Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 20:35 

Donateur

Psyko Punkz draaien wel hard :o Op Qountdown hadden hun het hardste setje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 20:37 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Psyko Punkz draaien wel hard :o Op Qountdown hadden hun het hardste setje :love:

Wat draaiden ze zoal? Misschien gaan ze verassen, zou leuk zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 20:47 

Donateur

urbandesigner schreef:
roberttt schreef:

Wat draaiden ze zoal? Misschien gaan ze verassen, zou leuk zijn ^^

Weet alleen the Pattern 2 nog xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 20:52 

Hardtraxx Veteran

Heb ook iets vernomen over Virus... En op Decibel draaiden ze Haunter of the Dark xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 20:55 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Heb ook iets vernomen over Virus... En op Decibel draaiden ze Haunter of the Dark xd.

Ze draaiden op Qountdown Psyko Soldier toen dachten ze opeens, hey misschien moeten we nog wat harders draaien en gingen ze over op Shade & Pattern 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 20:55 

Bierkoning

Weet helaas ook niet zoveel meer van PP, beetje aan me voorbij gegaan. Ik weet idd Pattern 2 nog, en ook Shade van The R3bels en Nothingness van Da Tweekaz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 20:59 

Hardtraxx Veteran

Psyko Punkz draaiden op Thrillogy (toen Headhunterz voor zijn liveact aan het voorbereiden was) ook nog oa 1001 Nights. Toch wel een redelijk gewaagde keuze. Ook Reputation Game trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:04 

Bierkoning

Heb ze ook wel eens Noisecontrollers - Samara & We Live For The Music Remix horen draaien bijv. Ik vind die dj sets van hun echt niet zo slecht hoor, alleen die livesets wordt je niet echt vrolijk van, dat is meer rap dan hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:41 

Donateur

Op Q-base viel het me eigenlijk ook alles mee, opzich wel fijn om even in de stemming te komen op een feest. Als het inderdaad maar geen LIVEset is. Iets wat trouwens voor meer DJ's geldt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 16:40 

Hardtraxx Veteran

Hakken op hardstyle, volgens mij moet je dan wel uit de maat dansen.
Hardstyle gaat hier toch veeel te langzaam voor ? Ik vind het er niet uitzien in ieder geval.
Shuffelen, tsja, fags.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 19:17 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Hardstyle gaat hier toch veeel te langzaam voor ? Ik vind het er niet uitzien in ieder geval.
Shuffelen, tsja, fags.

Nee joh juist niet, op Hardstyle vind ik chiller hakken als op Hardcore.
Alleen bij Hardcore ga je automatisch sneller en ben je sneller je energie kwijt etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 19:57 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
JVDM schreef:
Shuffelen, tsja, fags.

Alleen bij Hardcore ga je automatisch sneller en ben je sneller je energie kwijt etc.

kerel :lol: :lol:
Op hardstyle hakken gaat veel te rustig man, het kan wel maar het is niet chill, op hardcore van 180-185 bpm hakken is het chillst vriend, keihard gaan!
Op Terror is ook gruwelijk maar dan moet je wel energie genoeg hebben! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 19:58 

Hardtraxx Crew

Het is gewoon een topsport! Voor je het weet is het een onderdeel op de Olympische Spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 20:16 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Shuffelen, tsja, fags.

Dan hak je toch langzamer? :P Maar idd, "de bedoeling" is om te stampen, zal wel niet voor niks zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 20:29 

Hardtraxx Veteran

Mensen met de "sneller=harder" gedachte moeten nog maar eens naar wat ht meetings gaan op hardstyle feesten.. dat snelle gehak kost idd veel energie maar ongenadig stampen op hardstyle tempo kan er toch wat harder aan toegaan imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 20:51 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
ongenadig stampen op hardstyle tempo kan er toch wat harder aan toegaan imo :)

Ben ik het mee eens. Er zijn er genoeg die er wat slap bij staan te springen, maar met stampen denk ik aan bewegingen waar kracht in zit. En ja, dat kost genoeg energie. Geeft alleen maar voldoening als je na die ene track - denk aan een Pattern 2 - aan tering bent. Maakt ook niet zoveel uit, ik vind het er gewoon niet uitzien, dat langzame 'gehak'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 20:53 

Hardtraxx Veteran

hakken op hardstyle vind ik sowieso not done.. ziet er niet uit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 21:52 

bestaat dit topic nou nog steeds? xd :lol: Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 23:07 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Weet helaas ook niet zoveel meer van PP, beetje aan me voorbij gegaan. Ik weet idd Pattern 2 nog, en ook Shade van The R3bels en Nothingness van Da Tweekaz.

man man man! hun draaiden echt een goede set op QD! heel erg divers, en wat ouder werk!

Shade en Pattern 2 inderdaad!
maar ook:

Forget about Dre
After MF
Digging For Truth
(coca cola tool..? weet dit niet zeker)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 15:16 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
_theon_ schreef:
JVDM schreef:
Shuffelen, tsja, fags.

kerel :lol: :lol:
Op hardstyle hakken gaat veel te rustig man, het kan wel maar het is niet chill, op hardcore van 180-185 bpm hakken is het chillst vriend, keihard gaan!
Op Terror is ook gruwelijk maar dan moet je wel energie genoeg hebben! :P

Kerel, gaat snel zat. Beetje rustig aan, beetje inkomen vind ik prima, ben je teminste niet helemaal gesloopt na 3 uur.
Natuurlijk is Hardcore wel de perfecte snelheid om even helemaal los te gaan daar niet van. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 15:55 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
ik vind het er gewoon niet uitzien, dat langzame 'gehak'.

Ik vind dat stampen in 90% van de gevallen er ook maar tam uitzien xd Rustig op je plek beginnen stappen :x Maarja enige grote Nederlandse feest waar ik ben geweest was Qlimax dus daar zal iedereen zijn gedacht ook wel weer over hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
JVDM schreef:

Ik vind dat stampen in 90% van de gevallen er ook maar tam uitzien xd Rustig op je plek beginnen stappen :x Maarja enige grote Nederlandse feest waar ik ben geweest was Qlimax dus daar zal iedereen zijn gedacht ook wel weer over hebben :P

Dat is ook waar dit topic over gaat, mensen die er maar wat staan te huppelen zijn storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:08 

Bierkoning

nielstil schreef:
JVDM schreef:

Moet je eens naar Bass Academy komen of vooraan bij de Loudness tent/Blue tent op Decibel en Defqon ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 21:54 

nielstil schreef:
JVDM schreef:

In Belgie is dat 100% :P (Buiten de djampstylerz om)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 01:33 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
nielstil schreef:
JVDM schreef:

In Belgie is dat 100% :P (Buiten de djampstylerz om)

Ik stamp niet, maar beuk wel hard :D En jij bedoelt die pickachu's die heel de dansvloer of springe? :P
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen