Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:29 

Hardtraxx Veteran

Ik verwacht eigenlijk dat HHZ langzaam een come-back gaat maken.
Done.

Verder denk ik dat Scantraxx verder weg zal zakken
Done.

op Frontliner en Bioweapon na. Artiesten als DBSTF, A-Lusion, Scope DJ zullen hard moeten werken om de liefhebber voor zich terug te winnen.
Frontliner heeft het voor mij goed gedaan. Bioweapon is inmiddels bekend. A-Lusion en DBSTF zijn de weg kwijt. Scope DJ is wisselvallig.

Daarnaast hoop ik op een aantal dikke releases op TilltGold.
Helaas. Dood label.

Verder verwacht ik veel vette shit van Tat & Zat, The R3bels, Toneshifterz en AVIO.
Tatanka is wisselvallig, Zatox heeft stiekem toch een goed jaar gehad. The R3bels(z) zijn gewoon qua producties top van de scene. AVIO is uitgegroeit tot mijn favo label met Alphaverb als eindbaas. Toneshifterz zijn echt meh.

Digital Age heb ik niet echt hoge verwachtingen van. de nieuwe tracks van Noisecontrollers spreken met sowieso niet aan, die van Wildstylez gaan wel.
Weinig van gehoord de laatste tijd.

Daarnaast denk ik dat de tweedeling in de scene nog sterker zal worden, wat zal resulteren in feesten puur gericht op 1 soort hardstyle.
Done.

Geen slechte score voor mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:31 

Donateur

Dat doe je inderdaad wel goed zeg, complimenten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:54 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Nou, effe een rijtje:

- Ik denk dat Fusion gewoon kwaliteit blijft maken zoals we van ze gewend zijn!
- Zoals meer zeggen denk ik dat Frequencerz ons ook erg gaan verassen!
- Solutio & The I's gaan we vast meer van horen in 2011
- Erg benieuwd wat Digital Age gaat worden!
- Feesten worden vast weer net zo vet of vetter!
- Alpha 2 records album gaat vet worden!

En ik ga zelf op zoek naar een track die Under Attack kan overtreffen!

- Is opzich gelukt, al zijn ze wel wat tekortgekomen dit jaar..
- Freqz heeft mij zeker verrast met Revolution!
- Hebben we meer van gehoord, nieuw label + release!
- Digital Age begon goed, daarna weinig tot niks meer van gehoord, 2012 zal wel 't zelfde zijn.
- Hmm, net zo vet is wel 't goede denk ik, alleen The Qontinent heeft Loudness 2010 wellicht overtroffen
- Is een vet album geworden :P

Under Attack is bijna overtroffen door Virus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:03 

Hardtraxxer

Laat ik maar een gokje doen naar verwachting van 2012:

1. MEER ZON TIJDENS DE ZOMER FESTIVALS
2. Grotere internationalisering van de hardstyle scene. 2011 was al geweldig qua toename buitenlandse activiteiten met o.a. mysteryland chili en weer een defqon.1 australia, ik denk dat er dit jaar nog een hoop meer komt.
3. Code Black die doorbreekt, en Toneshifterz die nog meer roem / aandacht / goede releases krijgen dan dat ze al hebben. Oftewel Australie ftw
4. Ran-D die een anthem voor een Decibel / Defqon / Qlimax gaat maken.
5. Noisecontrollers album wordt een ongelofeloos groot succes
6. Ik rond m'n bachelor IBA af en vind daarna een hele vette marketing stage bij een grote dance organisator
7. Ziggo dome wat een enorm succes wordt, of het nou uitverkoopt of niet.

Negatieve dingen:
1. Fusion Records. 2010 vond ik voor Fusion een beter jaar dan 2011, zo had 2010 nog een Zany circus en een HMH, en ook de platen van 2010 vond ik beter. Ik vrees dat dit jaar wederom minder gaat zijn, mede omdat 2010 voor mij gewoon hét fusion jaar is
2. Qbase vond ik in 2011 minder dan in 2010, ik vrees dat dat dit jaar weer wordt (kleiner/minder sterkte line up)

We zullen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:36 

Hardtraxx Veteran

Meer zon dan vorig jaar is cheaten, minder is niet mogelijk.

Ok, mijn verwachtingen
1. Traxtorm gaat eindelijk afstappen van de debiele releasedatums en geeft weer een nieuw talent de kans.
2. Tommyknocker maakt een comeback met een nieuwe release
3. MoH blijft op dezelfde voet doorgaan met het uitschijten van belabberde tracks.
4. Enzyme komt met een nieuwe Gathering of Styles met Ophidian in de glansrol, en komt direct met de release van het jaar. Daarnaast zal Placid K aansluiten bij Enzyme en met een nieuwe release komen
5. Crossbreed zal meer groeien. Nekrolog1k zal zijn naam definitief vestigen. AK-Industry gaan weg terugkomen op Dominator.
6. Evil Activities en The Viper komen met een collab, die uiteindelijk de nieuwe Broken gaat worden.
7. Dubstep gaat niet meer invloed krijgen in de scene. Alleen Art of Fighters weet het goed toe te passen, verder proberen alleen kleine producers het.
8. Hellsystem en Nitrogenetics albums worden dik. Erg dik
9. Offensive zal verder afsterven dan het dit jaar al heeft gedaan. Releases komen mondjesmaats en zonder enige aandacht.
10. De Dominator anthem word weer plaat van het jaar, als je de Fear.fm en MoH rankings optelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 01:09 

Kraak... Piep...

Steffnov schreef:
Meer zon dan vorig jaar is cheaten, minder is niet mogelijk.

Ok, mijn verwachtingen
1. Traxtorm gaat eindelijk afstappen van de debiele releasedatums en geeft weer een nieuw talent de kans. Not likely
2. Tommyknocker maakt een comeback met een nieuwe release
Is bezig met een album
3. MoH blijft op dezelfde voet doorgaan met het uitschijten van belabberde tracks.
Probably
4. Enzyme komt met een nieuwe Gathering of Styles met Ophidian in de glansrol, en komt direct met de release van het jaar. Daarnaast zal Placid K aansluiten bij Enzyme en met een nieuwe release komen
Dat zou prachtig wezen :woot:
5. Crossbreed zal meer groeien. Nekrolog1k zal zijn naam definitief vestigen. AK-Industry gaan weg terugkomen op Dominator.
Not my cup of tea
6. Evil Activities en The Viper komen met een collab, die uiteindelijk de nieuwe Broken gaat worden.
:sick:
7. Dubstep gaat niet meer invloed krijgen in de scene. Alleen Art of Fighters weet het goed toe te passen, verder proberen alleen kleine producers het.
Zoiets zou het wel worden alleen in crossbreed word het denk ik ook beter toegepast, in mainstream kun je t zelfde verwachten als hardstyle denk ik.
8. Hellsystem en Nitrogenetics albums worden dik. Erg dik
HB sowiezo
9. Offensive zal verder afsterven dan het dit jaar al heeft gedaan. Releases komen mondjesmaats en zonder enige aandacht.
Graag ookal heeft Headbanger wel weer het goede spoor opgepakt(Niet offensive weet ik maar het is een zelfde soort stijl altijd geweest
10. De Dominator anthem word weer plaat van het jaar, als je de Fear.fm en MoH rankings optelt.

Ligt eraan wie m maakt. Als bijvoorbeeld Negative A hem maakt kan het een wonderplaat worden maar komt ie niet hoog omdat het negative a is en die is niet heel populair bij de mainstriemertjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 01:14 

Hardtraxx Veteran

Ok, #1 is meer hoop dan verwachting xD

Maar wat betreft de Dominator anthem, die doen het altijd goed. Buiten het feit dat Negative A hem 99% zeker niet gaat maken (zet zelf eigenlijk in op Noize Suppressor om de 1 of andere reden), met die track krijg je wel alle aandacht. NoN was ook niet AoF's zachtste plaat bijvoorbeeld, al hebben die een grotere naam.

Maar Negative A zal hem toch niet maken...dus ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 09:56 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ok, #1 is meer hoop dan verwachting xD

Maar wat betreft de Dominator anthem, die doen het altijd goed. Buiten het feit dat Negative A hem 99% zeker niet gaat maken (zet zelf eigenlijk in op Noize Suppressor om de 1 of andere reden), met die track krijg je wel alle aandacht. NoN was ook niet AoF's zachtste plaat bijvoorbeeld, al hebben die een grotere naam.

Maar Negative A zal hem toch niet maken...dus ja :P

Ik vond die van Nitrogenetics niet supergoed, wel lekker maar geen topper, maar die van DJ D was echt een prachtplaat! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 10:51 

Kraak... Piep...

The Hunt staat bij mij op nummer 1 nogsteeds. Was helemaal weg van die plaat toen de tijd en sinds vorig jaar weer :)

Maar direct daarna komt D-Power inderdaad gevolgd door Nirvana Of Noise en daarna driven by fear en daarna die van angerfist maar dat komt omdat ik die hele stijl van moh toen al 10x niks vond
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 10:54 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
The Hunt staat bij mij op nummer 1 nogsteeds. Was helemaal weg van die plaat toen de tijd en sinds vorig jaar weer :)

Maar direct daarna komt D-Power inderdaad gevolgd door Nirvana Of Noise en daarna driven by fear en daarna die van angerfist maar dat komt omdat ik die hele stijl van moh toen al 10x niks vond

Radical vind ik ook wel dik hoor, maar D-Power en NoN zijn zoiezo vetter, en the hunt was idd ook een super vet anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 11:27 

Hardtraxx Veteran

Oké, mijn verwachtingen :):

1. Scantraxx zal nog verder wegzakken, de enige dj's die de liefhebbers voor zich kunnen blijven houden zijn Headhunterz, Frontliner, A2 label en misschien nog een verrassinkje.
2. Ook Fusion zal wisselvallig gaan worden, misschien is het slim om een sublabel op te gaan richten.
3. Q-dance/b2s of een andere grote organisator start een nieuw festival.
4. TillT records wordt het label van het jaar.
5. Dj's gaan weer wat gevarieerder draaien, plus Zatox gaat aan z'n opbouw werken.
6. Wish Outdoor, Dominator en Qlimax worden de feesten van het jaar.
7. De kans is aanwezig dat een paar dj's nog toegankelijkere hardstyle gaan maken, en als dubstep uit is, dat volk dan hardstyle gaat luisteren.
8. Er zullen nog meer mensen stilstaan op de mainstage van Decibel.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen