Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Haha ik vind het heerlijk als ik mensen zo zie losgaan
Zelf vrolijk meedoen
-
T
Inderdaad doe ik ook altijd, als ik een rondje aan het lopen ben en ik zie mensen zo los gaan ga ik er altijd even bij staan en meedoen 
One big familywrote:Inderdaad doe ik ook altijd, als ik een rondje aan het lopen ben en ik zie mensen zo los gaan ga ik er altijd even bij staan en meedoen
Gaat lekker losjes daar
!
Moet zeggen dat als ik een echt gaaf nummer hoor, ook ongeveer zo rond sta te springen
.
Spring heel de tijd wel rond overigens, maar dan nog een tandje harder!
Moet zeggen dat als ik een echt gaaf nummer hoor, ook ongeveer zo rond sta te springen
Spring heel de tijd wel rond overigens, maar dan nog een tandje harder!
Wist niet dat die video's nog steeds op joutube rondzwierven ghehe, toch wel lachen om weer eens terug te zien!
-
D
Ben jij dat Piaaa?
Ben die jongen met de kale kop en dat zwarte shit met dat horloge om.wrote:Ben jij dat Piaaa?
Wat kijk je ook altijd mooi als je los gaat 
-
D
Waar is Olijf?
Nee dat is The Beholderwrote:Ben die jongen met de kale kop en dat zwarte shit met dat horloge om.wrote:Ben jij dat Piaaa?
Dit was nog 'de goeie ouwe tijd'wrote:Waar is Olijf?
En ja Robbert 1 van men verborgen talenten zo blijkt
Je ziet zen horloge nietwrote:Nee dat is The Beholderwrote:Ben die jongen met de kale kop en dat zwarte shit met dat horloge om.wrote:Ben jij dat Piaaa?
-
D
Was Olijf er toen nog niet?wrote:Dit was nog 'de goeie ouwe tijd'wrote:Waar is Olijf?
En ja Robbert 1 van men verborgen talenten zo blijkt
Gewoon een hardstyle nummer dat best wel vet klinkt
Welke track is dat?
Welke track is dat?
-
LHardtraxxer
- 76 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
die uit dat filmpje?wrote:Gewoon een hardstyle nummer dat best wel vet klinkt![]()
Welke track is dat?
Zany - Psychedelic Trip
zeker een lekker nummer
-
A
DJ Zanywrote:Wie is die kale in 't filmpje?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Als je een paar posts boven je had gelezenwrote:Wie is die kale in 't filmpje?
-
D
Ik denk dat hij die oudere man bedoeld.wrote:Als je een paar posts boven je had gelezenwrote:Wie is die kale in 't filmpje?Piaaa
-
D
Is die jongeman in het begin met dat witte T-shirt een bekende van hier?wrote:Staan er nog wel meer op :p