Stardust is volgens mij wel van Markus Schulz afgeleid, maar dan deze:
View on YouTube
niet do you dream
View on YouTube
niet do you dream
haha te slechtParvuz wrote:Haha kerel, staat gewoon nog op deze pagina.
Bedoel je?Markiyo wrote:Ik zat laatst Requiem for a Dream te kijken en in de film was vaak een deuntje te horen. Ik dacht er een hardstyle nummer in te herkennen, iemand enig idee?
View on YouTubetechnoboyYNWA27 wrote:Bedoel je?Markiyo wrote:Ik zat laatst Requiem for a Dream te kijken en in de film was vaak een deuntje te horen. Ik dacht er een hardstyle nummer in te herkennen, iemand enig idee?
View on YouTube
Lijkt wel een beetje op elkaar.
ouwe josh/wesz stijltjeghndd wrote:View on YouTubetechnoboyYNWA27 wrote:Bedoel je?Markiyo wrote:Ik zat laatst Requiem for a Dream te kijken en in de film was vaak een deuntje te horen. Ik dacht er een hardstyle nummer in te herkennen, iemand enig idee?
View on YouTube
Lijkt wel een beetje op elkaar.
deze heb je ook nog
Wat is er mis met hun nieuwe platen Let's Get Durty/Rauwe Brok/Oblivion dan?Mannonymous wrote:ouwe josh/wesz stijltje
niet veel, maar deze remix en i got you ep en like thiz ep zijn zoveel vetter.RobertV wrote:Wat is er mis met hun nieuwe platen Let's Get Durty/Rauwe Brok/Oblivion dan?
Skedoedelefloeps wrote:Lol, nooit geweten dat het ook andersom werkte
PNXRMX wrote:Eens een keertje andersom! Een drum n bass track afgeleid van hardstyle:
Origineel: Raine (Zany & Pollen) - Fire
View on YouTube
Afgeleid: The Panacea - Chiropteran
View on YouTube
ver gezocht miss maar melo heb een heel klein beetje weg van kingdom
Héél vergezocht!RAW-vizion wrote:ver gezocht miss maar melo heb een heel klein beetje weg van kingdom