Waarschijnlijk allemaal wel. Zo niet kun je het van de meeste gelijk raden. En anders staat het allemaal wel op lololyrics.com.Bakker Fijnebol wrote: Hoe bedoel je??? Stonden ze er al???
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
AHardtraxxer
- 255 posts member since 2012
- last seen Dec 2013
Parvuz wrote:Waarschijnlijk allemaal wel. Zo niet kun je het van de meeste gelijk raden. En anders staat het allemaal wel op lololyrics.com.Bakker Fijnebol wrote: Hoe bedoel je??? Stonden ze er al???
Ow... Maar ja, ik ga niet eerst 80 pagina's doorlezen, ik wil ook alleen maar een nuttige bijhdrage leveren... Ach ja, boeie
Ik heb gezocht op het forum, maar volgens mij staat deze nog niet in het topic, dus bij deze.
Ik zat de cd van A State Of Trance 550 te luisteren toen ik ineens dit nummer voorbij hoorde komen:
View on YouTube
Klinkt verdacht veel als de melodie van Frontliner - Time.
Ik zat de cd van A State Of Trance 550 te luisteren toen ik ineens dit nummer voorbij hoorde komen:
View on YouTube
Klinkt verdacht veel als de melodie van Frontliner - Time.
Radical Redemption wil nog niet echt reageren of het echt daar van afgeleid is hahaha.
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Sep 2013
Fast Lane van Eminem hoorde ik laatst ook ergens in een film ofzo.
Alleen hoorde ik niet letterlijk de tekst terug.
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Sep 2013
Hoe denk je dat ik erbij kom? hahaParvuz wrote:Fast Lane van Eminem hoorde ik laatst ook ergens in een film ofzo.Alleen hoorde ik niet letterlijk de tekst terug.
Real Steel ftw
Dat was m idd. Haha.bartjuh2000 wrote:Hoe denk je dat ik erbij kom? hahaParvuz wrote:Fast Lane van Eminem hoorde ik laatst ook ergens in een film ofzo.Alleen hoorde ik niet letterlijk de tekst terug.
Real Steel ftw
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
De titel van DBSTF - War Coz I'm Hard klopt niet.
Moet Wall zijn haha.
View on YouTube
0:34
Like a wall cause I'm hard. Represent God.
Moet Wall zijn haha.
View on YouTube
LolParvuz wrote:De titel van DBSTF - War Coz I'm Hard klopt niet.![]()
Moet Wall zijn haha.
View on YouTube
Ik wist niet dat Chris One ook dit soort muziek deed. 
Zelfde als met Crypsis - The Demand volgens mijParvuz wrote:De titel van DBSTF - War Coz I'm Hard klopt niet.![]()
Moet Wall zijn haha.
View on YouTube
"The man did, not do, what every other man did"
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Technoboy is koning in het jatten van melodieen. Vooral van de jaren 80/90.
uhmm dit is niet van Technoboyjambekkie wrote:Technoboy is koning in het jatten van melodieen. Vooral van de jaren 80/90.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Oh nee, gewoon als toevoeging in dit topicReflex wrote:uhmm dit is niet van Technoboyjambekkie wrote:Technoboy is koning in het jatten van melodieen. Vooral van de jaren 80/90.
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
-
RHardtraxx Veteran
Ooh dit is heel bruutThreatofAdverse wrote:Weet niet als hij er al staat maar KippenVel!!!!![]()
View on YouTube
E=NC2
Universe was born
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ja die van antonio & christiano is alwel ergens anders vandaan verder zijn antnio en christiano toch gewoon tnt
-
RHardtraxx Veteran
@Phase 2, idd maar kwam hem ineens tegen..