Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ik trek ook de raarste koppen
,, haha geweldig
Check mijn zangkunsten haha. Dik feest was het!
echt he, ben benieuwd naar de andere filmpjes, zag tel lang filmen ook.
Haha te vet! Wij houden het stampen levend Hardtraxx!
Die kop van mij als je het filmpje kunt aandrukken, het lijkt net aslof ik oraal bevredigd word 
-
RHardtraxxer
- 69 posts member since 2010
- last seen Jun 2013
TS stampt zelf ook buiten de maat en met weinig overgave...
Helaas is het wel waar dat men steeds minder losgaat op feestjes. Daarom staan we altijd vooraan, waar een vast groepje liefhebbers te vinden is dat wel losgaat en geniet.
Helaas is het wel waar dat men steeds minder losgaat op feestjes. Daarom staan we altijd vooraan, waar een vast groepje liefhebbers te vinden is dat wel losgaat en geniet.
Hoezo dat nou weerwrote:Ik ben echt jaloers op Pia
Jij ZWEEFT gewoon in de lucht jonge!wrote:Hoezo dat nou weerwrote:Ik ben echt jaloers op Pia?
Hij wil ook op die manier kijken als die oraal bevredigd wordt volgens mijwrote:Hoezo dat nou weerwrote:Ik ben echt jaloers op Pia?
Last edited by Piaaa on , edited 7 times in total.
En ik vind dat artiesten ook meer motten stampen!
Da Syndrome en ik laten even zien hoe t mot
View on YouTube
Da Syndrome en ik laten even zien hoe t mot
View on YouTube
wrote:View on YouTube
Haha ja beter dat je losgaat dan dat je aan knopjes gaat zitten draaien (Scantrekjes noemen ze dat), zoals iemand in de comments ook al zeiwrote:En ik vind dat artiesten ook meer motten stampen!
Da Syndrome en ik laten even zien hoe t mot![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Haha bazen 
kippevelwrote:
View on YouTube
Vond het ook prachtig om te zien dat je achter je tafel vandaan kwam en kneiterhard ging meestampen. Respect!wrote:En ik vind dat artiesten ook meer motten stampen!
Da Syndrome en ik laten even zien hoe t mot![]()
View on YouTube
Maaruh... de volgende keer kom je gewoon het publiek in en ga je midden in de menigte meestampen
Haha die gasten heb ik op Euphoria gezien bij Raw Stage in mrt ofzo.. toen ging dat ook al zo los, ik en me maatje gingen keihard meedoen, terwijl ik niets kon drinken want was de bob
.. als ik effe wist dat dat gasten van hardtraxx waren 
-
PHardtraxxer
- 155 posts member since 2009
- last seen Jan 2018
Haha vanaf 3:50 respect!
Zit op school dus heb er geen geluid bij, maar volgens mij was dat THE SEXUAL THRILL ofnie? 
jaawrote:Zit op school dus heb er geen geluid bij, maar volgens mij was dat THE SEXUAL THRILL ofnie?