Nog 1 in de categorie foute titels: somewhere down the lane moet someone down the lane zijn. Haha Edit: kan allebei blijkbaar als ik tekst opzoek van Informer. Haha.
altijd vet om zulke dingen te zien! je herkent m gelijk, is gewoon precies dezelfde. Valt dat niet onder copyrightschending ofzo?
als de vocals regelrecht gekopieerd zijn moeten ze volgens mij betalen maar als iemand anders ut ingezongen heeft zoals bij People van Thera & Yuna-X dan mag het wel
Bij de intro van Frontliner & Max Enforcer - We forget to live. lijkt de lead die gebruikt wordt wel op een riedeltje dat uit een trance nummer komt. Volgens mij van Tiësto. Iemand die me kan helpen? (Stukje wat ik bedoel is: 0.45 tot 0.50 in de track)
Misschien ben ik gek hoor, haha
Dat is Supermode - Tell Me Why, wat weer een remake is van Bronski Beat - Smalltown Boy
Waar is dat stuk op 2:55 ook alweer van? Ligt echt op puntje van me tong
dankjewel word altijd gek als ik iets niet kan bedanken
Cultuurbarbaar! Komt dus gewoon van de film A Clockwork Orange, een van de meest gebruike samples in de hele dance-scene.
Hier de man die het (naar mijn mening) het allerbest heeft uitgevoerd:
En waar ik me in die Psyko Punkz remix heel erg aan stoor is het plotselinge veranderen van toonhoogte net voor de climax. Alsof ze het muzikaal nét niet goed in elkaar geflanst kregen en daarom maar even de boel maar flink naar beneden pitchen.
Deadmau5 blijft mijn favoriete variant, maar als we het dan toch over de harder kant hebben:
altijd vet om zulke dingen te zien! je herkent m gelijk, is gewoon precies dezelfde. Valt dat niet onder copyrightschending ofzo?
als de vocals regelrecht gekopieerd zijn moeten ze volgens mij betalen maar als iemand anders ut ingezongen heeft zoals bij People van Thera & Yuna-X dan mag het wel