Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 19:05 
 
Hardtraxxer

Indoor/Outdoor

Persoonlijk ben ik al heel blij als een festival bijvoorbeeld tot 23:00 duurt (ivm openbaar vervoer).

Indoor vind ik het na 04:00 al laat worden. Ik besef dat heel veel mensen dit vroeg vinden.

Ik snap niet zo goed waarom het allemaal zo laat moet, wat is jullie mening over de vaak late tijden (laat is persoonlijk natuurlijk). Denk aan 07:00.. toch wel het meest voorkomende denk ik samen met 06:00.

Ik besloot een keer tot 06:00 te blijven zonder iets door de keel of neus te jagen. Nou, het was zeker te doen, maar niet echt voor herhaling vatbaar (op kort termijn).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wololo schreef:
Ik besloot een keer tot 06:00 te blijven zonder iets door de keel of neus te jagen. Nou, het was zeker te doen, maar niet echt voor herhaling vatbaar (op kort termijn).

Dit is denk ik voor iedereen anders.
Heb bijvoorbeeld pasgeleden Tijdmachine, Freaqshow & Reckless gehad, in 8 dagen tijd. Elk feest van 22:30 tot 07:00 uur binnen geweest, het lekker op bier en fris gehouden en geen 1 avond moeite ermee gehad. (al moet ik toegeven dat ik ook niet verwacht had dat het me zo makkelijk af zou gaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je vindt 23:00 wel chill ivm openbaar vervoer maar na 04:00 al te laat. Hoe de fuck moet de helft van Nederland naar huis tussen 00:00 en 07:00 op zondag? xd

Vind het prima opgelost zo. In de zomer lekker overdag naar een festival, in de winter lekker tot de late uurtjes knallen. Neig qua hardstyle trouwens sowieso naar indoor omdat over het algemeen intenser, beter geluid en wat duistere sfeer. Festival is leuk indien het goed weer is. Als het regent kunt je het feest wmb vrijwel altijd afschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 19:38 
 

Heb er ook nooit problemen mee eigenlijk om tot 7 uur te blijven. Feesten die om 5 uur afgelopen zijn daarentegen zijn wel gruwelijk irritant. Dan sta je soms anderhalf uur op een trein te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 19:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Heb er ook nooit problemen mee eigenlijk om tot 7 uur te blijven. Feesten die om 5 uur afgelopen zijn daarentegen zijn wel gruwelijk irritant. Dan sta je soms anderhalf uur op een trein te wachten.

Precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Heb er ook nooit problemen mee eigenlijk om tot 7 uur te blijven. Feesten die om 5 uur afgelopen zijn daarentegen zijn wel gruwelijk irritant. Dan sta je soms anderhalf uur op een trein te wachten.

Jup, moet je weer een halve stad doorlopen op zoek naar eten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind altijd dat ze zo vroeg stoppen, ga liever door tot een uur of tien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bottom line is natuurlijk dat je niet tot het einde hoeft te blijven he ;) maar verschilt per feest, soms wil je liever nog langer doorgaan en soms zit je er rond 5 al doorheen. It happens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wololo schreef:
Ik besloot een keer tot 06:00 te blijven zonder iets door de keel of neus te jagen. Nou, het was zeker te doen, maar niet echt voor herhaling vatbaar (op kort termijn).


Ben meestal ook van begin tot einde aanwezig, maar nog nooit moeite mee gehad en gebruik nooit buiten alcohol maar dat werkt na een tijdje ook alleen maar slaapverwekkend. xd

Aangezien ik uit Belgiƫ ben komen wij zo goed als altijd met de auto, af en toe met de bus via eventtravel dus het argument over OV is voor mij helemaal niet van toepassing.

De dag nadien (zondag) lig ik meestal rond 10-11 uur in bed, afhankelijk van de reis afstand. Zodra ik thuis kom altijd nog even met de hond bezig zijn en met moeder/vader praten aangezien die ook al terug wakker zijn, daarna rustig douchen en dan slapen. :D Ik slaap dan meestal tot het avond eten klaar is (18-18.30) dan wat computeren, filmpje kijken en rond 23-24u lig ik terug te slapen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als OV door de hele nacht zou gaan, zou ik liever wat eerder op het feest zijn en eerder naar huis. Ik kan me echter wel voorstellen dat het dan langer duurt voordat het druk wordt en mensen dus gemiddeld korter op het feest zijn. Ik heb absoluut geen goede conditie, maar haal 7 uur doorgaans wel zonder problemen (of hulpmiddelen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 21:13 
 

Een Q-Base bijvoorbeeld vind ik dan wel weer te lang duren. Rond een uur of 5 staat iedereen stil de kat uit de boom te staren, echt zo'n zombiesfeer hangt daar dan in de hangar. 22 tot 7 is naar mijn inziens gewoon prima. Een festivalletje mag van mij het liefst tot een uur of 1/2 doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Een Q-Base bijvoorbeeld vind ik dan wel weer te lang duren. Rond een uur of 5 staat iedereen stil de kat uit de boom te staren, echt zo'n zombiesfeer hangt daar dan in de hangar. 22 tot 7 is naar mijn inziens gewoon prima. Een festivalletje mag van mij het liefst tot een uur of 1/2 doorgaan.


Ja wanneer komen er festivals tot 2 uur. Vind sowieso de sfeer altijd beter in de avond/nacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
stefaneke schreef:
Een Q-Base bijvoorbeeld vind ik dan wel weer te lang duren. Rond een uur of 5 staat iedereen stil de kat uit de boom te staren, echt zo'n zombiesfeer hangt daar dan in de hangar. 22 tot 7 is naar mijn inziens gewoon prima. Een festivalletje mag van mij het liefst tot een uur of 1/2 doorgaan.


Ja wanneer komen er festivals tot 2 uur. Vind sowieso de sfeer altijd beter in de avond/nacht

Wish Outdoor duurt tot 2 uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 23:34 
 

pecola-tje schreef:
Wish Outdoor duurt tot 2 uur?


Op WiSH doelde ik inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tussen 3 en 4 heb ik er vaak genoeg van. Maakt mij dan op een bepaald punt niet uit wie of wat er draait, ik wil dan weg. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door feesten die tot 7 uur duren gaat heel mijn slaapritme voor de week erna naar de klote. 21:00 tot 5:00 zou ik fijner vinden, maar dat werkt toch niet ivm OV, dus ik zeg houden zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 01:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Door feesten die tot 7 uur duren gaat heel mijn slaapritme voor de week erna naar de klote. 21:00 tot 5:00 zou ik fijner vinden, maar dat werkt toch niet ivm OV, dus ik zeg houden zo.

Dit heb ik ook ja, ik ga ook vaak met de taxi of auto naar een feest en in die gevallen ben ik ook blij dat het ietsje eerder afgelopen is.

Daarnaast heb ik vaak dat als ik thuis kom van een feest die tot 7 uur duurde iedereen al naar de kerk gaat xd Gvd loop je dan, de heiden van de buurt. Als die partybus aan komt rijden zie je ze allemaal al denken.

De ideale tijd (als ik geen rekening met OV hoefde te houden) zou denk ik 20:00 - 05:00 indoor zijn en 13:00 - 02:00 outdoor.

Edit: Met de lengte van feesten heb ik btw geen moeite, zoals bij Q-Base vind ik het juist wel wat hebben. Anders vliegt het ook altijd zo snel voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 08:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welja. Van 21:00 tot 05:00 uur. En de rest van het land kan om 19:00 op 't station verzamelen voor de bus. Lekker handig ook i.v.m. eten, en mensen die zaterdags werken. xd

Vind het helemaal prima 22:00 tot 07:00, liefst nog een half uurtje langer. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
zombiesfeer hangt daar dan in de hangar.


Die hangt er de hele nacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 09:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daarnaast heb ik vaak dat als ik thuis kom van een feest die tot 7 uur duurde iedereen al naar de kerk gaat xd Gvd loop je dan, de heiden van de buurt. Als die partybus aan komt rijden zie je ze allemaal aan denken.

En trouwens dat is gaaf zeg hahahahaha. Zal ik een keer meegaan? "De goden verzoeken"
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als de zon opkomt ben ik de sfeer meestal kwijt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 09:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat vind ik juist zo ziek magisch. In de ArenA toen, met Feestfabriek. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 10:17 
 

TiMOTHYb schreef:
Dat vind ik juist zo ziek magisch. In de ArenA toen, met Feestfabriek. :loving:


Zeker 1 van de mooiste momenten voor mij :love: Dat hele feest trouwens :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 10:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
stefaneke schreef:
Een Q-Base bijvoorbeeld vind ik dan wel weer te lang duren. Rond een uur of 5 staat iedereen stil de kat uit de boom te staren, echt zo'n zombiesfeer hangt daar dan in de hangar. 22 tot 7 is naar mijn inziens gewoon prima. Een festivalletje mag van mij het liefst tot een uur of 1/2 doorgaan.


Ja wanneer komen er festivals tot 2 uur. Vind sowieso de sfeer altijd beter in de avond/nacht


Ground zero, hele nacht door :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 11:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Welja. Van 21:00 tot 05:00 uur. En de rest van het land kan om 19:00 op 't station verzamelen voor de bus. Lekker handig ook i.v.m. eten, en mensen die zaterdags werken. xd

Vind het helemaal prima 22:00 tot 07:00, liefst nog een half uurtje langer. :thumbup:

Lol, want je kunt niet een dagje een uurtje eerder eten? En bij het meeste werk kun je vrij vragen. Bovendien werk ik van 18-22, dus zou ik jouw bus ook niet halen.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen