Frequencerz gaan keihard Nederland veroveren

Bij fusion of sound tour knalde ze gewoon weer goed, enkele nieuwe tracks die echt een eindbaas-gehalte hebben!
Verder gaan psyko punkz het helemaal in belgie maken, beetje DBSTF-achtig zeg maar.
Verder gaat AVIO gewoon rustig verder met leipe dingen doen. Alphaverb zal ook enkele hele blije meer mainstream achtige tracks gaan maken, maar ook echt weer oude beukplaatjes! En Intractable One blijft nog gewoon wat meer op de achtergrond, verder verwacht ik dat deze twee dit jaar ook nog ergens op een Mainstage staan!
Digital Age gaat ons veel vernieuwend brengen, NC + Wildstylez hebben er volgens mij allebij zin in! Misschien nog een nieuwe artiest erbij?
Ook verwacht ik dat we geen dubstyle-achtige dingen meer gaan krijgen, dat verwacht ik teminste helemaal niet meer. Dat was even een hype, maar daar blijft het dan ook bij.
Mean Machine gaat ook nog een groot event pakken dit jaar!
Hardcopy gaat gewoon verder hoe ze nu bezig blijven, constant leuke plaatjes leveren. Veel nieuwe mannen een kans geven, en deepack blijft van elk feest een FEEST maken!
Dan The Prophet, ik denk dat hij miss nog een collabje doet en een solo. Maar verder niet meer actief in de studio gaat zitten, deze man gaat rustig meer naar achter de schermen. Miss gaan we dit al wel merken in 2011
Ik denk ook dat de rauwere hardstyle het meer gaat maken, en daarmee de italian minder aandacht gaat krijgen (in boekingen en producties). Ook zullen events als loudness een groter publiek gaan trekken, ja miss ook dagjes mensen. Rauw wordt dus Groot! Maar de naam rawstyle moet verboden worden (vind ik)
Q-dance gaat denk ik minder aantrekkelijk worden als je echt van beuken houd. Verder zal defqon in no-time uitverkocht zijn!
b2s gaat het meer maken dit jaar als Q, ze komen met gave verassingen en durven verder te denken dan het gemiddelde dagjes publiek
Verder ga ik gewoon nog meer feestjes bezoeken, en lekker verder beuken