Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 11:07 
 
Hardtraxxer

Ik heb wel dat als je de hele week hard hebt gewerkt, tot 7 uur sochtends soms erg lastig is. Ben de laatste 2 uur zo kreupel als het maar kan.

Als je die treintijden etc buiten beschouwing laat, vind ik de feesten inderdaad wat te lang duren. Veel feesten zijn voor mij echt topsport en ben dus echt gigantisch naar de kloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 12:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
TiMOTHYb schreef:
Welja. Van 21:00 tot 05:00 uur. En de rest van het land kan om 19:00 op 't station verzamelen voor de bus. Lekker handig ook i.v.m. eten, en mensen die zaterdags werken. xd

Vind het helemaal prima 22:00 tot 07:00, liefst nog een half uurtje langer. :thumbup:

Lol, want je kunt niet een dagje een uurtje eerder eten? En bij het meeste werk kun je vrij vragen. Bovendien werk ik van 18-22, dus zou ik jouw bus ook niet halen.

Een dagje? Geldt jullie actieplan voor 1 feest? (het feest waar jij heen gaat)? En qua werk; ik wed dat er meer mensen die naar feesten gaan zaterdag overdag werken dan op de door jou genoemde tijd. Ervan uitgaande dat die mensen tot 18:00 werken hebben ze dan een uur om zich op te maken en te eten.

Ik begrijp juist volkomen dat die feesten allemaal van 22:00 tot 07:00 zijn. Dit dus in verband met OV, en bijvoorbeeld dagbestedingen van mensen op zaterdag.

Vind je argument vrij vragen trouwens sowieso niet zo sterk. Als het je ritme dusdanig beïnvloedt kun je toch ook maandag vrij vragen om bij te komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger redde ik het nog wel tot 7 uur, tegenwoordig voel ik me haast al een opa. Tot 7 uur blijven is dan gewoon 3 dagen naar de klote zijn :P Meestal ben ik rond een uur of 5/6 wel klaar ermee of de afsluiter moet het waard zijn om te blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 13:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lyst schreef:
TiMOTHYb schreef:
Welja. Van 21:00 tot 05:00 uur. En de rest van het land kan om 19:00 op 't station verzamelen voor de bus. Lekker handig ook i.v.m. eten, en mensen die zaterdags werken. xd

Vind het helemaal prima 22:00 tot 07:00, liefst nog een half uurtje langer. :thumbup:

Lol, want je kunt niet een dagje een uurtje eerder eten? En bij het meeste werk kun je vrij vragen. Bovendien werk ik van 18-22, dus zou ik jouw bus ook niet halen.

Een dagje? Geldt jullie actieplan voor 1 feest? (het feest waar jij heen gaat)? En qua werk; ik wed dat er meer mensen die naar feesten gaan zaterdag overdag werken dan op de door jou genoemde tijd. Ervan uitgaande dat die mensen tot 18:00 werken hebben ze dan een uur om zich op te maken en te eten.

Ik begrijp juist volkomen dat die feesten allemaal van 22:00 tot 07:00 zijn. Dit dus in verband met OV, en bijvoorbeeld dagbestedingen van mensen op zaterdag.

Vind je argument vrij vragen trouwens sowieso niet zo sterk. Als het je ritme dusdanig beïnvloedt kun je toch ook maandag vrij vragen om bij te komen?

Actieplan? Ik vind eten een zwak argument, tenzij je ervan uitgaat dat iedereen om 18:00 vrij is. En dan nog, eet tussen de middag warm of eet wat in je pauze op het werk. En ik geef alleen maar aan dat er op ieder moment van de dag een hele groep mensen werken, want bij supermarkten en horeca werken heel veel jongeren. Jij gaat er voor het gemak even van uit dat de meesten om 18:00 vrij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Vroeger redde ik het nog wel tot 7 uur, tegenwoordig voel ik me haast al een opa. Tot 7 uur blijven is dan gewoon 3 dagen naar de klote zijn :P Meestal ben ik rond een uur of 5/6 wel klaar ermee of de afsluiter moet het waard zijn om te blijven


ik heb precies hetzelfde....

toen ik voor het eerst naar feestjes ging had ik er geen moeite mee om tot t einde te blijven..en dan waren we voor 23.00 binnen

tegenwoordig ligt het echt aan de line-up tot hoelaat ik blijf...kga sowieso nooit meer vanaf het begin naar een grote party...en blijf ook echt alleen tot t einde als het ook echt de moeite waard is...kga nog wel bijna altijd 15 minuten eerder weg om alle chaos voor te zijn van mensen die tegelijk naar huis wille
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 14:52 
 

Ik vraag altijd vrij de dag van het feest en de 2 dagen daarna. Dan hoef ik er verder nooit over in te zitten dat ik nog te brak ben om te werken. En anders krijg ik mijn verlof dagen toch niet op, dat is ook nog eens weggegooid geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Daarnaast heb ik vaak dat als ik thuis kom van een feest die tot 7 uur duurde iedereen al naar de kerk gaat xd Gvd loop je dan, de heiden van de buurt. Als die partybus aan komt rijden zie je ze allemaal aan denken.

En trouwens dat is gaaf zeg hahahahaha. Zal ik een keer meegaan? "De goden verzoeken"

Dan zij helemaal de rapen gaar :P

Nee maar die blikken die je dan krijgt man man xd Ik woon vlakbij die opstapplaats van de bus, dus ik loop dan naar huis na een feest, maar ik woon ook tussen drie kerken in. Loop je dan met je verlepte bakkes, hallo buurvrouw! En als je ouders met kleine kinderen ziet en wij komen terug zie je ze soms gewoon hun handen voor de ogen van die kinderen doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik het ov even vergeet en vervoer geen probleem vind, vind ik persoonlijk 21:00-03:00, echt ideale tijd en voor indoor goed en lang zat.

Op enkele feesten als uitzondering na dan, hardbass, Loudness, kunne me vaak niet lang genoeg duren.

Festival zou ik 15:00 tot 02:00 de geschikte tijd vinden :)
Maar zoals het nu is heb ik er geen problemen mee. Je hebt als je het goed kan regelen zelf in de hand hoe laat je komt en lang je blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Als ik het ov even vergeet en vervoer geen probleem vind, vind ik persoonlijk 21:00-03:00, echt ideale tijd en voor indoor goed en lang zat.


Jij wil om 3 uur al afkappen? Sorry hoor, maar tering xd

Besides, leuk dat sommige mensen al om 9 uur willen beginnen, maar die vergeten soms toch echt nog reistijd. Nog ff en ik mag om 6 uur al vertrekken om ergens op een fatsoenlijke tijd aan te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

van mij mogen er in de zomer trouwens wel meer nacht festivals bij, vind ik leuker (en beter bij bv 40 graden) dan festivals overdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Feesten te lang duren? Nog nooit, maar dan ook noot gehad dat ik een uur van tevoren dacht: 'Nou, mooi moment om naar huis te gaan'. Als het niet met het OV te regelen is, pak ik lekker de kwibus (of hoe dat waar dan ook heet). Ik vind het eigenlijk al vervelend zat als me vrienden pas 'rond een uur of half 1' binnen willen komen op een feest, want dan mis ik alweer meer dan 2 uur.

Vind het wel wat hebben dat je om 7 uur ergens weggaat en de ochtend tegemoet ziet. Festivals ook trouwens. Die zouden van mij ook best tot een uur of 4:00 door mogen duren in plaats van 23:00 of 00:00. Festival zijn veel te kort. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
TiMOTHYb schreef:
Welja. Van 21:00 tot 05:00 uur. En de rest van het land kan om 19:00 op 't station verzamelen voor de bus. Lekker handig ook i.v.m. eten, en mensen die zaterdags werken. xd

Vind het helemaal prima 22:00 tot 07:00, liefst nog een half uurtje langer. :thumbup:

Lol, want je kunt niet een dagje een uurtje eerder eten? En bij het meeste werk kun je vrij vragen. Bovendien werk ik van 18-22, dus zou ik jouw bus ook niet halen.

De bus van 17:00 voor een feest om 21:00 had je dan inderdaad wel gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:07 
 
Hardtraxxer

Aangezien ik in de horeca werk vind ik het het wel prima. Echter zou ik anders liever de festivaltijden ook indoor hanteren. Als het toch binnen is/donker is, wat maakt het dan uit of je er van 15:00u tot 00:00 of van 22:00 tot 07:00 bent, het blijven 9 uurtjes. Vind het altijd erg kut als het licht is als een locatie uitloop/onderweg naar huis ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net als bij Rebellion dus. Dat is een indoor feest en duurde van 14:00-01:00. Lijkt mij heel chill idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Actieplan? Ik vind eten een zwak argument, tenzij je ervan uitgaat dat iedereen om 18:00 vrij is. En dan nog, eet tussen de middag warm of eet wat in je pauze op het werk. En ik geef alleen maar aan dat er op ieder moment van de dag een hele groep mensen werken, want bij supermarkten en horeca werken heel veel jongeren. Jij gaat er voor het gemak even van uit dat de meesten om 18:00 vrij zijn.

Ja geintje toch die term.

Maar goed ik begrijp jouw beweegredenen voor vroeger te beginnen (en klaar te zijn), maar jij bent de enige met een dergelijke situatie. Ik ken oprecht niemand anders. En als ik verder in mijn eigen netwerk kijk zijn er zat mensen met andere verplichtingen die er baat bij hebben om niet om 1700 aan tafel te duiken. Sporten, werken, etc. etc.

Ik kan het dan wat dit betreft wel op de massa betrekken. Begrijp dondersgoed waarom er in verband met locaties huren, opbouwen, logistiek en dus schema van bezoekers voor 's nachts gekozen wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Bij een sterke line-up en een goede sfeer kan een feest niet lang genoeg duren.

Dit ^^ Ik ben er bijna nooit bij vanaf het begin, meestal 1 tot 2 uur erna, maar blijf wel altijd tot het eind. Tot nu toe altijd prima vol kunnen houden ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap nog steeds niet dat mensen die vinden dat het te lang duurt, niet gewoon eerder naar huis gaan xd een feest kan beter te lang dan te kort naar je gevoel duren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds ik op feesten niet meer constant aan het 'losgaan' ben, hou ik tot 7 uur prima vol zonder alcohol of drugs. Soms even een inkakmomentje rond een uur of 4-5, maar als ik dan even kwartiertje ga zitten gaat het daarna gewoon weer prima. Voor de rest ben ik eigenlijk alleen de zondag erna brak, daarna gaat het wel weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 01:05 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Ik snap nog steeds niet dat mensen die vinden dat het te lang duurt, niet gewoon eerder naar huis gaan xd een feest kan beter te lang dan te kort naar je gevoel duren...


Denk dat ze gewoon willen dat het hele feest 4 uur naar voren wordt geschoven.

Ikzelf vind het altijd te kort duren :p ADHD + 4 FMP is my friend ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Ikzelf vind het altijd te kort duren :p ADHD + 4 FMP is my friend ^^

Lotgenoot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey Joey, toch eindelijk aangemeld zie ik. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

J oey schreef:
robin92 schreef:
Ikzelf vind het altijd te kort duren :p ADHD + 4 FMP is my friend ^^

Lotgenoot!

Ik dacht dat je dan juist rustig werd? Ook maar een fabeltje dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:58 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
J oey schreef:
robin92 schreef:
Ikzelf vind het altijd te kort duren :p ADHD + 4 FMP is my friend ^^

Lotgenoot!

Ik dacht dat je dan juist rustig werd? Ook maar een fabeltje dus..


Dat is volgens mij alleen bij coke. ADHD'ers kunnen ritalin slikken waar "normale" mensen druk en onrustig van worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Hey Joey, toch eindelijk aangemeld zie ik. :thumbsup:

Haha had vorig jaar juli al een account, nooit wat mee gedaan, maar als onderdeel van studieontwijkend gedrag maar 'ns wezen kijken. :whistle:

Brmn schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik dacht dat je dan juist rustig werd? Ook maar een fabeltje dus..


Dat is volgens mij alleen bij coke. ADHD'ers kunnen ritalin slikken waar "normale" mensen druk en onrustig van worden.

Geen idee hoe dat bij coke zit maar met 4fmp word ik absoluut niet rustig.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen