Inderdaad zeg! Die 2H2H kwam me al zo bekend voor!
Nah
Dit is het 'Waar tracks van afgeleid zijn' topic, niet het 'Tracks die een beetje op elkaar lijken' topic
Nah
eeuh?? ze zijn precies het zelfde behalve dat in fragile de bassline van de melo iets anders isPNXRMX wrote:Nah
Dit is het 'Waar tracks van afgeleid zijn' topic, niet het 'Tracks die een beetje op elkaar lijken' topic
NopeRAW-vizion wrote: eeuh?? ze zijn precies het zelfde behalve dat in fragile de bassline van de melo iets anders is
Als je dat precies het zelfde vindt zou ik overwegen een gehoortest te laten doenRAW-vizion wrote: eeuh?? ze zijn precies het zelfde behalve dat in fragile de bassline van de melo iets anders is
je kan de melo ook namaken, silver bullet is erg makkelijk, die heb je binnen 5 minuten op je schermParvuz wrote:Laatst had ik in een dance pakket met midifiles een melodie gevonden van Silver Bullet, kan m alleen niet terug vinden.Nja komt vanzelf wel keer boven tafel.
Ja weet ik.Skedoedelefloeps wrote:je kan de melo ook namaken, silver bullet is erg makkelijk, die heb je binnen 5 minuten op je schermParvuz wrote:Laatst had ik in een dance pakket met midifiles een melodie gevonden van Silver Bullet, kan m alleen niet terug vinden.Nja komt vanzelf wel keer boven tafel.
Geen idee, kom nooit op die site, ik hoorde dit nummer in de sportschool. Die van Starkillers danParvuz wrote:Staat gewoon op Lololyrics dat daar de vocal vandaan komt. Dus geen kunst omdat te ontdekken.
ja stond er al, had ik maanden geleden al een keer gepost