Zegt ie nou: and i cant get it out of my head?
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
waar is deze van dan ik kan er niet opkomenShowey wrote:View on YouTube
Tuneboy & Stephanie - Music Is
Waarom zijn al die Saifam-nummers toch van dit soort gayshit afgeleid
TNT zijn erg fan van muziek uit de jaren 80, zei TBY keer in interview.dawasiknie wrote:Tuneboy & Stephanie - Music Is
Je hoort zo ontzettend vaak samples, of gewoon melo's van nummers uit de jaren 80.
recalled to life, zijn van die gecutte vocals die klinken als:Parvuz wrote:Elke keer als ik Dutch Master - Recalled To Life hoorde herkende ik die tekst ergens van. En weet nu eindelijk waar die op lijkt.Tenminste ik vind van wel.
![]()
Scatman John - Scatman.
riepappapa riepapapap riepappap ppeeeiii
en dat zal jou waarschijnlijk doen denken aan:
pararararar RIEEEE PAPPPAAPA IAM A SCATTMANN!
ghehe
Hij is trouwens overleden aan keelkanker... wel beetje typisch ghehe
En dat is nummer 3.....
Origineel is van Lev Knipper en Viktor Gusev en komt uit het stuk "A Poem about a Komsomol Soldier" uit 1934.dawasiknie wrote:Lacinhouse meets The Stunned Guys - Atmosfera
View on YouTube
Ja maar die track deed me daar aan denken.iSenSe` wrote:recalled to life, zijn van die gecutte vocals die klinken als:Parvuz wrote:Elke keer als ik Dutch Master - Recalled To Life hoorde herkende ik die tekst ergens van. En weet nu eindelijk waar die op lijkt.Tenminste ik vind van wel.
![]()
Scatman John - Scatman.
riepappapa riepapapap riepappap ppeeeiii
en dat zal jou waarschijnlijk doen denken aan:
pararararar RIEEEE PAPPPAAPA IAM A SCATTMANN!
ghehevondt dat vroeger altijd een TE vette artiest
Hij is trouwens overleden aan keelkanker... wel beetje typisch ghehe
Ken volgens mij alleen die scatman van die john.
-
G
-
RHardtraxx Veteran
geen idee maar moet deze wel zien
-
DHardtraxxer
- 171 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Noisecontrollers - Give it Up
dat sampletje 'Give it Up' komt uit buffy the vampire slayer en wordt ook gebruikt in Halfway There van Project One
dat sampletje 'Give it Up' komt uit buffy the vampire slayer en wordt ook gebruikt in Halfway There van Project One
Geniaal nummertje, thanks for the reminder! Give it up is ook nice!Mannonymous wrote:Noisecontrollers - Give it Up
Ik hoorde laatst Mad Killer van The Pitcher en i vond hem echt super veel op een ander nummer lijken, maar ik kan niet zo even plaatsen welke. 
-
DHardtraxxer
- 171 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
2012?oostzaner wrote:Ik hoorde laatst Mad Killer van The Pitcher en i vond hem echt super veel op een ander nummer lijken, maar ik kan niet zo even plaatsen welke.
de melodieen vind ik een beetje op elkaar lijken. maar niet overduidelijk ofzo.
Dit is inderdaad 2012. Toen ik 2012 voor het eerst luisterde vond ik hem zo bekend klinken. Kwam doordat ik Mad Killer veels te veel had geluisterd en daardoor bekend voor kwam.decoupeerzaag wrote:2012?oostzaner wrote:Ik hoorde laatst Mad Killer van The Pitcher en i vond hem echt super veel op een ander nummer lijken, maar ik kan niet zo even plaatsen welke.
de melodieen vind ik een beetje op elkaar lijken. maar niet overduidelijk ofzo.
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Sep 2013
Haha dat hoor ik nu ook pas, maar er zit aan het begin ook een andere track.
-
RHardtraxx Veteran
horen jullie allemaal niet dat dat begin stuk Zany - Goulish Delight is?
Klopt. Maar dan net iets anders.RAW-vizion wrote:horen jullie allemaal niet dat dat begin stuk Zany - Goulish Delight is?
-
RHardtraxx Veteran
das waar... maar hij heb wel de inspiratie hiervanParvuz wrote:Klopt. Maar dan net iets anders.RAW-vizion wrote:horen jullie allemaal niet dat dat begin stuk Zany - Goulish Delight is?Of Zany heeft het helemaal bewerkt. Want is nu een vrouwenstem, en de toon waarop het gezegd wordt is soms anders.
trouwens nog een leuke...
(de melo)
View on YouTube
View on YouTube