Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Probeer coke ff dan, anders blijf ik met dit vraagstuk rondlopen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, ben ik in de nabije toekomst niet echt van plan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel verdomme. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
stefaneke schreef:
Een Q-Base bijvoorbeeld vind ik dan wel weer te lang duren. Rond een uur of 5 staat iedereen stil de kat uit de boom te staren, echt zo'n zombiesfeer hangt daar dan in de hangar. 22 tot 7 is naar mijn inziens gewoon prima. Een festivalletje mag van mij het liefst tot een uur of 1/2 doorgaan.


Moet je nagaan wat voor sfeer er hing toen Q-Base nog 18 uur lang was van 16:00 tot 08:00. Kan het me nog wel herinneren in 2006... Zatox in de Hardstyle bunker van half 7 tot half 8 s'ochtends en er stond nog iets van 10-20 man in die bunker los te gaan :worship:.

Heb toen de volledige 16 uur prima uit kunnen houden zonder drugs (incl alcohol), maar moet er nu niet meer aan denken >.<


Oh man, mijn eerste Q base in 2006 (en 1 van de eerste festivals waar ik heen ging).
En dan gewoon met zn allen vanaf 16:00 beginnen met bier tanken. Dan komt die dip wel rond een uur of 03:00, en dan moet je nog 5 uur doorbikkelen omdat de bus pas om 08:00 vertrok xd

Nooit meer die fout gemaakt daarna :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond 14 uur al gruwelijk lang. Laatste uur รก 1,5 uur op de picknick-banken gezeten, totaal gebroken. Vanaf 17.00 aanwezig en om 7.00 naar huis. Geen pretje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was dat voor of nadat je besloot onze meest magische ervaring ooit (B-Front afsluiten in de Hangar) te verpesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, ik heb geen idee. Zou zomaar kunnen. Ben ook vergeten of ik toen nog moest rijden of niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 14:53 
 
Hardtraxxer

Geen enkele drugs kan mijn ADHD tegenhouden hoor xD.. Ritalin ja, of een paar gram wiet ofzo...
Soms hoor ik ook wel eens dat mensen met ADHD rustig worden door speed.
In Ritalin zit wel een hele kleine hoeveelheid stof die verwant is aan amfetamine.
Maar echt no wayyy dat ik er rustig van word :lol:

Was met 2de kerstdag naar Tijdmachine gegaan tot 7, volgende dag Enter the Dome tot 8.
Op 1 FMP capsule. Toen was ik wel aardig moe ja..

Maar vaak genoeg ga ik ook gewoon nuchter, raving on redbull :yay:
En dan vind ik 07:00 uur ook geen enkel probleem.
Ligt er denk ik ook aan hoe vaak je gaat... ikzelf heb afgelopen 3 jaar rond de 35-40 feesten per jaar gepakt.
Denk dat je wel soort conditie opbouwt :p

Vind het wel altijd jammer inderdaad op sommige feesten zoals Q-base, Together we are Hardcore. Iedereen is om 04:00 uur helemaal klaar. Sfeer is er dan ook helemaal uit.
20:00 - 05:00 uur zou ook prima zijn (langer afteren :clap: )
Enige kutte is voor sommige OV dan inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 15:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb jou toch ook wel is gezien ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
RTM93 schreef:
Als ik het ov even vergeet en vervoer geen probleem vind, vind ik persoonlijk 21:00-03:00, echt ideale tijd en voor indoor goed en lang zat.


Jij wil om 3 uur al afkappen? Sorry hoor, maar tering xd

Besides, leuk dat sommige mensen al om 9 uur willen beginnen, maar die vergeten soms toch echt nog reistijd. Nog ff en ik mag om 6 uur al vertrekken om ergens op een fatsoenlijke tijd aan te komen

Nee, willen is een groot woord. Maar voor mij zou het ideaal zijn. Vooral bij feesten naast de deur. Ik vind het gat tussen 1800 en 2100 vaak zo lang en saai. Bovendien kan ik dan 6u slapen zondag 9u weer op en dan nog een uitwedstrijd mee pakken van de plaatselijke FC zonder extreem brak te zijn of door te moeten halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb alleen tijdens het afgelopen half jaar een aantal keer gehad dat ik aan slaap aan het vallen was op feestjes, komt door m'n stage, elke dag 01:30/02:00 naar bed en dan 07:00/07:30 weer opstaan, en dan ook nog volle dagen maken + 2 keer in de week daarna nog vakken vullen, dan heb je in het weekend je rust nodig heb ik wel gemerkt, of op de donderdag en vrijdag voor het feest 's avonds voor de verandering op tijd naar bed.

Daarvoor had ik juist vaak dat het nog wel een uurtje langer door mocht van wat mij betrof. Zal nu m'n stage voorbij is wel weer zo zijn. (Ik drink voornamelijk bier, af en toe afwisselen met water)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
In Ritalin zit wel een hele kleine hoeveelheid stof die verwant is aan amfetamine.
Maar echt no wayyy dat ik er rustig van word :lol:


Ligt ook wel aan de dosering denk ik. Als je 1 klein puntje neemt, word je misschien wel rustig. Dat komt beter overeen met Ritalin dan wat je op een feest zou nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 10:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Heb alleen tijdens het afgelopen half jaar een aantal keer gehad dat ik aan slaap aan het vallen was op feestjes, komt door m'n stage, elke dag 01:30/02:00 naar bed en dan 07:00/07:30 weer opstaan, en dan ook nog volle dagen maken + 2 keer in de week daarna nog vakken vullen, dan heb je in het weekend je rust nodig heb ik wel gemerkt, of op de donderdag en vrijdag voor het feest 's avonds voor de verandering op tijd naar bed.

ben je advocaat stagiair?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 11:06 
 

TiMOTHYb schreef:
Delt-A schreef:
Heb alleen tijdens het afgelopen half jaar een aantal keer gehad dat ik aan slaap aan het vallen was op feestjes, komt door m'n stage, elke dag 01:30/02:00 naar bed en dan 07:00/07:30 weer opstaan, en dan ook nog volle dagen maken + 2 keer in de week daarna nog vakken vullen, dan heb je in het weekend je rust nodig heb ik wel gemerkt, of op de donderdag en vrijdag voor het feest 's avonds voor de verandering op tijd naar bed.

ben je advocaat stagiair?


Suits style
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

You got Litt up. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanne kut topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
You got Litt up. :cool:

Nog een paar dagen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 11:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sowieso, zullen we weer samen kijken? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Delt-A schreef:
Heb alleen tijdens het afgelopen half jaar een aantal keer gehad dat ik aan slaap aan het vallen was op feestjes, komt door m'n stage, elke dag 01:30/02:00 naar bed en dan 07:00/07:30 weer opstaan, en dan ook nog volle dagen maken + 2 keer in de week daarna nog vakken vullen, dan heb je in het weekend je rust nodig heb ik wel gemerkt, of op de donderdag en vrijdag voor het feest 's avonds voor de verandering op tijd naar bed.

ben je advocaat stagiair?


Nee, ik ga zo laat naar bed omdat ik er overdag geen last van heb als ik weinig slaap heb gehad, heb niet meer nodig blijkbaar. Alleen met een Hardstyle feest in het weekend wordt/werd het zo laat dat ik het niet meer trek/trok om wakker te blijven. M'n stage is gewoon van 9 tot 5, en ik doe Game Design, als je het wilde weten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
TiMOTHYb schreef:
Delt-A schreef:
Heb alleen tijdens het afgelopen half jaar een aantal keer gehad dat ik aan slaap aan het vallen was op feestjes, komt door m'n stage, elke dag 01:30/02:00 naar bed en dan 07:00/07:30 weer opstaan, en dan ook nog volle dagen maken + 2 keer in de week daarna nog vakken vullen, dan heb je in het weekend je rust nodig heb ik wel gemerkt, of op de donderdag en vrijdag voor het feest 's avonds voor de verandering op tijd naar bed.

ben je advocaat stagiair?


Nee, ik ga zo laat naar bed omdat ik er overdag geen last van heb als ik weinig slaap heb gehad, heb niet meer nodig blijkbaar. Alleen met een Hardstyle feest in het weekend wordt/werd het zo laat dat ik het niet meer trek/trok om wakker te blijven. M'n stage is gewoon van 9 tot 5, en ik doe Game Design, als je het wilde weten :)


Gewoon jezelf dwingen om doordeweeks vroeg te gaan slapen. Begin van m'n studie ook nooit voor 1 uur in m'n nest, maar loop dit half jaar ook stage en heb mezelf echt in een bepaald ritme gedwongen, ik slaap echt om half 12 al :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen