Dat is toch gewoon van de film Psycho?
Zou ook kunnen ja, nooit gezien. Maar keek Finding Nemo toevallig gisterenhsgroningen wrote:Dat is toch gewoon van de film Psycho?
Zou ook kunnen ja, nooit gezien. Maar keek Finding Nemo toevallig gisterenhsgroningen wrote:Dat is toch gewoon van de film Psycho?
Haha, zit wat in toch?G1LL wrote:Die Parvuz![]()
Haha. Kom je mooi op tijd achter.Cruelty wrote:Vandaag even ontdekt dat de melodie van Francesco Zeta - Fairyland van The Course - Ready or not is.
Fugees - Ready Or Not is daar het origineel vanCruelty wrote:Vandaag even ontdekt dat de melodie van Francesco Zeta - Fairyland van The Course - Ready or not is.
Headhunterz postte dit filmpje al eens op z'n FB dacht ik, met dat de noiscontrollers hun inspiratie uit de ruimt haalden en dat als je dit zag dat je 't dan begreep waarom ofzo..
Anders luister je ze zelfCruelty wrote:De break is van The Course of zit diezelfde zang in die andere ookPNXRMX wrote:Fugees - Ready Or Not is daar het origineel vanCruelty wrote:Vandaag even ontdekt dat de melodie van Francesco Zeta - Fairyland van The Course - Ready or not is.
En Enya - Boadicea daar weer het origineel van.
Eigenlijk komt Fairyland alleen maar voort uit Boadicea.
Oja en verder heb je nog Mario Winans - I Don't Wanna Know die ff populair was?
Komt gewoon van een of andere youtube filmpje.Bakker Fijnebol wrote:Die schreeuwende vrouw(Oh My God!!!) uit Headhunterz-Doomed is geloof ik uit een nummer van Skrillex(Ik dacht Skrillex-My Name Is Skrillex)
Ben jij wereldkampioen opendeuren intrappen?Bakker Fijnebol wrote:Ik weet niet of ze er al tussen staan maar:
Crypsis ft. Sasha F-Get Hit-> Eazy E ft. Mc Ren-Tha Muthaphukkin' Real
Coone-Starfuckers->Eminem-Superman
Tha Playah-Dicks,Pussies N Assholes->Eminem-Superman
G-Town Madness ft. The Viper-Cliffhanger->Eminem, Dr. Dre, 50 Cent&Obie Trice-Curtains Down
Gunz For Hire-Gangsters Don't Dance is van zo'n oud nummer, maar dan door Ran-D en Adaro zelf ingezongen...
Die schreeuwende vrouw(Oh My God!!!) uit Headhunterz-Doomed is geloof ik uit een nummer van Skrillex(Ik dacht Skrillex-My Name Is Skrillex)
G-Town Madness ft. The Viper-Live A Lie-> Kevin Rudolf&Lil' Wayne-Let It Rock
En is Coone-Partystarter niet van zo'n oud hardcore nummer???
Hoe bedoel je??? Stonden ze er al???Parvuz wrote:Ben jij wereldkampioen opendeuren intrappen?Bakker Fijnebol wrote:Ik weet niet of ze er al tussen staan maar:
Crypsis ft. Sasha F-Get Hit-> Eazy E ft. Mc Ren-Tha Muthaphukkin' Real
Coone-Starfuckers->Eminem-Superman
Tha Playah-Dicks,Pussies N Assholes->Eminem-Superman
G-Town Madness ft. The Viper-Cliffhanger->Eminem, Dr. Dre, 50 Cent&Obie Trice-Curtains Down
Gunz For Hire-Gangsters Don't Dance is van zo'n oud nummer, maar dan door Ran-D en Adaro zelf ingezongen...
Die schreeuwende vrouw(Oh My God!!!) uit Headhunterz-Doomed is geloof ik uit een nummer van Skrillex(Ik dacht Skrillex-My Name Is Skrillex)
G-Town Madness ft. The Viper-Live A Lie-> Kevin Rudolf&Lil' Wayne-Let It Rock
En is Coone-Partystarter niet van zo'n oud hardcore nummer???