAV.

Hardstyle.com:
Prijs:
- 192: € 0,99
- 320: € 1,49
- WAV: € 1.99
Betaalmogelijkheden: iDeal, Creditcard, PayPal
Opmerkingen: Scantraxx 2008-2009 exclusief hier. Nieuwe AVIO, Scantraxx, A2R, Italian Hardstyle, Digital Age releases 2 weken exclusief en 50 ct duurder.

TrackItDown.net:
Prijs:
- 192: € 1,72
- 320: € 1,72
- WAV: € 2,02
Betaalmogelijkheden: Creditcard, PayPal
Opmerkingen: Goed assortiment voor Hardtrance/Harddance aankopen

DJ Tunes
192 kbps - nnb
320 kbps - wisselt (1,29 - 1,69)
.wav - nnb
Betaalmogelijkheiden: Creditcard, Paypal, Globalcollect

Wat is PayPal precies?
Paypal is een soort internetbankrekening. Hiervandaan kun je aankopen op het internet doen, maar ook betalingen ontvangen, dwangbevelen voor betalingen doen en nog meer dingen. Deze kan aan je eigen rekening gekoppeld worden, dus je kan zonder creditcard dan ook op meerdere sites terecht dan alleen op Dance-Tunes.
Een PayPal rekening is zo aangevraagd, dan kost het je een weekje om hem aan je rekening vast te koppelen, door middel van een kleine check. Omdat het een heel groot bedrijf is, duurt het even voordat het van je rekening afgeschreven is. Het is echter wel een hele veilige manier van op internet aankopen doen, vele malen veiliger dan een creditcard. Het is ook helemaal gratis.

Voor vragen en opmerkingen: Stel ze hier of PB me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2009 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Thankz, altijd handig om te weten.
Wist niet dat ze zo goedkoop waren eigelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2009 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik koop op Juno & Dance-Tunes, want daar heb je in totaal wel een overzichtje zonder dat je een creditcard nodig hebt.

Wel jammer dat Fahrenheit alleen maar bij Saifam te krijgen is, zoek al een jaar naar een release op een andere site, maar die is er gewoon niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2009 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het zo jammer dat er bij Dance-Tunes alleen een bitrate van 192 wordt aangeboden... Je wilt als je muziek koopt toch juist dat het perfect is? Dat is (voor mij) juist het hele punt van muziek kopen tegenover downloaden... Nu zit je alsnog met een halfbakken mp3tje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik niet met je eens.. 192 kbps is op sich een goede kwaliteit, want er zitten geen tussenvormen tussen het digitale studiogeluid en de opname. Hierdoor gaat er weinig kwaliteit verloren.
Ik koop bij juno ook over het algemeeen gewoon 192 samples.

Nadeel aan Juno vind ik de naamgeving die ze aanhouden, die moet ik elke keer helemaal veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 18:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ben ik niet met je eens.. 192 kbps is op sich een goede kwaliteit, want er zitten geen tussenvormen tussen het digitale studiogeluid en de opname. Hierdoor gaat er weinig kwaliteit verloren.
Ik koop bij juno ook over het algemeeen gewoon 192 samples.

Nadeel aan Juno vind ik de naamgeving die ze aanhouden, die moet ik elke keer helemaal veranderen.

Je hebt gelijk dat er weinig kwaliteit verloren gaat, maar het kan beter, dus waarom zou je niet beter aanbieden? Helemaal geweldig dat Juno zelfs WAV aanbiedt, dat wist ik trouwens ook niet dus mijn dank daarvoor!

En tja, naamgeving... Da's 2 seconden werk :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch vind ik 192 kbps genoeg, want ik koop meestal @ Dance-Tunes.com
Dan is het niet handig om de helft 192 en de andere helft 320 te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2009 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke, ik ben nu serieus aan het overwegen om over te stappen op legale downloads. Nog een tweetal vraagjes: zit er bij je .mp3 ook een albumart? Ik zou het namelijk een flinke pre vinden als je overal de vinylhoes van kunt zien. En verder: als je een track hebt gekocht? Hoe krijg je die dan? Toegemaild, of moet je hem ergens downloaden ofzo?

Bij voorbaat dank!

Verder trouwens erg jammer van Scantraxx... Ik ging even op Juno kijken naar wat er allemaal verkrijgbaar is, en toen pas realiseerde ik me wat een groot deel van de hardstyle releases onder Scantraxx staat eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2009 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scantraxx wil, op grote hits als Spacer/Warphole, Tuuduu en Perfect It/MIY remix weinig loslaten. Hetzelfde dus voor Mid!fy, maar dat is ook weer een verdekt sublabel. Dat is jammer, ik weet zeker dat ze aan releases als Revenge een zakcentje over kunnen houden. Hopen maar op de eeuwig aangekondigde WEBshop van ze? Zou een typische Dovstunt zijn, geen intermedair, dus gewoon hoppa meteen in eigen zak.

Bij Juno heb je de optie de albumcovers erbij te krijgen. Overall vind ik zelf Dance-Tunes het fijnste werken vanwege IDeal en de handige site, Juno werkt wat omslachtiger en trager, maar heeft meer opties en VEEL meer releases.

Als je download wordt je na betaling via een speciaal stukje site naar je download geleid. Dus in je account kun je dan op download drukken en dan haalt hij hem van de server af. Bij Juno kun je dus covers erbij, ik vind dat zelf niet zo nodig.
Downloads zijn standaard met 3 sec max binnen, daar ligt het niet aan.

Overigens wordt je ook via de mail keurig een bevestiging met afschrift gegeven. Ik bewaar ze altijd, voor de duidelijkheid.
Heb namelijk bij Juno een keer een fout in Donkey Rollers - Voice Of Conscience gehad. Als je dan een mail stuurt met je downloadnummer en wat er mis is, krijg je echt supernsnel bericht en hadden ze alles geregeld. Dat zit dus allemaal wel goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2009 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort ook maar beginnen met WEB releases te kopen :) Het kost bijna niks en je hebt geen gezeik meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2009 00:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oh, leuk. Voor PayPal moet je die controle doen:

1. We doen 2 kleine stortingen (minder dan £ 1,00 EUR) op uw bankrekening.
2. Controleer uw bankrekening op de 2 stortingen van PayPal.
3. Log in op PayPal en voer de 2 stortingsbedragen in.

Dit moet alleen binnen 7 dagen gedaan worden, en ik krijg mijn rekeningafschrift misschien over een maand pas... En ik heb geen internetbankieren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2009 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh dat is wel balen..
Ik vond dat idee wel lekker werken, maar ik heb dan ook wel internetbankieren.
Wat je kan doen is de girofoon/rabofoon/whateverphone bellen na 10 dagen ofzo en dan vragen of je die twee kleine bedragen mag horen.

Je kan ook naar een filiaal van je bank gaan en daar even inzage vragen in je rekeningen. Dat mag volgens mij gewoon altijd (je bent per slot van rekening eigenaar).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2009 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Scantraxx wil, op grote hits als Spacer/Warphole, Tuuduu en Perfect It/MIY remix weinig loslaten. Hetzelfde dus voor Mid!fy, maar dat is ook weer een verdekt sublabel. Dat is jammer, ik weet zeker dat ze aan releases als Revenge een zakcentje over kunnen houden. Hopen maar op de eeuwig aangekondigde WEBshop van ze? Zou een typische Dovstunt zijn, geen intermedair, dus gewoon hoppa meteen in eigen zak.

Bij Juno heb je de optie de albumcovers erbij te krijgen. Overall vind ik zelf Dance-Tunes het fijnste werken vanwege IDeal en de handige site, Juno werkt wat omslachtiger en trager, maar heeft meer opties en VEEL meer releases.

Als je download wordt je na betaling via een speciaal stukje site naar je download geleid. Dus in je account kun je dan op download drukken en dan haalt hij hem van de server af. Bij Juno kun je dus covers erbij, ik vind dat zelf niet zo nodig.
Downloads zijn standaard met 3 sec max binnen, daar ligt het niet aan.

Overigens wordt je ook via de mail keurig een bevestiging met afschrift gegeven. Ik bewaar ze altijd, voor de duidelijkheid.
Heb namelijk bij Juno een keer een fout in Donkey Rollers - Voice Of Conscience gehad. Als je dan een mail stuurt met je downloadnummer en wat er mis is, krijg je echt supernsnel bericht en hadden ze alles geregeld. Dat zit dus allemaal wel goed!
Bedankt voor deze post nog, dat klinkt allemaal erg goed!

Khadber schreef:
Oh dat is wel balen..
Ik vond dat idee wel lekker werken, maar ik heb dan ook wel internetbankieren.
Wat je kan doen is de girofoon/rabofoon/whateverphone bellen na 10 dagen ofzo en dan vragen of je die twee kleine bedragen mag horen.

Je kan ook naar een filiaal van je bank gaan en daar even inzage vragen in je rekeningen. Dat mag volgens mij gewoon altijd (je bent per slot van rekening eigenaar).

Oke, ik wist niet dat dat kon. Op die manier moet ik er wel uit komen, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2009 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik koop nu ook al ff op junodownload en geen klachten :) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2009 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik bij q-dance store, vind ik goed werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UPDATE: Q-Dance Music store verkoopt nu alles 320kbps voor dezelfde prijs!!!!

Met een bundel heb je dus voor 99ct minimaal, max 1,25 per ding een track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
UPDATE: Q-Dance Music store verkoopt nu alles 320kbps voor dezelfde prijs!!!!

Met een bundel heb je dus voor 99ct minimaal, max 1,25 per ding een track!

binnekort maar eens kijken hoeveel geld er in mijn portemonnee zit dan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ho. Stop.

Voordat je meteen een €100 bundel gaat kopen: alleen de nieuwe track die er op komen zijn 320. De track die er al op stonden en 192 waren, zijn nog steeds 192.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is inderdaad wel handig om te weten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar het maakt hem wel de goedkoopste in 320kbps aanbieders op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat klopt, maar je moet dan wel minstens een bundel van 30 tracks kopen en ze hebben nog lang geen 30 320 tracks die ik hebben wil ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15 als je goed kijkt. 15 tracks voor 20 euro.. Ik heb er nu 4 of 5 die ik wil kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
Dat klopt, maar je moet dan wel minstens een bundel van 30 tracks kopen en ze hebben nog lang geen 30 320 tracks die ik hebben wil ;).


maar moet je die bundel meteen op maken, nee toch ? kun je toch ook nog even bewaren, of moet die meteen op ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zolang jij je wachtwoord kan herinneren zit het helemaal goed :).
Dingen zijn tot oneindig houdbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2009 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

oke dankje, moet ik mn wachtwoord maar ff ergens opschrijven haha
1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen