Net terug van Hysteria! En ik ga van de week maar eens een youtube account aanmaken, want ik heb echt brute filmpjes 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
ja ik zag je filmen, we stonden aardig te knallen met zn alle:p
Ben erg benieuwd naar dat filmpje trouwens:p
Denk dat we gister wel even bewezen hebben dat het goed en vet stampen nog zeker niet verdwenen is 
-
DHardtraxxer
- 118 posts member since 2009
- last seen Apr 2016
Zooo inderdaad! We gingen keihard gister met iedereen

View on YouTube
zal ik het dan maar ff doen
, filmpjes eropzetten!
Dawasiknie heb ook uren lopen filmen , ben daar ook wel benieuwd naar
zal ik het dan maar ff doen
Hahah we hebben gister wel even bewezen dat het nog niet uitgestorven is ja.
Leuk editje ook.wrote:View on YouTube
zal ik het dan maar ff doen, filmpjes eropzetten!
kijk die vent op 1:42
hahaha ga hier helemaal kapot
Haha dat is Piaa en ik krijg er ook nog iedere keer een grijns van op m'n kop
Puur genieten in optima forma
Puur genieten in optima forma
Zit je me nou uit te lachenwrote:kijk die vent op 1:42![]()
Ik sta achter je piaaa. we pakke um!wrote:Zit je me nou uit te lachenwrote:kijk die vent op 1:42![]()
Ik geniet gewoon intens van zeh music, thats allwrote:Ik sta achter je piaaa. we pakke um!wrote:Zit je me nou uit te lachenwrote:kijk die vent op 1:42![]()
Dat is Jaime, maatje van PNXRMX. Relaxte gastwrote:Wie is dat in dat Crypsis shirtje?
WE WANT MORE MOVIES! DAAN WAAR BLIJVEN ZE!!
Voordat alles erop staat zijn we denk ik al bij morgen. Duurt fucking lang.
Moet trouwens een beetje uitkijken met dat filmen op momenten dat iedereen tering hard gaat, het is een wonder dat m'n camera het nog foutloos doet want die viel volgens mij tijdens Who Wants This uit mn klauwen
Moet trouwens een beetje uitkijken met dat filmen op momenten dat iedereen tering hard gaat, het is een wonder dat m'n camera het nog foutloos doet want die viel volgens mij tijdens Who Wants This uit mn klauwen
haha nee man ik vind het gewoon een mooi gezicht hoe diep iemand in de muziek kan zittenwrote:Zit je me nou uit te lachenwrote:kijk die vent op 1:42![]()
en ja die kop die je daar trekt is gewoon lachwekkend
Ja het spijt me zeer ouwe
Die climaxxen zijn inderdaad gevaarlijk(e daan)!
Had ook helemaal niet door dat je zo dichtbij me stond
Had ook helemaal niet door dat je zo dichtbij me stond
Jaime dus, zoals Tel al zei. Aangezien jij 't Oscars topic postte in feesten neem k aan dat je er op z'n minst vaak komt? Mss herken je m daar van?wrote:Wie is dat in dat Crypsis shirtje?
Ja oke daar heb je dan wel weer gelijk inwrote:haha nee man ik vind het gewoon een mooi gezicht hoe diep iemand in de muziek kan zittenwrote:Zit je me nou uit te lachenwrote:kijk die vent op 1:42![]()
en ja die kop die je daar trekt is gewoon lachwekkend
Ik heb spijt dat ik 's avonds niet meer ff bij de hardtraxx groep heb gestampt
Ging zo lekker vooraan tekeer
Maar de eerste uren ging ik echt te hard, kon alleen nog maar ala belgisch heen en weer springen, schaamde ik me wel voor maar voelde zo goed
Later in de avond toch het echte stampmechanisme in werking gestelt.
Maar de eerste uren ging ik echt te hard, kon alleen nog maar ala belgisch heen en weer springen, schaamde ik me wel voor maar voelde zo goed
Piaaa. Jij bent echt een baas.wrote:Ja oke daar heb je dan wel weer gelijk in
De maandag na Qbase was de spierpijn echt verschrikkelijk, pijn in de kuiten, en in de schouders.
Kreeg ook al krampverschijnselen bij B-Front, dus toen maar ff verder gegaan op 1 been!!
Heb 12 uur achter elkaar (bijna) non-stop geragt! Bij DefQon had ik om 17.00 al kramp in de benen.
En er zijn bij de feestjes nog genoeg mensen die wel losgaan hoor, de echte 'fanatics' staan meestal ook vooraan.
Kreeg ook al krampverschijnselen bij B-Front, dus toen maar ff verder gegaan op 1 been!!
Heb 12 uur achter elkaar (bijna) non-stop geragt! Bij DefQon had ik om 17.00 al kramp in de benen.
En er zijn bij de feestjes nog genoeg mensen die wel losgaan hoor, de echte 'fanatics' staan meestal ook vooraan.